Kirjoittaja Aihe: Oletko käynyt/menossa Madridiin?  (Luettu 188447 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kinde81

Vs: Oletko käynyt/menossa Madridiin?
« Vastaus #460 : 08.11.2012, 18.05.54 »
Ainaski viime keväänä vielä saatiin suora meno-paluu helsinki-Madrid hintaan 360e.Frankfurtin kautta ois saanu 170euroon,mutta ei jaksettu ootella molempiin suuntiin.

sanaseppo

« Vastaus #461 : 08.11.2012, 20.51.44 »
Mikähän perkele siinä on ettei lentoyhtiöt lennä Madridiin suoria lentoja? ja älkää sanoko että kyllä lentää kun hinta on 800€.. vaan esim. jos haluat lennot vaikka n. 350€ hintaan joudut välilaskulle frankfurttiin ja kokonais matka-aika on 10h.. WTF! Miksi ei vain voi lentää suoraan ja kestää sen 3,5h samaan hintaan.. helvetti.. jos ei olis noin hankalaksi tehty tätä hommaa niin tulis käytyä useamminkin..

Eihän ne nyt noin kalliita suorat lennot ole. Katsoin nopeasti googlen kautta nii tuossa:
http://www.supersaver.fi/lennot
Laitat Helsinki Madrid ja valitset vaikka tän päivän ja huomisen ja painat vain suorat lennot. Tuo tänään lähtee huomenna takas meno-paluu nii mulla näyttäs 385,85 yheltä hengeltä ja lentoaika 4h20min ja 4h25min. Joten lähempänä 350 ollaan ku 800 ja etin puol minuuttia.. ;) joten eikun reissun päälle ja peliä paikan päälle katselemaan 8)
"With the greatest respect to women, football is the most beautiful thing in the world."- Slaven Bilic

Japikain3n

« Vastaus #462 : 09.11.2012, 09.59.35 »
Noi Finskin lennot mitkä Sanaseppo löytää on vaan siitä huonot, että ne on illalla perillä (20.25) Madridissa ja lähtevät aamulla (10.10) sitten takaisin Helsinkiin. Eli niilla on varmaan tarkoitus palvella enemmän Espanjasta eteenpäin Finnairilla matkustavia, kuin Madridiin päin matkustavia.

Lufthansalta löytyy, kun riittävän ajoissa varaa 170-220 € hintaluokassa lentoja, joissa ei ole ihan mahdottomat vaihtoajat. Tuossa esimerkki maaliskuulle.

06:25 Helsinki    08:05 Munich    
08:45 Munich    11:30 Madrid

15:15 Madrid    17:55 Munich    
19:25 Munich    23:00 Helsinki

Noille lennoille hintaa 215 € + kulut jos maksaa luottokortilla. 40 min riittää Munichissä helposti vaihtoon, kunhan kone on vain ajoissa. Noilla lennoilla saa melkein 2 päivää lisää perillä olo aikaa, koska saapuminen on ajoissa, ja lähtö sopivasti. Klo 12.00 lähtee hotellista ja metrolla kohti Barajasia.

Huoltra

« Vastaus #463 : 09.11.2012, 12.24.59 »
Japi.. noi tuntuu ajallisesti olevan parhaat vaikka välilasku onkin..  :peukku_ylos: pitää ensvuoden puolella mennä.. kuitenkin tämän kauden pelejä katsomaan :D

Nikke21

« Vastaus #464 : 26.12.2012, 16.17.46 »
Hei !

Tietääkö kukaan mistä löytäisin liput Real Madrid - Manchester United peliin, ettei tarvitsisi maksaa itseään kipeäksi ?

Nikkee

• ¡Vivimos por ti, vence por nosotros!
« Vastaus #465 : 27.12.2012, 11.48.23 »
Moro!
Kyseiseen peliin voi olla haastavaa saada halpoja lippuja tai niitä ylipäätänsä. Toisaalta CL-pelit ovat siitä hyviä, että suurella osalla madridistoista on ns. liiga-kausarit jotka eivät päde CL otteluihin, mikä taas tarkoittaa lisää lippuja myyntiin. Mutta tämä peli on senverran suuri, että seuran jäsenet käyttävät varmasti etuosto-oikeutensa lippujen suhteen niin on hyvin mahdollista että ottelu on loppuunmyyty kun "tavalliset-fanit" saavat lippuja ostaa. Tällä hetkellä myynnissä on vain VIP-lippuja joiden hinnat on alk. 315e. Kannattaa seurata realmadrid.comista milloin liput tulevat myyntiin ja päivystää silloin netissä.

