Kirjoittaja Aihe: Oletko käynyt/menossa Madridiin?  (Luettu 188431 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Re: Oletko käynyt/menossa Madridiin?
« Vastaus #180 : 31.10.2007, 16.41.31 »
No huhhuh mitä hintoja. :) , Eli siis minulla on vielä mahdollisuudet saada ostettua lippuja ? Vai ?
i Hala Madrid !

el Blanco

« Vastaus #181 : 31.10.2007, 16.43.35 »
No huhhuh mitä hintoja. :) , Eli siis minulla on vielä mahdollisuudet saada ostettua lippuja ? Vai ?

Ilmeisesti ja todennäköisesti.

florentinoperze

« Vastaus #182 : 31.10.2007, 16.47.06 »

Hintavia lippuja välitystoimistosta kyllä. Paikan päällä kaupustelijat myyvät myös lippuja ja juuri ennen peliä lipun voi saada puoletkin halvemmalla, tämä nyt on tietysti joka suhteessa riskaabelia.

Mikäli haluat varmasti lippuja ja halvemmalla kannattaa valita jokin muu kuin ns. suuri ottelu. Paikan päältä lippuja irtoaa 30-90 euron hintaan. Itse oon käyttäny sekä välitystoimistoja että ostanut lippuluukulta, molemmat ihan toimivia vaihtoehtoja.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

el Blanco

« Vastaus #183 : 31.10.2007, 16.49.38 »
Joo-o... suuriin otteluihin oikeastaan vain välitysfirman kautta saa varmuudella liput.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #184 : 31.10.2007, 16.57.27 »
Joo pitää sitten vielä viikon pari harkita asiaa, en kyllä tiedä mihin aikaan keväästä olen menossa. Mulle kävisi näin ekaks kerraks ihan mikä matsi vaan. Joo mut kiitti tiedoist  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Huoltra

« Vastaus #185 : 09.11.2007, 09.52.47 »
Oi oi jätkät! Huomennä on lähtö kohti Madridia ja viikon loma edessä :D
Ja matkan kohokohta on sunnuntain peli Santiago Bernabeulla.. ei voi muuta tässä vaiheessa sanoa kuin että fiilis on katossa.. jopa töissä nyt :D heh.. :peukku_ylos:

el Blanco

« Vastaus #186 : 09.11.2007, 12.45.43 »
Hyvää ja antoisaa matkaa Huoltralle :peukku_ylos:

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #187 : 30.12.2007, 15.09.02 »
YLÖS!!

Alkaa jo hieman kuumottaa vaikka lähtöön onkin aikaa vielä vähä vajaa kuukausi!! Mutta jornada 20. istuu meikäläinen pääkallopaikalla kun valkoiset turastavat, murhaavat Villarealin kauden avausottelun tapaan. Itse ottelutapahtuman jälkeen sitten luultavasti/todennäköisesti tulossa jonknlaista raporttia kuvien kanssa!

Mutta odotellaan nyt rauhassa vielä hetki ;D

GUTI

« Vastaus #188 : 01.01.2008, 22.59.11 »
 Raul # 7
mäkin oon menossa kattoo sama matsia REAL vs villarreal

Robben

« Vastaus #189 : 06.01.2008, 16.40.14 »
Voi vittu, niin mäkin! Asun Villareal-nimisessä hotellissa. Tunnelma jo nyt katossa!

GUTI

« Vastaus #190 : 08.01.2008, 17.29.15 »
Robben
samoin täällä tunnelma jo nyt katossa..
mä asun Gran Atlanta-nimisessä hotellissa se on aika lähellä stadioni.
koska sä meet sinne ja millä lennolla..

Robben

« Vastaus #191 : 08.01.2008, 20.59.26 »
perjantai-aamuna lennän 25. päivä Frankfurtin kautta. Villarreal-hotelli (*****) kaksi kilometriä stadionilta, Castellanan varrella.

GUTI

« Vastaus #192 : 08.01.2008, 21.51.18 »
mäkin lennän perjantai-aamuna mutta amsterdamin kautta..
missä päin Suomea asut? itse asun Tampereella

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #193 : 08.01.2008, 22.28.40 »
Ite lähen vasta 26. aamulla ja frankfurtin kautta... nyt pitää vaan tosissaan toivoa et liput kerkee tulla kotiovelle asti. Oli ehkä vähän riskaabeliä tilata ne tänne mut jostain syystä ei porukat suostunu niitä mihinkään hotelliin tilaa ???
Ite asun n. 9 kilsaa keskustasta ja ite stadionille on matkaa joku 16 kilsaa, mut ihan hotellin lähellä on metro ja sillähän pääsee suoraan stadionille. Ja hotellin nimi on Paquesur, jonka tarkemman tarkastelun jälkeen huomasin sijaitsevan(ymmäsrtääkseni) lähellä Getafea?? ihan mielenkiinnosta, millaset paikat on poijilla tiedossa ja paljon maksoitte, jos siis haluatte kertoo.

