Kirjoittaja Aihe: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano  (Luettu 1722 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chris

  • Viestejä: 7019
Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« : 05.11.2023, 20.03.31 »
Home sweet home!  :pallo:

Viikon reissupelailun jälkeen paluu kotiin ja nyt pelataankin sitten kolme putkeen Bernabeulla. Putken avaa paikallispeli Rayoa vastaan, johon Real selkeä ennakkosuosikki. Mestaruustaistossa saatiin pientä hyvää Barcaan nähden viime viikonlopun Clasico-voitolla, joten nyt ei ole suotavaa menettää tuota etua kotinurmella. Keskiviikkona pelataan UCL:ssa Bragaa vastaan, mutta tänään tuskin rotaatioa juurikaan nähdään.

Mahdollinen avaus:

Kepa
Carvajal - Rüdiger - Alaba - Fran
Valverde - Camavinga - Kroos
Rodrygo - Bellingham - Vini jr.

Arda Güler on back, saapa nähdä löytyykö tänään minuutteja nuorelle turkkilaiselle.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Nathorr

  • Viestejä: 685
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #1 : 05.11.2023, 21.59.00 »
Rodrygo penkillä ja Joselu kärkeen :peukku_ylos:

Fran Garcialla näytön paikka vanhaa seuraansa vastaan, kun Mendy on ilmeisesti varotoimena sivussa. Pitkäaikaispotilaiden lisäksi Ceballos on ulkona kokoonpanosta loukkaantumisen takia.

Tänään Ardalle debyytti, VAMOS :pallo:
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #2 : 05.11.2023, 22.04.46 »
Fran Garcia & Alaba vasemmalla puolustuksessa. Ennustan että vähintään kerran soi sieltä omissa. Tilastojen valossa varmaan ekan 15 min aikana..

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #3 : 05.11.2023, 22.15.36 »
No niin. Jude ja 3 viikkoa sivussa.

e. Ehkä ei sittenkään.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #4 : 05.11.2023, 22.37.18 »
Käy vähän Viniä sääliksi joka kerta, kun juoksee pallon kanssa maalia kohden. Puuttuu siitä vierestä pelaaja, joka pystyisi samaan pelinopeuteen. Nyt pitää ohittaa 2 vastustajaa, jotta pääsee maalipaikkaan.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #5 : 05.11.2023, 22.46.49 »
Maalintekoon sakkaa tänäänkin.

Paljon vaarallisempaa se hyökkäys silti Joselun kanssa on, siitä ei kahta sanaa.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #6 : 05.11.2023, 23.27.22 »
Judella ollut tänään yllättävän (liian) paljon asiaa tuomarille, ei oo ihan pysynyt fokus.

Haluaisin muuten nähdä Carvajalin heatmapin pelin jälkeen Useamman kerran kirmannut keskikaistaa pystyyn ja jäänyt sinne hetkeksi.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #7 : 05.11.2023, 23.52.07 »
Tuli jo olo 5min sitten, että voisi kelata loppuun.

Alussa oltiin fyysisestikin parempia, mutta nyt jäädään paineissa toiseksi ja jotenkin maalivaaraa ei edes ole.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2023, 23.54.16 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #8 : 05.11.2023, 23.59.20 »
Klassinen sunnuntai-ilta Bernabeulla. Hallintaa, mutta maalia ei millään ja 0-0 tasuri tuttuun tapaan.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #9 : 06.11.2023, 00.04.10 »
On se maalinteko vain nihkeää.

Toivottavasti keskiviikkona nähdään vähemmän nuhainen esitys hyökkäyspäässä.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #10 : 06.11.2023, 00.13.03 »
Harmittaa että aika usein pelit mennee mussuttamiseksi ja pelistä aina jossain kohtaa katoaa flow totaalisesti. Kello kuluu ja jengillä menee hermot kentällä ja katsomossa. No sitä se on kun toisella on pakkovoitto ja toiselle piste on yksi kauden kohokohdista.

Maaleja muilta kuin Bellinghamilta niin ehkä täatä vielä saadaan kausi aikaiseksi. Ei vaan näytä kovin valoiselta.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #11 : 06.11.2023, 09.43.44 »
Asia johon olen jo hetken kiinnittänyt huomiota: Vinin puhdas nopeus suorassa juoksukilpailussa. Ja nimenomaan negatiivisessa mielessä.

Eilenkin oli tilanteita, joissa ei ehtinyt pitkään palloon, vaikka lähti vastustajan kanssa tasaväkisesti liikkeelle.

Maine on kuitenkin lähes Mbappen veroisena kiiturina, joka on minun silmissäni enemmän myytti kuin totuus.

Nathorr

  • Viestejä: 685
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #12 : 06.11.2023, 10.25.39 »
Asia johon olen jo hetken kiinnittänyt huomiota: Vinin puhdas nopeus suorassa juoksukilpailussa. Ja nimenomaan negatiivisessa mielessä.