Ostojärjestys menee seuraavasti: 1. Ensimmäisenä myyntipäivänä seuranjäsenet jotka omistavat kausikortin saavat ostaa lippuja
2. Toisena myyntipäivänä seuran jäsenet jotka eivät omista kausikorttia saavat ostaa lippuja 3. Kolmantena päivänä kansainväliset madridistat saavat ostaa lippuja ja 4. Neljäntenä ostopäivänä "General public" saa ostaa lippuja.

Itse olen kolmesti käynyt Madridissa katsomassa El Clasícoa. Silloin en ole edes viitsinyt kokeilla seurankautta lippuja ostaa vaan olen turvautunut mustaan pörssiin. Stadionin ulkopuolella kiertää trokareita jo päiviä ennen ottelua jotka haluavat lipuistaan naurettavia summia. Stadionin ulkopuolelta voi kylläkin saada liput halvalla mutta todennäköisesti vasta hetki ennen ottelun alkua, mikä on todella hermojaraastavaa hommaa..Toinen menetelmä jonka olemme jo muutamaan otteeseen todenneet hyväksi on ns. paikalliset "Huuto.net"-sivustot. Ne ovat siitä hyviä, että siellä paikalliset yrittävät myydä toisilleen lippuja ja siksi siellä ei ole niitä järjettömän kalliita turisti-hintoja. Tosin sielläkin lippujen hinnat tippuvat suht halpoihin vasta noin 1-3pv ennen matsia. Esim. silloin kun itse olen ollut päivystämässä lippuja classicoon niin "huuto.netissä" hinnat ovat ottelupäivänä olleet noin 90-350e/kpl riippuen kuinka hyvät paikat on kyseessä. http://www.milanuncios.com/entradas-de-futbol/ tätä sivustoa olen käyttänyt paljon. Vaikka sivusto ja myyjät ovat paikallisia, niin silti Englannilla ja huonolla espanjankielellä pärjää varmasti! Puhelimitse sopii vaan paikan ja kellonajan mistä on valmis liput noutamaan. Sanakirja kannattaa varata mukaan ellei puhu espanjaa  :laugh: Jos olet helmikuussa matkalla Madrdiin, niin ei muuta kuin onnea matkaanja hyvää reissua!
¡Siempre Campeones!

Siete

• Teemu Pukki baby
« Vastaus #466 : 04.09.2013, 09.20.23 »
Lennot ja hotelli varattu varta vasten jornada 13:n kotipeliin (9.-10. marraskuuta) Real Sociedadia vastaan. Harkinnassa on myös RM Castilla-Alaves, mikäli kyseinen peli ei mene liian lähelle tuota tärkeämpää matsia.
Edellinen vierailu tuohon madridistojen pyhään temppeliin tapahtui tasan 3 vuotta sitten kotipelissä Athletic Bilbaoa vastaan Valkoisten ottaessa murskaavan 5-1 voiton. Cristiano iski hattutempun ja Mourinho oli porttikiellossa syystä jota en muista. :D
Joukkue oli silloin kokonaisuutena aika lailla erilainen, joten odotan innolla tämän kauden Madridin seuraamista livenä. Pelistähän ei pitäisi tulla mitään höntsäilyä, kun Sociedadkin on sentään CL-tason vastustaja. :peukku_ylos:
★ 1956 ★ 1957 ★ 1958 ★ 1959 ★ 1960 ★ 1966 ★ 1998 ★ 2000 ★ 2002 ★ 2014 ★ 2016 ★ 2017 ★ 2018 ★

Heltsu

« Vastaus #467 : 04.09.2013, 13.42.36 »
Itse kanssa bookannut lennot ja hotellit jornada 9:n aikoihin. (19-20.10) Real siis pelaa sillon Malagaa vastaan ja jään myöskin seuraamaan keskiviikkona 23.10 pelattavan Champions League ottelun Real Madrid-Juventus.

Finnair suoralla lennolla pääsee nopeasti Barajasille ja hintakin oli varsin kilpailukykyinen.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2013, 13.47.45 kirjoittanut Heltsu »

Siete

• Teemu Pukki baby
« Vastaus #468 : 04.09.2013, 14.55.49 »
Itse kanssa bookannut lennot ja hotellit jornada 9:n aikoihin. (19-20.10) Real siis pelaa sillon Malagaa vastaan ja jään myöskin seuraamaan keskiviikkona 23.10 pelattavan Champions League ottelun Real Madrid-Juventus.

