Kirjoittaja Aihe: Oletko käynyt/menossa Madridiin?  (Luettu 188336 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Finale

Re: Oletko käynyt/menossa Madridiin?
« Vastaus #220 : 04.04.2008, 20.16.00 »
Itse olen varmasti huonoin kaveri toivomaan matkaraporttia koska omani ovat vieläkin työpöydällä :-[. Mutta toivottavasti Mágico laitat pienen raportin forumille reissun jälkeen ja erityistoiveissa olisi, että käsittelisit La Ciudad Real Madridia. Miten siellä toimitte ja miten mihinkäkin pääsitte. Ensi kerralla aion mennä itsekin tutustumaan kyseiseen keskukseen.

Iker

« Vastaus #221 : 20.07.2008, 21.21.49 »
Tarkoitus olisi lähteä Madridiin katsomaan matsia viikolla 42, jolloin pelataan Vicente Calderonilla El Derbi madrileño. Onkos kukaan koskaan tilannut vastaavaan matsiin tai johonkin toiseen Atleticon kotiotteluun lippuja täältä: http://www.sportsemotions.com/en/eur/buy-tickets/842/1044  ?

Iker

« Vastaus #222 : 22.07.2008, 15.52.16 »
Ne, jotka ovat tilanneet lippuja netin kautta Realin matseihin niin, kuinka kauan ennen matsia liput toimitetaan? Toimitusajan pitäisi olla vähintään n. viikko ennen matsia, nimittäin olen lähdössä Madridiin jo alkuviikosta. Osaisiko joku suositella jotakin luotettavaa nettilippukauppaa, joka toimittaisi liput hyvissä ajoin ennen ottelua? Matsina siis Atletico-Real Madrid Vicente Calderonilla.

florentinoperze

« Vastaus #223 : 22.07.2008, 16.05.20 »
Itse olen kanssa lähdössä syksyllä, mutta ajankohta on auki vielä. En aio käyttää tällä kertaa mitään välikäsiä vaan, kuten joskus aikaisemminkin niin perjantaina lippuluukulle ja biljetti sieltä.

Ottelu Atleticoa vastaan kannattaa kyllä hoitaa tuolla tapaa, koska mitään 100% takuuta lipun saamiseen paikan päällä ei ole.  Olen kerran käyttänyt tätä toimistoa ja he toimittivat lipun hotelliin samana päivänä kuin saavuimme. Voit lähettää sähköpostia ja sopia siitä miten haluat homman hoituvan.

http://www.madrid-tickets.net/

Tuolla halvin El Derbi madrileño tiketti maksaa 150 euroa, mutta takuuvarmasti sen arvoista :peukku_ylos:

Oho olitkin menossa Vicente calderonille eli ei mitään. ;) Kyllähän noita mestoja netissä on.

« Viimeksi muokattu: 22.07.2008, 16.12.28 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

STRIKER

« Vastaus #224 : 22.07.2008, 16.29.24 »
Itse olen kanssa lähdössä syksyllä, mutta ajankohta on auki vielä.
Sama. 
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Dante

• Zidane <3
« Vastaus #225 : 22.07.2008, 22.06.25 »
Itse olen kanssa lähdössä syksyllä, mutta ajankohta on auki vielä.
Sama. 
Itselläkin tämä suunnitelmissa.
¡Hala Madrid!

Arto41

• A Por Ellos Oe!!!
« Vastaus #226 : 01.09.2008, 21.03.18 »
Hola!

Sitä tuli varattua matkat Madridiin 3.1.2009 ja liput Villareal peliin tilasin tuolta: http://www.madrid-tickets.net/

Olen ensimmäistä kertaa lähdössä katsomaan valkoisia paikan päälle, joten hiukan jo rupes kihelmöimään. Täytyy pistää kiitokset ensi töikseen palstalaisille, joiden kokemuksien pohjalta uskaltauduin liput tilaamaan. Jos joku voisi vielä hieman valaista, että kuinka sujuvasti liput toimitettiin hotellille ja kävikö niiden lunastaminen respasta ilman ongelmia. Toki tuolta lippufirmasta tuli tosi fiksu vahvistus ja toimintaohjeet, mutta silti olisi mielenkiintoista vielä kuulla miten se toimitus todellisuudessa toimi.

Saa myös suositella paikkoja pääkaupungissa, joissa ootte käyny. Ollaan perjantaista maanantaihin paikan päällä, joten jotain siinä varmasti kerkee tekemään pelihuuman lisäksi. Olis myös hyvin mielenkiintoista tietää, jos joku muukin RealMadridFin on harkinnut samaista peliä paikan päällä katsovansa.

el Blanco

Vs: Re: Oletko käynyt/menossa Madridiin?
« Vastaus #227 : 02.09.2008, 06.52.26 »

Väittäisin, että todella luotettavasti liput toimitetaan respaan viimeistään ottelupäivän aamuna. Toki voi pyytää respaa soittamaan firmaan ja varmistamaan asia niin kuin itseni kohdalla tehtiin.

Madridissa riittää paikkoja, joissa käydä. Ne perinteiset Prado ja Kuninkaanlinna nyt ainakin kulttuurinnälkäisille, samoin kaupungin köysirata on kiva. Shoppailua voi harrastaa Gran Víalla. Iltaisin kannattaa tutustua tavernoihin ja tapas-paikkoihin. Ja jos kiinnostaa villimpi meininki niin esim. Atochan kaupunginosassa on kuulemma Euroopan suurin yökerho. Yöelämän osalta Madrid taitaa kyllä olla mantereen ykkönen.

Robben

« Vastaus #228 : 02.09.2008, 21.02.54 »
Hola!