Eilenkin oli tilanteita, joissa ei ehtinyt pitkään palloon, vaikka lähti vastustajan kanssa tasaväkisesti liikkeelle.

Maine on kuitenkin lähes Mbappen veroisena kiiturina, joka on minun silmissäni enemmän myytti kuin totuus.

Etenkin se yksi pitkä juoksukilpailu Andreita vastaan osoitti, että Vinin lähtee räjähtävällä voimalla liikkeelle, mutta huippunopeus ei itseasiassa olekkaan niin hyvä kuin on ehkä luultu. Lopulta Andrei oli ensimmäisenä pallossa, vaikka TV-kuvakulmasta näytti lähtevän vähän takamatkalta.

Toisaalta Vini tuntui olevan parhaimmillaan niissä tilanteissa, kun hän kovalla vauhdilla pääsi laidalta kaventamaan kohti keskustaa. Heti vauhdin hidastuttua päätöksentekokin hidastui ja tilanne päättyi usein pallonmenetykseen.
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

maheinon

  • Viestejä: 2564
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #13 : 06.11.2023, 14.25.10 »
Jälkilähetyksenä tuli aamutuimaan väijyttyä ottelu.

Tuntuu koko joukkueella fokus olevan nyt muussa kuin pelaamisessa.

Tuntuu joukkuepelaaminen olevan pahasti hukassa.

Tuli mieleen aika jolloin Martti Kuusela valmensi Tepsiä. Hyökkäyspelaaminen oli sekavaa, johon Kasper Hämäläinen kommentoi, että Martti on antanut vapaat kädet hyökätä eikä hän oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, kun omalla joukkueella on pallo.

Toivoin, että Vini olisi saanut itseluottamusta sopimuksen julkistamisesta, mutta tekeminen olikin mennyt ihan järkyttävästi huonompaan suuntaan. Fokus jatkuvasti turhanpäiväisessä kaatuilussa eikä pelaamisessa. Pallosta suditaan tyhjän maalin edesä ohi jne.
The chase is better than the catch.

maheinon

  • Viestejä: 2564
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #14 : 06.11.2023, 14.32.18 »
Vinin nopeudesta vielä sen verran, että ymmärtääkseni syyskausi on harjoituskausi ja kevätkausi on tuloskausi. Tai näin ainakin olen antanut itseni ymmärtää. Nopeustilastoista saattaisi löytyä tähän varmistus.
The chase is better than the catch.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #15 : 06.11.2023, 17.37.26 »


Tuntuu koko joukkueella fokus olevan nyt muussa kuin pelaamisessa.
Tuntuu joukkuepelaaminen olevan pahasti hukassa.

Toivoin, että Vini olisi saanut itseluottamusta sopimuksen julkistamisesta, mutta tekeminen olikin mennyt ihan järkyttävästi huonompaan suuntaan. Fokus jatkuvasti turhanpäiväisessä kaatuilussa eikä pelaamisessa. Pallosta suditaan tyhjän maalin edesä ohi jne.
Vini on aivan tukossa. Ainostaan vaikeat syötöt ulkosyrjällä menee minne haluaa. Lisäksi on joka ottelussa tuomareiden kimpussa, ei varmasti saa tästä hyötyä.

Joukkueen peli on sekaisin aina, kun Modric pitää laittaa kentälle. Hän ja Jude eivät vaan mahdu kentälle samaan aikaan. Kroosin olisi pitänyt aloittaa kroatin sijasta. Se olisi vapaittanut Camavingan ylemmäksi. Camavinga meni eilen hukkaan keskikentän pohjalla, kun olisi hyvällä jalalla tarjonnut enemmän tukea Vinille ja Judelle hyökkäyksissä. Modricista ei ole enää pelaamaan Vinin ja Juden temmossa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

RMadrid

  • Viestejä: 1315
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Rayo Vallecano
« Vastaus #16 : 07.11.2023, 11.22.36 »
Ensimmäinen matka Santiago Bernabeulle oli ikimuistoinen, stadion oli mahtava vaikka puitteet sisältä olivat vielä keskeneräiset.

Pelin ensimmäiset 60minuuttia olivat ihan ok hyvää futista, monta hyvää maalipaikkaa missä ottelu olisi pitänyt ratkaista mutta sitten alkoikin se mussuttaminen. Jude oli mahtava, mutta kyllä jälleen täytyy osoittaa kysymyksiä Viniciuksen kohdalla että onko hänestä meidän 1.staraksi.

Herra aktiivisesti lähtee haastamaan puolustajia, mutta jos hänet ajetaan vähänkin tiukkaan tilanteeseen, heittäytyy hän maahan mussuttaen tuomareille. Erittäin raskasta katsottavaa.
I drink wine and I know things