Kauden ensimmäistä Clasicoa pukkaa.
Alla on keväältä makoisa 0-4 -voitto Camp Noulta. Tänään pelataan rempan takia Estadio Olímpicolla.
Mestaruuksia ei tänään jaella, mutta kliseisesti näillä on kuitenkin aina kolmea pistettä isompi merkitys. Molemmilla joukkueilla voi sanoa olleen tuloksellisesti loistava alkukausi. Ongelmiakin riittää molemmissa leireissä: Barca painii loukkaantumisten kanssa ja Real mm. Rodrygon kanssa.

Siellä ne brassit ovat edelleenkin aloituksessa. Jude onneksi toipui säikähdyksellä pienestä vammasta viime pelissä. Mendy tulee vaspaksi, olisin itse veikannut sinne Camaa.
Toiveissa Rodrygon hattu ja 1-3 -lukemat

.