Kirjoittaja Aihe: UEFA Champions league, puolivälierät, osa 1: Arsenal - Real Madrid  (Luettu 4278 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
Camavinga ollut kentän paras toistaiseksi. Katkoja aivan mieletön määrä.
Toki huonoja syöttöjä senkin edestä.
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Nyt oli kyllä upea veto.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Camavinga ollut kentän paras toistaiseksi. Katkoja aivan mieletön määrä.
Kurtun ohella kyllä. Lonkerojalat taas toimii. Pallollisena vähän niin ja näin mutta puolustussuuntaan vahva.

Toivotaan, että Vini lähtee kesällä niin tulee peliin jotain järkeä.
Ja Ancelotti.

Ja sitten vapari kaukaa verkkoon. Taas kerran yksi comeback tilaukseen.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Gossau

  • Viestejä: 212
Olipa hieno vapari ja kierre.  :P

tanu

  • Viestejä: 1568
Olipahan vapari! Upea maali Ricelta. :peukku_ylos:

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
Vini + Mbappesta ei saada mitään irti Ancelotin alaisuudessa se on tullut selväksi. En ihan osta tätä Vinin myymistä, kun katsoo miten kaveri on pelannut viimesen kahden vuoden aikana ja ollut ehkä jopa maailman paras pelaaja tällä ajanjaksolla.
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Muuri ehkä vähän huonosti aseteltu oikeajalkaista vetäjää ajatellen, mutta hieno veto.

Tekee ehkä ihan hyvää, että Arsu sai yhden tehtyä.

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
Courtois pitää yksin uppoavaa laivaa pinnalla.
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

Gossau

  • Viestejä: 212
Voisko sanoa, että Kurttu on palkkansa ansainnut tänään.

e. voi vttustana
« Viimeksi muokattu: 08.04.2025, 23.30.52 kirjoittanut Gossau »

Chris

  • Viestejä: 7018
Kurttu estää isomman suihkun. Ei palaakaan tänään, ainoa toive että 2.osaan jää edes jotain pelattavaa.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Camavinga pelaa Sakalta peli-iloa pois.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Mitä helvettiä Rice. Nyt menee jo vaikeaksi.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Ei ole totta. Rice pelaa jumalmoodilla.

Rodrygo olisi voinut ehkä blokata, mutta veti päätä pois.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Selvä se. Kaikkien aikojen ilta Ricella ja tämä pari on selvä.

Älytön laukaus.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
Ei voi muuta sanoa, kun WOW
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

tanu

  • Viestejä: 1568
Hetkonen! Mitä vapareita, huh huh..  :pallo:  :pallo:

Chris

  • Viestejä: 7018
Ja Carlon ratkaisu on Lucas Vitun Vazquez.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Ja Carlon ratkaisu on Lucas Vitun Vazquez.
Carlo vaihtoi Brasilian paitaan. Noh, onneksi tätä menoa tulee muutosta.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
No eiköhän tämä sinetöi Carlon potkut kauden jälkeen.
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Carlo out.