E. ja Javierit ja Pedrot ei suostunu niitä sittenkään Suomeen lähettää joten hotellille liput sittenkin tulee.
Ja vittu ku en kattonu aikasemmin tota GUTIn hotellia ois saanu 5 euroo halvemmalla yön  ::)
« Viimeksi muokattu: 08.01.2008, 22.51.08 kirjoittanut Raul # 7 »

Kooma

« Vastaus #194 : 08.01.2008, 23.03.24 »
Ite asun n. 9 kilsaa keskustasta ja ite stadionille on matkaa joku 16 kilsaa, mut ihan hotellin lähellä on metro ja sillähän pääsee suoraan stadionille. Ja hotellin nimi on Paquesur, jonka tarkemman tarkastelun jälkeen huomasin sijaitsevan(ymmäsrtääkseni) lähellä Getafea?

Parquesur näyttäisi olevan Getafen länsipuolella Leganésissa, joka on Madridin naapurikunta kuten Getafekin. (Näistä on hyvä välillä muistuttaa, kun monesti ihmiset puhuvat Getafesta kuin se olisi osa Madridin kaupunkia. :)) Ilmeisesti joku suurempi Parquesur-niminen kauppakeskus myös noilla main ja matkaa nollapisteeseen eli Puerta del Soliin tosiaan tuo 9 kilometriä.

Finale

« Vastaus #195 : 09.01.2008, 00.04.04 »
E. ja Javierit ja Pedrot ei suostunu niitä sittenkään Suomeen lähettää joten hotellille liput sittenkin tulee.
Ja vittu ku en kattonu aikasemmin tota GUTIn hotellia ois saanu 5 euroo halvemmalla yön  ::)

Näin toimin viime keväänä itse kun kävin Madridissa ja liput olivat hotellilla jo kolme päivää ennen ottelua ilman ongelmia.

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #196 : 09.01.2008, 13.19.34 »
Mulle toimittavat sillai et pitää olla henk.koht. ottamassa niitä vastaan hotellilla ?? mut kai se niinki onnistuu ihan yhtä hyvin.

Robben

« Vastaus #197 : 09.01.2008, 13.48.32 »
mäkin lennän perjantai-aamuna mutta amsterdamin kautta..
missä päin Suomea asut? itse asun Tampereella

Niin taidan itse asiassa itsekin lentää. Lähdetkö Helsinki-Vantaan lentoasemalta? Asun Espoossa.

Robben

« Vastaus #198 : 09.01.2008, 13.52.50 »
Ite lähen vasta 26. aamulla ja frankfurtin kautta... nyt pitää vaan tosissaan toivoa et liput kerkee tulla kotiovelle asti. Oli ehkä vähän riskaabeliä tilata ne tänne mut jostain syystä ei porukat suostunu niitä mihinkään hotelliin tilaa ???
Ite asun n. 9 kilsaa keskustasta ja ite stadionille on matkaa joku 16 kilsaa, mut ihan hotellin lähellä on metro ja sillähän pääsee suoraan stadionille. Ja hotellin nimi on Paquesur, jonka tarkemman tarkastelun jälkeen huomasin sijaitsevan(ymmäsrtääkseni) lähellä Getafea?? ihan mielenkiinnosta, millaset paikat on poijilla tiedossa ja paljon maksoitte, jos siis haluatte kertoo.

Faija matkailualalla, joten lennot edestakaisin 170 €, hotellin sviitissä kolmistaan kaverin ja faijan kanssa kolme yötä viiden tähden hotelissa 200 € per turpa ja futislippu 120 kakkoskategoriaan. Ja jos futisliput jatkossa kiinnostaa, niin www.sunhotels.net sieltä pitäisi kohtuuhintaan lippuja irrota.

GUTI

« Vastaus #199 : 09.01.2008, 18.41.18 »
Raul # 7

matsilippu 140 € ykköskategoriaan, ja niiden pitäis tulla hotelliin ennen pelipäivä.