Kirjoittaja Aihe: UEFA Champions league, Välierät, osa 1: FC Bayern - Real Madrid  (Luettu 4262 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vini CL on aivan eri mitä la Ligassa.

Pari minuuttia Real vaan sahasi keskikentän pohjalla. Kuin kytkimestä Vini näki tilaa ja lähti juoksuun, maailman paras huomasi tämän. Aivan mieletön syötttö ja täydestä juoksusta Vinin kliininen viimeistely.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2024, 22.32.16 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vaparit boksin läheltä pelottaa, kun Lunin ei ole Courtois

On muuten outoa pelätä vapareita, kun Courtois ollut maalissa niin ei vuosiin pelottanut.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7019
Ei mitään ilotulitusta kummaltakaan. Bayern kyllä myllytti, Real pysyi rauhallisena ja iski ainoasta paikastaan maaliin. Kuvitella, että onhan tuo rasittavaa vastustajan näkökulmasta, kun yksi nukahdus maksaa maalin omaan päähän.

Vähän Realin vastaiskut jäi piippuun, ei oikein tuo yläkolmikko toiminut. Muutoin alun haparointia lukuunottamatta kelpo jakso Realilta.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Kelpo suoritus minustakin ja varmaan aikalailla sitä, mitä vieraspelistä lähdetään hakemaan.

Johtomaali tuli jos oli tullakseen, ja se on tietenkin iso plussa. Mitään överiprässiä ei ole vielä tarpeellista harrastaa.

maheinon

  • Viestejä: 2564
Bayern ollut todella aktiivinen. Mitenköhän jaksaa 90min vai saadaanko aikaisia vaihtoja.

Maalin kuvio oli muuten melkein samanlainen kuin mistä Xabi Alonso puhui pari viikkoa sitten haastattelussa Messin yrittäneen Xabia vastaan usein. Liekö ihan harjoiteltu kuvio.
The chase is better than the catch.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
No voiha.  Nyt meni halvalla.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
No sitten soi omissa. Napakka laukaus, en ehkä älyttömän paljon laita Luninin piikkiin, vaikka etukulmasta meneekin.

Chris

  • Viestejä: 7019
Nyt tuli puskista. Kaamea tykitys etukulmasta..

E: Lucas ei saa kyllä ainuttakaan vaikeampaa syöttöä tänään omille. Heikohko esitys toistaiseksi.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2024, 23.13.22 kirjoittanut Chris »
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

tanu

  • Viestejä: 1568
Oli napakka sivallus ja älyttömän nopeasti lähti täydestä vauhdista veto. Ei tuota juuri kukaan ois ottanut kiinni.

EDIT: Ja sit pilkku sisään. Nopeasti kääntyi tulos, mutta tuskin vielä koko peli.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2024, 23.15.31 kirjoittanut tanu »

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Ja pilkulle. Voi voi, nyt on kotijoukkueella hönkä päällä.

#10

  • Viestejä: 1359
Huhhuh mikä kuti..tämä vissiin kuului Bayernin iltaan..

Chris

  • Viestejä: 7019
Jaahas. Jalat alta ja pilkku. Voi Lucas miten kömpelö rike.

Kylläpäs hajosi paketti totaalisesti 2.jakson alkuun.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Ja sitten Lucas tötöilee.

On tässä vielä kotimatsi, mutta tasoihin pitäisi päästä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7019
Näin se käy. Pari minuuttia ja takaa-ajajina. Täysin puskista tuli tämä punainen myrsky.

Hemmetti miten typerä rike Lucasilta. Ei mitään tarvetta naputtaa jaloille tuossa.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

#10

  • Viestejä: 1359
Mulla oli näköjään striimi rankasti myöhässä.

#10

  • Viestejä: 1359
Lucas on kyllä aivan yössä kummassakin päässä. :traktori:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Pari kertaa ehdin jo tuskailla, ettei Lucas ole Carvajal. Olisi tehnyt Vini jo toisen tai jopa kolmannen maalin.

Sitten tämä typerä rike. Onneksi Dani palaa seuraavaan otteluun.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7019
Siihen paikkaan Jude vaihtoon. Aika monta muuta matsia tällä kaudella on ollut, jossa olisi voinut tuon tehdä. Rodrygo ollut pimennossa eikä Vinikään ole väläytellyt tällä jaksolla. Vaikeaa on.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vini valitti Carlolle, päätti sitten vaikka itse ratkaista. Pallon kanssa boksiin asti, syöttö Rodrygolle ja tämä kaadettiin. MoM

Vini  :pallo:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
VINIOI!! :pallo:

Selvä pilkku oli tämäkin ja Vini laittaa hienosti pussiin. Game on!