En ala aiheesta enempää vänkäämään, kun tiedän ettei se mihinkään johda. Eiköhän yritetä kaikki olla väkisin aiheuttamatta pahaa verta.
Esität provosoivan kysymyksen, johon saat perustellun vastauksen. Keskustelin kanssasi aiheesta, sinä puolestaan jätit keskustelun tasan yhteen provosoivaan kysymykseen. Kuten ylempänä lukee, toinen foorumin käyttäjä tulee tilanteeseen ulkopuolisena, vähätellen minun kirjoittamia perusteltuja vastauksia sinun provosoivaan kysymykseen. Kirjoituksiani saa vapaasti kutsuä ränttäämiseksi, lässytykseksi ja vielä pojutella päälle. Onko tämä oikein?
Ei mennyt ihan putkeen ei. Kaikessa rehellisyydessä, nyt on hyvin pikkumaista.
Uskon, että sisimmässäsi tajuat itsekin, että ei ihan putkeen mennyt.
Uskon sinun tajuavan, että harkintasi petti tilanteessa ja olet käyttänyt valtaasi väärin. Kyllä sinunkin pitäisi monen vuoden foorumihistoria huomioiden ymmärtää, että minä keskityn aiheeseen ja pidän kirjoituksen siinä. Tämä näkyy myös foorumin puolella. Kirjoitan pidempiä viestejä perustellusti. Harvemmin näitä kukaan tulee nälvimään. Miksi sitten pidempiä ja perusteltuja viestejä nälvitään foorumin thsätissä? Ei tosissaan mennyt Redondo ihan putkeen nyt. Onneksi aikuisena ihmisenä varmasti ymmärrät tämän itsekkin.
Ps. thsät draamaa
Alpo [20|Dec 11:55 PM]: No nyt tämä lähti siitä, että Fig alkoi arvostella erään foorumistin kirjoitustyyliä, josta sitten moni ärsyyntyi. Siitä seurasi kinastelua ja sen jälkeen siihen tuli kolmas sankari mukaan pitkittämään koko paskaa.
Alpo [20|Dec 11:57 PM]: Eli Fig tuli haastamaan riitaa ja sai riidan aikuiseksi. Se sitten turhaan pitkittyi
maheinon [21|Dec 12:01 AM]: Ihmettelen vaan, että miten nää aina päättyy siihen että Tsisoussa olisi mukamas ihmisenä jotain vikaa. Pitäisi pystyä keskustelemaan asiasta eikä mennä henkilöihin.
Alpo [21|Dec 12:03 AM]: Se henkilöön meno ärsyttää minuakin.
Alpo [21|Dec 12:07 AM]: Pitäisi varmaan ottaa taas tiukka linja ja alkaa jakaa banneja jokaiselle henkilöön menosta. Eli toisita foorumisteista ei puhuttaisi (negatiivisesti).
Alpo [21|Dec 12:14 AM]: Noh antaa asian nyt olla entisellään huomiseen asti.
Cristiano7 [21|Dec 09:28 AM]: Henkilöön meno? No jos väittää että se etten pysty kirjoittamaan foorumille on täysin minun vikana niin...
Cristiano7 [21|Dec 09:28 AM]: Vika kun tiedetysti on tapatalkissa. Mutta eihän se nyt vain voi olla muualla kuin minussa.
Cristiano7 [21|Dec 09:29 AM]: Minulle toki ihan sama. Antaa ”Figuurin” vinkua
Cristiano7 [21|Dec 09:30 AM]: Mutta ei hänen tyylinsä ainakaan itsessäni kunnioitusta herätä. Toisin mitä esim sanasepon tai TAMIn asiallinen tyyli herättää.
Figuuri [21|Dec 10:38 AM]: Nyt on Alpo pötypuhetta. En viitannut keneenkään henkilökohtaisesti ja sen voit lukea vieltä tuolta bännit topikista. Minä en mennyt missään vaiheessa henkilökohtaisuuksiin, sen sijaan minua kohtiin mentiin.
Figuuri [21|Dec 10:39 AM]: C7, en kirjoittanut sinun vikasi, kirjoiten sinun kirjoittamisen olevan täysin muista riippumatonta. Olen hyvin tarkka näissä sanoissa. Tämä on juuri sitä mitä tarkoitan, otetaan kirjoitukseni irti kontekstista ja muutellaan sanoja aivan omin päin.
Figuuri [21|Dec 10:40 AM]: Mm. pystyt kirjoittamaan ihan Safarilla, niin kuin Tami antoi esimerkkinä. Se kirjoitatko sen avulla riippuu täysin sinusta itsestäsi, se ei ole muista ihmisistä kiinni.
Figuuri [21|Dec 10:46 AM]: Tämä yläpuolella oleva toimii hyvin esimerkkinä. Missään vaiheessa mennyt henkilökohtaisuuksiin, mutta C7 tulkitsee niin ja on tässä suoraan sanottuna uhriutumassa täysin ilman syytä. En ole syyttänyt häntä mistään. Toin esille hänen vähäisen kirjoittamisen määrän foorumin puolella. Hän vetosi siihen, että ei pysty kirjoittamaan sinne, johon totesin sen olevan täysin muista riippumatonta.
Figuuri [21|Dec 10:47 AM]: Mobiililaitteen selaimella voi ihan hyvin kirjoittaa foorumin puolelle. Tietokoneella voi osallistua niin ikään. Jos ei omista tietokonetta, sellaisen voi ostaa. Jos ei ole mahdollisuutta ostaa tietokonetta, voi käyttää mm. nettikahviloiden tietokoneita.
Figuuri [21|Dec 10:47 AM]: Huomaa, mahdollisuuksia on ja kaikki nämä ovat muista riippumattomia.
Figuuri [21|Dec 10:48 AM]: Ettei asia vain tule ymmärrettyä väärin, puhun foorumille kirjoittamisesta. Tämä viittaa toimintaan, ei henkilöön.
Figuuri [21|Dec 10:49 AM]: Näin ollen tämä ei ole henkilökohtaista, enkä myöskään syytä ketään.
Figuuri [21|Dec 10:49 AM]: Ole hyvä, älä vääristä toisen järkevästi jäsennettyä tekstiä oman mielesi mukaan ja vedä muita siihen mukaan.
Hyvin olennainen esimerkki mitä forkan thsätissä usein tapahtuu. Suosittelen lukemaan rauhallisesti ja sisäistämään tekstin.