Bernardo Silvan ei kyllä kuulu pelata Real Madridin avauksessa, ei herran jumala mahdu edes Portugalin avaukseen.
Tällä hetkellä myisin mieluummin Valverden kuin Tchouamenin. Täysi pannukakku Uruguayn paidassa, Fede saa kyllä kaivaa päänsä perseestä ja alkaa taas pelaamaan niinkuin kunnon jalkapalloilija. Tai muuten voi some-vaimonsa kanssa alkaa etsiä uutta seuraa/kanavaa...
Molempiin sama. Silva taisi tulla koppia parantamaan ja Valverde täysin menettänyt itsensä tai sitten nyt vain paljastuu totuus, kun ei enää Modric tai Kroos ole tiellä ja Nachokin lähti. Ensin kiukutteli Alonsolle ja kevät menikin pelaillessa, sitä yhtä City peliä lukuunottamatta. Iso pelin etsintä, 2 viikkoa ehtii lomailla.
Tchouaméni loistaa Ranskan paidassa ihan päällikkönä. Eiköhän löydy paikka Mourinhon suunnitelmissa. Valverde taas ongelmallisempi, kun ei tarpeeksi hyökkäävä/tehokas oikeaan laitaan ja Jude ja Arda niin paljon tuotteliaampia keskellä.
Huhujen mukaan Mou haluaa Juden ylös 10-paikalle, Mbappe liikkuisi enemmän vasemmalla. Endrick/Silva/Valverde oikeaan laitaan. Keskikentälle sitten Enzo ja Tchouaméni
Näen, että Enzo tulee suoraan Valverden paikalle. Voi olla, että penkki kutsuu ja vaatii lopulta siirtoa