Sitä tuli varattua matkat Madridiin 3.1.2009 ja liput Villareal peliin tilasin tuolta: http://www.madrid-tickets.net/

Olen ensimmäistä kertaa lähdössä katsomaan valkoisia paikan päälle, joten hiukan jo rupes kihelmöimään. Täytyy pistää kiitokset ensi töikseen palstalaisille, joiden kokemuksien pohjalta uskaltauduin liput tilaamaan. Jos joku voisi vielä hieman valaista, että kuinka sujuvasti liput toimitettiin hotellille ja kävikö niiden lunastaminen respasta ilman ongelmia. Toki tuolta lippufirmasta tuli tosi fiksu vahvistus ja toimintaohjeet, mutta silti olisi mielenkiintoista vielä kuulla miten se toimitus todellisuudessa toimi.

Saa myös suositella paikkoja pääkaupungissa, joissa ootte käyny. Ollaan perjantaista maanantaihin paikan päällä, joten jotain siinä varmasti kerkee tekemään pelihuuman lisäksi. Olis myös hyvin mielenkiintoista tietää, jos joku muukin RealMadridFin on harkinnut samaista peliä paikan päällä katsovansa.

Mullakin muuten liput varattu tuohon matsiin. Missähän hotellissa asut?

Laitan sulle noita mestoja vähän myöhemmin, nyt ei jaksa.

Sergio mi sol

Vs: Oletko käynyt/menossa Madridiin?
« Vastaus #229 : 17.09.2008, 16.05.43 »
Uskaltaako edes tunnustaa... :'(  Olen menossa hiihtolomalla viikoksi Barcelonaan, mutta lieventäväksi asianhaaraksi laskettaneen, että menen sinne katsomaan Espanyol-Real Madrid matsia?
*Pahalta näyttää, passi puuttuu...*

Arto41

• A Por Ellos Oe!!!
« Vastaus #230 : 18.09.2008, 17.07.14 »
Hola!

Mullakin muuten liput varattu tuohon matsiin. Missähän hotellissa asut?

Laitan sulle noita mestoja vähän myöhemmin, nyt ei jaksa.

Loistavaa.

Hotelli on Gran Atlanta, joka sijaitsee ihan kävelymatkan päässä Bernabeulta. Misäs itte majotut? Oletko tilannut liput samasta paikasta kuin minä? Kiva, jos kerkeilet jossain vaiheessa kirjotteleen kiinnostavista mestoista. Kiirehen ei vielä ole, vaikka nyt odottelee reissua jo aika lailla.

Iker

« Vastaus #231 : 21.09.2008, 21.44.13 »
Tarkoitus olisi lähteä Madridiin katsomaan matsia viikolla 42, jolloin pelataan Vicente Calderonilla El Derbi madrileño. Onkos kukaan koskaan tilannut vastaavaan matsiin tai johonkin toiseen Atleticon kotiotteluun lippuja täältä: http://www.sportsemotions.com/en/eur/buy-tickets/842/1044  ?
Joo tosiaan liput, hotelli ja lennot on varattu :peukku_ylos:. Nyt vaan sitten odotellaan jo lähtöä :tuoppi: :peukku_ylos:

Blanco33

« Vastaus #232 : 11.11.2008, 11.55.43 »
voikos joku suositella jotain hyvää ja halpaa hotellia madridista 2-4 päivän vierailun ajaksi? Onkos jollakin kokemusta tuosta junalla matkustamisesta espanjassa? pitäisi näillä näkymin päästä malagasta madridiin ja sieltä taas barceloonaan. Malagassa olis suunnitelmissa kattoa realin matsi 5.4
iHala Madrid!

matskulainen

« Vastaus #233 : 22.11.2008, 20.45.44 »
No niin kävipä sitten niin että matkajärjestelyt hoidettu. Kyseessä siis sellainen reissu että pääsen keväällä (3.5.09) Bernabeulle katsomaan sellaista jumbofinaalia kuin Madrid-Barca  :P. Liput oli tulossa kalliiksi mutta erään tutun kautta lähti -60%  >:D
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

el Blanco

« Vastaus #234 : 22.11.2008, 20.49.40 »
No niin kävipä sitten niin että matkajärjestelyt hoidettu. Kyseessä siis sellainen reissu että pääsen keväällä (3.5.09) Bernabeulle katsomaan sellaista jumbofinaalia kuin Madrid-Barca  :P. Liput oli tulossa kalliiksi mutta erään tutun kautta lähti -60%  >:D

Onnitteluni! :tuoppi:

matskulainen

« Vastaus #235 : 22.11.2008, 20.51.02 »
 :tuoppi: Kiitokset! Pitää vaan toivoa että Schuster saa joukkueen kuntoon siihen mennessä  ;)
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Ronaldo #9

• David Silva
« Vastaus #236 : 13.12.2008, 16.17.49 »
Eikös huhtikuun 4 päivä ollut Malagassa Madrid Malaga?
David Silva

Dante

• Zidane <3
« Vastaus #237 : 13.12.2008, 18.07.30 »
http://www.as.com/especial/calendario-liga-futbol/
Tuon mukaan 5.4, mutta eihän sitä ikinä tiedä minä päivänä se noista pelataan. Espanjassa kun ollaan niin ne tuppaa muuttumaan.
¡Hala Madrid!

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #238 : 13.12.2008, 18.20.40 »

*huutaa kateudesta vihreänä* Ooooh!! Tulossa kyllä varmasti ikimuistoinen reissu

Blanco33

« Vastaus #239 : 15.12.2008, 21.01.25 »
tietääkös kukaan toimittaako noi lippufirmat noit lippui hostelleihin? Onkos hotelli/hostelli ainoa paikka mihin ne niitä toimittaa?
iHala Madrid!