Vielä kerran pojat. Viimeinen ottelu Bernabeulla 80 päivään, joten vuosi 2022 on tämän illan jälkeen paketoitu Bernabeun nurnella. Vastassa Cadiz ja pakkovoitto, sillä tasurillakin ero Barcaan kasvaa jo neljään pisteeseen. Kausi on tietysti pitkä, mutta turha tässä on yhtään enempää siimaa antaa. Maanantaina pelattiin kauden karmein ottelu ja parantaa täytyy jo pelkästään oman ammattiylpeyden takia. MM-kisat on aivan oven takana, joten siellähän se fokus jo on, mutta jospa nyt sen verran viitsittäisiin, että 3p jää Valkoisten haltuun. Vastassa on Cadiz, joka on yksi sarjan heikoimmista ja tulee asettamaan valtavan blokin oman maalinsa eteen, eli vaikeaa se maalinteko tullee tänään olemaan. Valverden ja Asension kaukovedoille on tilausta.
Avaus tänään:
Courtois
Lucas - Militao - Alaba - Mendy
Modric - Tchouameni - Kroos
Valverde - Rodrygo -Vini jr.
Viime aikojen yksi parhaista Asensio jää sivuun, Camavinga penkillä vaikka olisi voinut Modricinkin penkittää ja Mendy vasemmalla, vaikka tässä pelissä siellä pitäisi olla Alaba.
Mielenkiintoinen on avaus..