Kirjoittaja Aihe: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna  (Luettu 914 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chris

  • Viestejä: 7017
Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« : 09.11.2024, 13.52.30 »
Vielä kerran ja sitten taas maajoukkuetauolle. Surkea vaihe on menossa ja kritiikki alkaa yltyä. Tänään jos ei tule voittoa, niin aletaan puhua kyllä jo kriisistä ja samalla Ancelottin pää on pölkyllä.

Avaus tänään:

---------------------- Lunin -------------------
- Lucas -- Militao – Rüdiger – Fran -
- Valverde -- Camavinga -- Bellingham -
----- Rodrygo -- Mbappe   ----Vini jr. ----

Rodrygo ja Fran vaihteeksi avauksessa, muutoin ei yllättävää. Courtois, Carvajal, Alaba ja Tchouameni lasaretissa. Arda,  Brahim ja Endrick jatkavat tuttuun tapaan penkillä.

Toivotaan nyt, että tänään nähdään asennetta ja maaleja ihan senkin vuoksi, että forumin luottopakki TAMI on Bernabeun lehtereillä.  :tuoppi: (Sikäli jos sai lipun otteluun?)

« Viimeksi muokattu: 09.11.2024, 14.52.24 kirjoittanut Chris »
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Chris

  • Viestejä: 7017
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #1 : 09.11.2024, 15.31.00 »
Ensin Rodrygo ja nyt Militao. Äänestä ja reaktiosta päätellen Militaolle taas vuoden saikku. Hajosiko sama ACL vai?

Uskomatonta..

E:  Gol Vini  :pallo: Hieno haasto ja terävä laukaus.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2024, 15.39.03 kirjoittanut Chris »
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #2 : 09.11.2024, 15.41.47 »
En oo ehtinyt vielä ruudun ääreen. Oliko siis sama polvi?

Chris

  • Viestejä: 7017
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #3 : 09.11.2024, 15.43.16 »
En oo ehtinyt vielä ruudun ääreen. Oliko siis sama polvi?
Juu oikea polvi nasahti. Vaarattoman näköinen tilanne mutta huuto ja reaktio sitä luokkaa, että tekisi sanoa, että loppukausi ohi.

Lucas tippuu sitten seuraavaksi. Järjetöntä.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Chris

  • Viestejä: 7017
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #4 : 09.11.2024, 15.46.29 »
Asencio painaa sitten sellaisen siihen ja Jude osuu vihdoin.

Upea maali  :pallo:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #5 : 09.11.2024, 15.58.26 »
Vazquez ja Jude vielä puoliajalla vaihtoon, niin tässähän alkaa olla mielenkiintoinen kokoonpano kentällä.

Tuo Militaon tilanne kuulostaa kyllä tosi harmilliselta. Pahimmassa tapauksessa koko (huippu)ura vaakalaudalla (tune: Varane)..

Chris

  • Viestejä: 7017
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #6 : 09.11.2024, 16.10.50 »
Fran-Rudiger-Asencio-Fede sitten toisen jakson linja. Huhhuh. Lucasin vamma tosin lienee sitä luokkaa että pystynee majutauon jälkeen jo peleille, mutta todella harmillinen tilanne kyllä on tällä hetkellä.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #7 : 09.11.2024, 16.50.34 »
 Matsikin jäi näkemättä sen lisäksi, ettei lippuja saanut.

Näyttää tulleen loukkeja oikein urakalla, mutta vihdoin Belligoal ja Vinille hattu. :peukku_ylos:

Chris

  • Viestejä: 7017
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #8 : 09.11.2024, 16.57.57 »
Kehumme: Vini, Jude ja Luninin sekä Asencion komeat maalisyötöt. Tärkeä voitto ja ennen kaikkea onnistumisia hyökkäyspäässä.

Moitimme: loukkaantumiset.  :peukku_alas:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #9 : 09.11.2024, 16.58.26 »
Sellainen peli sitten. Paljon maaleja ja ikävästi myös loukkaantumisia.

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #10 : 09.11.2024, 18.23.49 »
Juu oikea polvi nasahti. Vaarattoman näköinen tilanne mutta huuto ja reaktio sitä luokkaa, että tekisi sanoa, että loppukausi ohi.

Piti tarkistella tätä matsin jälkeen, mutta edellisellä kerralla leikattu vasen polvi eli tää ei oo nyt sama. Ei kyllä yhtään tee tilanteesta parempaa, jos "terve" jalka menee isosti rikki tuollaisesta tilanteesta. Toivotaan parasta, mutta kyllähän kaikki viittaa ACL vammaan.

maheinon

  • Viestejä: 2562
Vs: Jornada 13: Real Madrid - Osasuna
« Vastaus #11 : 09.11.2024, 22.50.02 »
Nyt nähtiin, että peli soljui muulla porukalla, mutta Mbappe on aivan jäätävässå lukossa.

Bellinghamilla alkaa selvästi hieman peli kulkemaan.

Raul Asencio vaikuttaa vähän sellaiselta Madridin Jarno Heinikankaalta johon sattumalta törmäsin taas lounaalla eilen.

Valverde oikeana pakkina aivan omaa luokkaansa. Voisi olla maailmanluokan oikea pakki. Zidane aikoinaan häntä jo sillä paikalla peluutti, mutta ei oikein kovuus ihan riittänyt silloin, mutta nyt riittää. Voisi tehdä Javier Sanetit kiitos.

Fran Garcian tekeminen ja ennen kaikkea liike avaa puolustuksia mainiosti. Kausikorttia vaan avaukseen.
The chase is better than the catch.