Pazin siirtoon takaisin Comoon tai mitä siellä nyt on tehty niin Real ylläpitää takaisinoston jatkossakin. En usko hetkeäkään, että Como maksanut 60milj.
Näyttää, että Pazille ei löydetä paikkaa Realissa, mutta ei haluttu luopua kovimmasta talentista, mitä omista noussut. Eli kyse kontrollista.