Hidasta tuo tekeminen taas pääosin, kaukana siitä sunnuntain vyörytyksestä. Valencialla helppp työ puolustaa. 1.5 peliä nyt putkeen maaleitta (kiitos sysipaskan tuomarin) mutta jotain täytyisi aikaan saada ja äkkiä. Paikkoja sentään on luotu näissä viimeisessä 1.5 pelissä, mutta vimeistelyt sakkaa pahemman kerran. Fede on näyttänyt jo aiemmin, mutta myös Modric ja Vini etenkin tänään näyttää aikas väsyneeltä. Minkäs teet, ei penkiltä löydy apuja ja vaikka joku Hazard siellä nyt onkin, niin tokkopa se aikaan mitään saisi, eikä Carlettolta luottoa heru edes kokeilla.
45min aikaa pysyä mestaruustaistossa edes näennäisesti mukana.