Kirjoittaja Aihe: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid  (Luettu 3134 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Kauden ensimmäistä Clasicoa pukkaa.

Alla on keväältä makoisa 0-4 -voitto Camp Noulta. Tänään pelataan rempan takia Estadio Olímpicolla.

Mestaruuksia ei tänään jaella, mutta kliseisesti näillä on kuitenkin aina kolmea pistettä isompi merkitys. Molemmilla joukkueilla voi sanoa olleen tuloksellisesti loistava alkukausi. Ongelmiakin riittää molemmissa leireissä: Barca painii loukkaantumisten kanssa ja Real mm. Rodrygon kanssa.



Siellä ne brassit ovat edelleenkin aloituksessa. Jude onneksi toipui säikähdyksellä pienestä vammasta viime pelissä. Mendy tulee vaspaksi, olisin itse veikannut sinne Camaa.

Toiveissa Rodrygon hattu ja 1-3 -lukemat :).

Nathorr

  • Viestejä: 685
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #1 : 28.10.2023, 15.47.06 »
Odotettu avaus tänään. Rodrygon hatulliselle jo ennakkoon peukkua :peukku_ylos:

Barcalta ei ole vielä tullut vahvistusta kokoonpanosta. Varmasti poissa pelistä on Pedri, Sergi Roberto sekä Frenkie de Jong.

Pitkäaikaispotilaiden lisäksi Ceballos on kokoonpanon ulkopuolella. Myöskään Arda ei ole käytettävissä, vaikka foorumillakin niin ennen maju-taukoa veikkailtiin. Ancelotti lupaili viikko sitten, että tarvitaan 10-15 päivää vielä jumppaa. Eli ehkä ensi viikonlopun liigapelissä Rayoa vastaan?
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #2 : 28.10.2023, 16.05.55 »
Camavinga otetaan kentälle 60min kohdalla, joko rauhoittamaan peliä tai tuomaan lisää pelinopeutta. Nyt voi Kroos pelata aktiivisemmin, kun Cama tulee penkiltä.

Rodrygon tilalle tarvittaisiin joku maalintekoon kykenevä. Noh minkäs teet.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #3 : 28.10.2023, 17.23.47 »
Ja Barca ilmaiseksi johtoon alkuminuuteilla. Tämä on nähty ennenkin.

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #4 : 28.10.2023, 17.25.05 »
Olipahan puolustusta. Pari kimmoketta ja Alaba yrittää purkaa liukumalla uliksella.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #5 : 28.10.2023, 17.34.29 »
Onnetonta on touhu tälläkin kertaa.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #6 : 28.10.2023, 17.46.17 »
Vini Pariisiin ekalla lennolla. Ei pää tule ikinä kestämään.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #7 : 28.10.2023, 17.49.16 »
Vini Pariisiin ekalla lennolla. Ei pää tule ikinä kestämään.

Ei nyt ehkä sentään, mutta voisi kyllä keskittyä pelaamiseen.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #8 : 28.10.2023, 17.49.30 »
Viniltä viedään tänään pallo kuin pikkulapselta.

Rodrygoa ei muuten vain näy missään.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #9 : 28.10.2023, 17.50.59 »
Ei nyt ehkä sentään, mutta voisi kyllä keskittyä pelaamiseen.
Nyt on vuosi itketty pelistä toiseen. Pitäiskö vaihtaa levyä, vois toimia paremmin tuomareihin.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RMadrid

  • Viestejä: 1315
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #10 : 28.10.2023, 17.53.57 »
Nyt on vuosi itketty pelistä toiseen. Pitäiskö vaihtaa levyä, vois toimia paremmin tuomareihin.
Joo ihan liian helposti päästää ihon alle.
I drink wine and I know things

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #11 : 28.10.2023, 18.03.41 »
Rodrygoa ei muuten vain näy missään.
Vaikea näkyä kun 85% hyökkäyksistä vasemmalta ja toinen brassi menettää pallon 95% varmuudella.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #12 : 28.10.2023, 18.05.10 »
Vähän maheinonmaisia ajatuksia herää itsessäni näistä nuorukaisista.

Ikää on se noin 20, rahaa ja huomiota tulee aivan helvetisti ja on todella tiivis kaveriporukka joukkueessa.

Pysyykö tällä nipulla keskittyminen futiksessa ja sen vaatimassa kurinalaisessa elämässä? Vai onko kivempi nauttia elämästä, käydä porukalla syömässä, katsomassa korispeliä jne. ja hoitaa siinä sivussa ammattivelvoitteet?

Esim. BBC-kolmikko ei tainnut tehdä vapaa-ajalla yhtään mitään yhdessä. Täysin erilainen meininki tällä hetkellä.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #13 : 28.10.2023, 18.09.56 »
Surkea esitys koko joukkueelta. Brasseja ei kiinnosta jollei pallo ole jalassa, muut sentään ainakin näennäisesti antaa painetta.

Barcalla ei mitään hätää. Maali oli mitä oli, mutta heillä täysin homma hallussa. Tätä rupusakki Barcaa pitäis moukaroida ihan kunnolla. Pepin Barcalle häviäminen oli jälkeenpäin ajateltuna jopa kunnia. Nykyään tappio on häpeällistä.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

maheinon

  • Viestejä: 2564
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #14 : 28.10.2023, 18.21.01 »
Cmoren lähetys kuin joku Barcan fanikerho. Yksi muisteli Guardiola ja kertoi Guardiolan lähteneen Barcelonasta, koska ei jaksanut Jose Mourinhon kommentteja.... Tästä tuli mieleen, että Xavi ottanut tuosta ajasta selkeästi oppeja, kun kaikki on aina muiden syytä ja pelaajat filmaavat melkein kuin Guardiolan aikana.

Pelillisesti sama paska tuntuu jatkuvan kuin tiistaina. Aivan järjetöntä yksin pelaamista. Käsittämätöntä, etteivät Rodrygo ja Vini osaa pelata yhtäkään kuviota yhdessä.
The chase is better than the catch.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #15 : 28.10.2023, 18.22.34 »
Viekää Rodrygo pois. Nyt!

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #16 : 28.10.2023, 18.36.52 »
Kammottava esitys kyllä tänään. Brassinuoret olisi voineet laittaa statementia pöytään, mutta hirvein esitys ehkäpä  koskaan.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #17 : 28.10.2023, 18.43.14 »
JUDEEEEEEEEEEEEW!!!!!!!!

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #18 : 28.10.2023, 18.44.21 »
Uskomaton poika. Ei muuta sanottavaa.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Jornada 11: El Clásico Barcelona - Real Madrid
« Vastaus #19 : 28.10.2023, 18.57.18 »
Enpä tiedä miten tosta Araujon tilanteesta ei tullu pilkkua.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!