Kirjoittaja Aihe: UEFA Champions league, puolivälierät, osa 2: Real Madrid - Arsenal  (Luettu 4080 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chris

  • Viestejä: 7018
Jessus miten munatonta peliä voi olla. Täysin kuollut joukkue, Asencio ja Jude vähän edes näyttävät eteen mutta kaikki muut täysiä lampaita (pl. Curttu joka otteluparin MVP Realilta) Ei vaan löydä Carlo yhtään mitään keinoa, Arsenal saa todella helpon jatkopaikan.

E: Rudiger.. Älä jaksa nyt tähän lähteä.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
Antaa Virkkusen taas itkeä tahaton osuma Rüdigeriltä.
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Ja nyt otetaan Endrick juoksemaan oikeaan laitaan. :D
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

tanu

  • Viestejä: 1568
Antaa Virkkusen taas itkeä tahaton osuma Rüdigeriltä.

On kyllä raskasta kuunneltavaa. En ymmärrä miksi Mbappe tai Vini olisi pitänyt ottaa ennemmin vaihtoon kuin Rodrygo.

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
Jep selvästi joku agenda tiettyjä realin pelaajia kohtaan.
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
Carletto pallo vaadin huomiselle potkuja
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

Chris

  • Viestejä: 7018
Siihen sammuu valot. Eipä tällä paskalla tämän enempää ansaittukaan.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Arsenalin keskikenttä käveli sisään.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vini aloitti! :pallo:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Lahjalla kavennus.

Ultras Sur

  • Viestejä: 834
Ei ole kyllä minkään sortin linjaa tänään
Juanito: If I wasn’t a player, i’d be an Ultra Sur!

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Eniten kyllä ärsyttää tämä tuomarin linja katkaista peli kokoajan.
I drink wine and I know things

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Mbappe kävi hetken vasemalla ja hyökkäys näytti heti paremmalta. Sitten meni nilkka.

Carlon vaihdot vaikuttaa siltä, että meni itseltäänkin usko kykyynsä valmentajaa Realista voittajaa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Eniten kyllä ärsyttää tämä tuomarin linja katkaista peli kokoajan.
Tappanut täysin tämän pelin. Arsu kiittää kun jokainen katko vie pari minuuttia.

Heikko esitys dumarilta.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

tanu

  • Viestejä: 1568
Eväät on syöty Carlon alaisuudessa. Kaikki hyvä päättyy aikanaan jne. Mutta pakko saada uusi lähtö ensi kauteen.

Chris

  • Viestejä: 7018
Eväät on syöty Carlon alaisuudessa. Kaikki hyvä päättyy aikanaan jne. Mutta pakko saada uusi lähtö ensi kauteen.
Juu kyllä tämä oli Carlon osalta tässä. 180min jotain Arsenalua vastaan eikä palaakaan. Yksi maali ja sekin täysin lahjana.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Jos jotain toiveita uudelle valmentajalle saa antaa, niin tätä keskittämistä on tarpeeksi nähty Zidanen ja Carlon alaisuudes.
I drink wine and I know things

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Täysin oikeutetusti ulos tässä vaiheessa.

Peliin lähdettiin tutulla taktiikalla, jonka kanssa on koko kausi tuskasteltu ja maalipaikoille pääsy ollut vaikeaa.

Lopputulos: maalipaikoille pääsy on ollut vaikeaa.

Jonkun muun on pakko saada tästä joukkueesta paljon enemmän irti.

Kiitos Ancelotti. Takki naulakkoon ja uusia haasteita kohti. On ollut koko kauden ajan selvää, että aika on ohi.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Tätä ei Bernabeu unohda.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-