Kirjoittaja Aihe: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid  (Luettu 2388 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #20 : 07.11.2022, 23.32.02 »
Ihan niinkuin kaikki yrittäisi saada keltaisia tahallaan.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #21 : 07.11.2022, 23.33.03 »
Enemmän olen huolissani, että taas ollaan tuomaripäätösten varassa ottelun lopputuloksen suhteen.

Peli ei toimi ollenkaan. Voisi alkaa jo ne mm-kisat.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #22 : 07.11.2022, 23.47.53 »
Toivonmukaan Carlo pyörittää pelaajistolle tätä peliä repeatina torstaihin asti.

Mikään sana ei riitä kuvaamaan tätä esitystä. Hävettää.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #23 : 07.11.2022, 23.51.51 »
Rodrygo ja pallo taivaisiin.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #24 : 07.11.2022, 23.52.21 »

Joku voisi joskus sanoa vaikka pojalle, ettei se ylänurkka tarvitse aina olla kohteena..
Onko tuo oikeasti mahdollista  saada 4metristä pallo 7m yli?
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #25 : 07.11.2022, 23.52.26 »
Voi helvetin Rodrygo. En tiiä itkiskö vai nauraisko.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #26 : 07.11.2022, 23.55.43 »
Rayo ansaitsee voittonsa. Juoksivat varmasti joukkueena 20km enemmän.

Mustapaitaiset eivät pelanneet samassa joukkueessa. Jokaisella taisi olla jo maajoukkueen kuviot mielessään tai sitten jokin paikallinen salkkarit, joka jäi nyt matsin takia näkemättä.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2022, 23.57.21 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #27 : 07.11.2022, 23.59.52 »
Marco Asensiolle puhtaat paperit, kaikki muut kasa lampaanpersettä ja 100kg rinkan kanssa kotiin. Käsittämätöntä, miten tämä pelin taso on laskenut muutaman viimeisen viikon aikana näin draamaattisesti. Majutauko tulee erinomaiseen saumaan, mutta tätä menoa sinne mennään 5p takamatkalta ja pelillisessä kriisissä.

 :keskari:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #28 : 08.11.2022, 00.00.38 »
Enää ei puutu kuin iso riita emännän kanssa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #29 : 08.11.2022, 00.05.21 »
Ansaittu voitto kotijoukkueelle, ei kahta sanaa siitä. Turha nilittää meidän jostain rankkarin uusinnasta, kun tulos oli ihan sitä mitä ansaittiin.

Jos nyt päätetty että Vini ja Rodrygo ovat ne avauksen ukot (lähtökohtaisesti) laidoille, niin pitäisi hommata samantyyppiset stuntit penkille. Esim. Hazard on vain niin eri tyylinen pelaaja kuin Vini, että vaikea sitä on vaihtaa tuohon tilalle. Oikealle ei ole oikein ketään.

Tietysti isossa kuvassa puuttuu se kuuluisa "oma pelitapa", jonka mukaan noita hankintoja voisi edes tehdä.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #30 : 08.11.2022, 00.10.33 »
Aivan paskaa.

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #31 : 08.11.2022, 00.12.14 »
Vittu tämä laji alkaa olla tätä menoa pilalla. Kurtun jalka on sentin viivasta irti ja nämä nykyajan senttirunkkarit kaivaa senkin pois.

Ei tästä kyllä muuta ansaittukaan, kuin turpaan, mutta aivan totaalipaskaa näiden senttien piirtelyjen kanssa, oli kyse sitten rankkareista tai paitsioista.
Tai juoksiko Carvajal liian aikaisin boxiin? Uskon että pilkku uusittiin tämän takia
I drink wine and I know things

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #32 : 08.11.2022, 00.24.26 »

maheinon

  • Viestejä: 2563
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #33 : 08.11.2022, 08.39.59 »
Tai juoksiko Carvajal liian aikaisin boxiin? Uskon että pilkku uusittiin tämän takia

Jos oli siitä niin sitten ymmärrän tuomaria, mutta menipä vahvasti Danilla.

Vaikea sanoa onko nyt menossa Ancelottin perinteinen toisen kauden kriisi vai häiritseekö mm-kisat pelaajia sekä fysiikkaharjoittelua
The chase is better than the catch.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #34 : 08.11.2022, 10.36.13 »
Ansaittu voitto kotijoukkueelle, ei kahta sanaa siitä. Turha nilittää meidän jostain rankkarin uusinnasta, kun tulos oli ihan sitä mitä ansaittiin.
Niin oli, ansaittu tulos ja lukemat melkein mairittelee Realia. En nillitä, että Real nyt olisi jotenkin kaatunut tuohon rankkarin uusintaan, mutta aivan helvetin raskasta alkaa olla, kun kaikki spontaanit fiilikset viedään pois näillä jatkuvilla viivoittimen kanssa leikkimisellä. Ei koske vain eilistä peliä, vaan ihan yleisesti nykyfutista. Tosin eilen penon uusintahan nyt tuli Danin ryntäilystä, eli ei kovin vahva pariminuuttinen Carvajalilta tuohon kohtaan.

Itse sanon, että pelaajien fokus on mennyt vihkoon ja syy MM-kisat. Kukaan ei halua loukkaantua ja se vaikuttaa heti väkisinkin ihmismieleen. MM-kisat on joka 4.vuosi ja osalle täysin uniikki tapahtuma ja samassa - osin ihan ymmärrettävästikin - unohtuu se tosiasia, että pitäisi pelata tosissaan sen pääasiallisen palkanmaksajan pussiinkin, oli sitten vastassa joku Girona tai Cadiz. Anteeksiantamatontahan tämä on ja ennen kaikkea kannattajien naaman päälle paskomista.

Torstaina onneksi viimeinen peli, kotona Cadizia vastaan. Sitä on taas 11 miehen blokki vastassa ja toivottavasti kentällä nähdään niitä pelaajia, ketkä ei MM-kisoissa pelaa (sen verran kun vaan niitä edes nyt on)  Eli ainakin Nacho, Lucas, Ceballos, Camavinga ja vaikka vittu Mariano. Vinin penkittäisin aivan kylmästi tuosta pelistä. Pää on kaverilla nyt Qatarissa eikä Madridissa ja eilinen oli aivan sysipaska esitys, kuten tietysti aika monella muullakin.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 13: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #35 : 08.11.2022, 18.58.12 »
Eilen keskikenttä toimi äärimmäisen huonosti, vaikka siellä oli kolme tällä kaudella todella hyvin esiintynyttä pelaajaa. Kroosin poissaolo on yksi syy, mutta ei sen taakse voi kokonaan mennä.

Tchoua ja Fede eivät saaneet oikein mitään itsestään irti ja Lukalta tuli monta harhasyöttöä. Näyttää nimenomaan siltä, että ainoastaan Qatarin turnaus kiinnostaa tällä hetkellä.

Benzemalle ei ole korvaajaa joukkueessa. Ongelma ja kysymysmerkki on samalla se, onko Benzema enää itsekään viime kauden Benzeman korvaaja. Syksy on ollut kaikkea muuta kuin vakuuttava.

Lohduttava seikka on, että kohta päästään tauolle ja aloittamaan vähän kuin puhtaalta pöydältä. Kiireet ei sinällään helpota, koska seurajoukkueiden MM-kisat ja Espanjan Supercup ovat myös pelaamatta.

Varmaan pitää toivoa, että Pool herää mielettömään lentoon ja neljännesvälierään päästään lähtemään altavastaajana. Silloin tämä joukkue tuntuu vasta heräävän. Nämä busseja vastaan hieromiset ovat hirveätä tervanjuontia taas kerran.