Finnair suoralla lennolla pääsee nopeasti Barajasille ja hintakin oli varsin kilpailukykyinen.
:peukku_ylos: Itselläni oli myös vaihtoehtoina juuri tuo sama Malaga -peli ja sen lisäksi El Derbi madrileño, joka jäi haaveeksi sopivien lentojen puuttuessa. Hyvää matkaa sinullekin! :D
★ 1956 ★ 1957 ★ 1958 ★ 1959 ★ 1960 ★ 1966 ★ 1998 ★ 2000 ★ 2002 ★ 2014 ★ 2016 ★ 2017 ★ 2018 ★

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #469 : 04.09.2013, 15.31.01 »
^Mekin ollan itse asiassa kateltu just noita samoja lentoja ja pelejä. Lähdettäis 18.10. ja Malaga-matsiin ainakin ois tarkotus päästä. Vielä ei oo mitään varattu, mutta suht varmasti voi kyllä sanoa, että menossa ollaan! :D
Unohtumatonta reissua teille kummallekin! :)

Siete

• Teemu Pukki baby
« Vastaus #470 : 17.10.2013, 18.40.02 »
En tiedä tuleeko nyt oikeaan topikkiin, mutta onko tuosta jäseneksi liittymisestä mitään rahallista hyötyä jos ostaa liput virallisilta sivuilta yhtä ottelua varten?

Heltsu

« Vastaus #471 : 17.10.2013, 21.48.39 »
En tiedä tuleeko nyt oikeaan topikkiin, mutta onko tuosta jäseneksi liittymisestä mitään rahallista hyötyä jos ostaa liput virallisilta sivuilta yhtä ottelua varten?

Ainakaan Realin virallisten sivujen mukaan mitään alennusta ei yksittäisistä jalkapallo-otteluista tule. Fanikaupasta saa 10% alennusta kaikista tuotteista ja Balonceston pelien lipuista saa jotain alennuksia.

Valkonen

« Vastaus #472 : 19.10.2013, 16.11.27 »
Jäsenyydellä saa etuoikeuden ostaa lippuja ennen kuin ne tulevat yleiseen myyntiin ja kyllä niillä säästääkin muutaman euron, mutta sinun täytyy asua espanjassa, jotta voit saada alennuksia. Jäsennyyksiä on kaksi erillaista (kansainvälinen ja espanjalainen). Kansainvälisille jäsenille ei alennuksia ja etuosto-oikeutta lippuihin taida olla.
Asuessani Madridissa harkitsin kanssa tuota jäsenyyttä, mutta alennus oli niin pieni ja peleihin saa aina lippuja varsinkin ylähyllyille. Olen onnistunut hankkimaan lipun El Clasicoonkin ilman jäsenyyttä  8)

Siete

• Teemu Pukki baby
« Vastaus #473 : 20.10.2013, 01.44.37 »
Ainakin nykyään pääsee sinne ylähyllyille ihan ilman mitään jäsenkortteja Espanjan taloudellisen tilanteen takia. Toisaalta lähes mille tahansa paikalle pääsee kunhan varaa liput ajoissa.

Siempre Real

« Vastaus #474 : 23.10.2013, 19.24.42 »
Jäsenyydellä saa etuoikeuden ostaa lippuja ennen kuin ne tulevat yleiseen myyntiin ja kyllä niillä säästääkin muutaman euron, mutta sinun täytyy asua espanjassa, jotta voit saada alennuksia. Jäsennyyksiä on kaksi erillaista (kansainvälinen ja espanjalainen). Kansainvälisille jäsenille ei alennuksia ja etuosto-oikeutta lippuihin taida olla.
Asuessani Madridissa harkitsin kanssa tuota jäsenyyttä, mutta alennus oli niin pieni ja peleihin saa aina lippuja varsinkin ylähyllyille. Olen onnistunut hankkimaan lipun El Clasicoonkin ilman jäsenyyttä  8)

Etuosto-oikeuden saa myös kansainvälisellä kortilla, just oltiin viikonloppuna kattomassa real-malaga matsia ja kyllä se on vähän helpompaa jos kyseisen kortin omistaa  8)

Heltsu

« Vastaus #475 : 25.10.2013, 16.25.52 »
Itse en kyllä näe että korteista kannattaisis mitään maksella. Lippuja saa jokaiseen peliin myös luukulta. Toki jos ei ole aikaa/halua jäädä jonottamaan niin kannattaa tilata etukäteen ticketmasterista niin nouto onnistuu stadionin toiselta puolelta Gate 14 luota, jossa ei todellakaan tarvi jonottaa.

