Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Benzema aivan rikki, mutta pakko peluuttaa koska... No, ei kukaan tiedä miksi. Benz, Fede ja Modric mm. enemmän ja vähemmän hajalla koko kauden, mutta niin vain ukot pelaa kauden 212. ottelussa Rayoa vastaan. Olisihan sielä mm Alvaro penkillä.