Jälkilähetyksenä tuli aamutuimaan väijyttyä ottelu.
Tuntuu koko joukkueella fokus olevan nyt muussa kuin pelaamisessa.
Tuntuu joukkuepelaaminen olevan pahasti hukassa.
Tuli mieleen aika jolloin Martti Kuusela valmensi Tepsiä. Hyökkäyspelaaminen oli sekavaa, johon Kasper Hämäläinen kommentoi, että Martti on antanut vapaat kädet hyökätä eikä hän oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, kun omalla joukkueella on pallo.
Toivoin, että Vini olisi saanut itseluottamusta sopimuksen julkistamisesta, mutta tekeminen olikin mennyt ihan järkyttävästi huonompaan suuntaan. Fokus jatkuvasti turhanpäiväisessä kaatuilussa eikä pelaamisessa. Pallosta suditaan tyhjän maalin edesä ohi jne.