Bernabeu Tour on kyllä myöskin pakollinen kaikille Real faneille ja miksei tietysti muillekkin. Käynti museossa josta pääsi vip-tilojen ja Presidentin katsomon kautta käymään pukuhuoneessa ja istuskelemaan vaihtopenkeillä.

Voin myös suositella balonceston ottelua jos vain semmoinen sattuu osumaan reissun aikatauluun. Hieno tunnelma oli myöskin sielä ja  Palacio de Deportes de la Comunidad de Madrid oli myöskin upea areena.

Siete

• Teemu Pukki baby
« Vastaus #476 : 25.10.2013, 17.05.47 »
Toki jos ei ole aikaa/halua jäädä jonottamaan niin kannattaa tilata etukäteen ticketmasterista niin nouto onnistuu stadionin toiselta puolelta Gate 14 luota, jossa ei todellakaan tarvi jonottaa.

Bernabeu Tour on kyllä myöskin pakollinen kaikille Real faneille ja miksei tietysti muillekkin. Käynti museossa josta pääsi vip-tilojen ja Presidentin katsomon kautta käymään pukuhuoneessa ja istuskelemaan vaihtopenkeillä.

Näin juuri itse hankin liput edellisellä vierailulla ja Tour Bernabeun pakollisuudesta olen ehdottoman samaa mieltä. :peukku_ylos:

Siete

• Teemu Pukki baby
« Vastaus #477 : 12.11.2013, 18.08.49 »
Nyt on peli käyty katsomassa ja paluu Suomeen toteutui eilen illalla. Kuvia tuli räpsittyä kiitettävästi ja myös Ronaldon rankkarimaali tallentui videon muodossa kännykän muistiin. Tunnelmasta en selitä sen enempää, sillä se pitää kokea itse tajutakseen ihan oikeasti millaista paikan päällä todella on. Harmillisesti Ultras Sur oli järjestänyt lakon (suurin osa oli jättänyt saapumatta paikalle) ilmeisesti nykyisen maalivahtitilanteen mukaan ja näin ollen kannatushuutoja heidän suunnaltaan kuului vasta toisella puoliajalla ja silloinkin aika harvoin. Ryhmän merkityksen huomasi täydellisesti, sillä heidän kannatuksensa oli niin paljon äänekkäämpää kuin koko muulla stadionilla yhteensä.
Paikallisten kannattajien keskustelua seuraamalla kävi harvinaisen selväksi, että nykypäivän Madridin ylivoimaisesti suurimmat inhokit ovat Diego Lopez ja Arbeloa. Benzema sai osansa ennen peliä, mutta yleisö heltyi ranskiksen heilutettua maaliverkkoa ja syötettyä Ronaldon ensimmäisen maalin. Ancelottiakin nimiteltiin mm. vanhaksi jääräksi (:D) kun pelaajavaihdot tapahtuivat yleisön mielestä liian myöhään.
Paikoista sen verran, että jos joku muu teistä foorumilaisista on tulevaisuudessa menossa katsomaan Realin peliä niin kannattaa varata liput mahdollisimman läheltä kenttää. Bernabeu-kierroksella tuon voi itse käydä vahvistamassa, mutta vain pari päivää aiemmin on varmasti paljon hankalampaa saada mieluisia paikkoja. Hieman ylempänä ja erityisesti kalliimmilla paikoilla saa haistella sikarin savua koko 90 minuutin ajan, myös hieman ennen peliä.

coumarin

« Vastaus #478 : 18.12.2013, 00.09.36 »
Itse olisin lähdössä katsomaan tuon Real Madrid- Schalke matsin sit 18.3, joten osaako joku sanoa miten lippuja löytää tollaseen otteluun? Kyseessä toinen osa-ottelu ja vastustajakin kohtalaisen tylsä Schalke, niin ehkä voisi jopa stadioniltakin lippuja löytää??

Heltsu

« Vastaus #479 : 18.12.2013, 09.44.55 »
Itse olisin lähdössä katsomaan tuon Real Madrid- Schalke matsin sit 18.3, joten osaako joku sanoa miten lippuja löytää tollaseen otteluun? Kyseessä toinen osa-ottelu ja vastustajakin kohtalaisen tylsä Schalke, niin ehkä voisi jopa stadioniltakin lippuja löytää??

Sanoisin että 100% varmasti niitä lippuja löytyy myöskin stadionin lippuluukulta. Kunhan vain lähtee ajoissa liikenteeseen ennen ottelua koska jonoa on varmasti ja espanjalainen lipunmyynti systeemi ei ole maailman nopeimpia.