Oma mielipiteeni Messistä on se, että hänellä on oikeasti potentiaalia tulla maailman parhaaksi pelaajaksi. Mutta turha tässä on alkaa miettimään miten hänen ura edistyy, koska sitä kukaan ei voi tietää.
Keskitytään siis siihen, miten hän on tähän mennessä esiintynyt. Itse olen luullakseni ja muistaakseni nähnyt kaikki La Primera ottelut tällä kaudella jossa Messi on esiintynyt. Katsoin myös suurimman osan Messin peleistä nuorten kisoissa. Olen siis nähnyt melko paljon hänen pelejään, ja täytyy sanoa että kyllä on ollut Messi hyvä. Todella hyvä. Joissakin jopa fantastinen, ja en puhu nyt "helposti ohitettavista panan pelaajista" vaan esim. Osasuna(johtaa liigaa!) ottelusta.
Messin pelaaminen on tosiaankin HUOMATTAVASTI kypsempää kuin yleensä näillä "ihmelapsilla" on, vertaa esim. C.Ronaldoon tai Robinhoon. Tehoja ei ole kyllä hirveästi tullut, ja ehkä tuo on se asia mikä vielä erottaa Messin todellisista huipuista. Tietysti muissakin asioissa riittää toki vielä kehittämistä, mutta tällä hetkellä näyttää todella hyvältä. Aika näyttää..