Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid  (Luettu 1013 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nathorr

  • Viestejä: 685
  • ¡Hala Madrid!
Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid
« : 03.01.2023, 22.25.33 »
Cacereno XI: Moreno - Aguado, Josin, Molina, Gomis - Fernandez, Clausi, Telles, Mora - Manchon Samuel, Grande Serrano

Real Madrid XI: Lunin - Vazquez, Militao, Nacho, Odriozola - Tchouameni, Ceballos, Camavinga - Asensio, Hazard, Rodrygo

Näkyy VeikkausTV:stä.

Nurtsi näyttää olevan huonossa kunnossa, mutta tunnelma vaikuttaa striimin puolesta olevan hyvä.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2023, 22.28.22 kirjoittanut Nathorr »
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid
« Vastaus #1 : 03.01.2023, 22.33.42 »
Aika hakusassa peli. Toki kentän kunto ja pelaajien vähäiset minuutit yhdessä selittävät tätä.

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid
« Vastaus #2 : 03.01.2023, 23.14.46 »
Vähän sivusilmällä oon seurannut, mutta onko Hazard saanut mitään aikaiseksi?

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid
« Vastaus #3 : 03.01.2023, 23.21.45 »
Ei, eikä oo juuri ollut pallossa.

Nathorr

  • Viestejä: 685
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid
« Vastaus #4 : 03.01.2023, 23.28.14 »
Rodrygolta nätti sooloilu :pallo:
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid
« Vastaus #5 : 03.01.2023, 23.36.20 »
Rodrygolta nätti sooloilu :pallo:

Oli kyllä hieno.

Mennyt itseltä ohi että Valverde myös kentällä. Tää Alvaro Rodriguez vaikuttaa fysiikan puolesta ihan puhtaalta ysiltä, mikä plussaa.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2023, 23.39.16 kirjoittanut tanu »

Nathorr

  • Viestejä: 685
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid
« Vastaus #6 : 03.01.2023, 23.53.16 »
Nojoo, sangen surkea esitys, mutta jatkoon.
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid
« Vastaus #7 : 03.01.2023, 23.56.09 »
Joo, oli aikamoinen räpellys. Toivottavasti kukaan ei saanut kintuille liian pahasti, aika surutta tuli viikatetta välillä.

maheinon

  • Viestejä: 2563
Vs: Copa del Rey: Cacereno - Real Madrid
« Vastaus #8 : 03.01.2023, 23.56.24 »
Olipa kaamea peli. Olosuhteet kirjaimellisesti kuraa. Vastustaja yllättävän fyysinen ja nopea, mikä tuotti ongelmia meille. Hazard tosiaan aivan pimennossa, mutta toisaalta mitä voi keneltäkään odottaa näissä olosuhteissa.

Camavinga oli näkyvä kuin myös Ceballos.
The chase is better than the catch.