RealMadridFIN::foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Foorumin ohjenuorat
-
Kaikille käyttäjille luettavaksi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
RealMadridFIN::foorum
»
Real Madrid
»
Otteluseurannat
»
Aihe:
Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
[
2
]
Kirjoittaja
Aihe: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz (Luettu 2065 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Gossau
Viestejä: 212
Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
«
Vastaus #20 :
11.11.2022, 00.12.39 »
Ei ole todellista. Siinä meni se nollapeli.
Kirjattu
TAMI
Yli-Valvoja
Viestejä: 6342
Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
«
Vastaus #21 :
11.11.2022, 00.13.05 »
Cadiz mukaan peliin.
Ei vieläkään Bernabeulla nollapeliä liigassa.
Kirjattu
Chris
Viestejä: 7018
Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
«
Vastaus #22 :
11.11.2022, 00.13.26 »
Ja näin. Pallo tyhjistä ohi ensin ite, perään TB pompottelee ja peli 2-1. Mikä vittu tässä nyt on niin vaikeaa taas.
Kirjattu
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
honni
Viestejä: 318
Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
«
Vastaus #23 :
11.11.2022, 00.18.23 »
Typeriä vaihtoja Carlolts
Kirjattu
'' I Don't Want To Be Remembered As A Good Goalkeeper, I Want To Be Remembered As A Great Person. ''
- Iker Casillas
TAMI
Yli-Valvoja
Viestejä: 6342
Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
«
Vastaus #24 :
11.11.2022, 00.26.11 »
Lähellä kävi tasuri.
Nyt kisoihin ja täydellinen nollaus tähän touhuun.
Kirjattu
Chris
Viestejä: 7018
Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
«
Vastaus #25 :
11.11.2022, 00.27.03 »
Eipä ollut kaukana kaikkien aikojen sulaminen.
Todella huolimatonta jälleen mitä pidemmäs mentiin. Kaippa se 3-0 johto on sitten se riittävä, että voi hengähtää.
Hyvään saumaan majutauko, niin hengetöntä ja aneemista peli viime viikot on olleet.
Kirjattu
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
Gossau
Viestejä: 212
Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
«
Vastaus #26 :
11.11.2022, 00.28.10 »
Pelaajia kiinnosti, Bernabeuta kiinnosti ja voitettiin. Muu on nyt yhdentekevää. Qatarin jälkeen palataan uudella innolla.
Kirjattu
Alpo
Ylläpitäjä
Viestejä: 7741
Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
«
Vastaus #27 :
11.11.2022, 00.32.42 »
Camavingan ajatus oli ainakin jo kisoissa. Mietinkin tuossa aiemmin, etteikö sieltä vaikka Asensiota olisi voinut kentälle ottaa.
Tärkeintä toki voitto ja kisojen jälkeen jatketaan.
Kirjattu
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying. -Joselu-
Tulostusversio
Sivuja:
1
[
2
]
« edellinen
seuraava »
RealMadridFIN::foorum
»
Real Madrid
»
Otteluseurannat
»
Aihe:
Jornada 14: Real Madrid -Cadiz