Kirjoittaja Aihe: PES 4  (Luettu 2967 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Luis Figo#7

  • Vieras
PES 4
« : 16.08.2005, 17.09.23 »
Ketkä pelaa? :pallo:
tänne kaikkia kyselyita sun muita?
peliplaneetta.net issä on ollut semmosii juttui missä on kerrottu miten master liiga kaudet on mennyt
(esim. WEFA ranking sijoitus,mestaruudet,pelaajahankinnat,liiga sijoitus jne...
niitä on kiva lueskella ajan kuluksi :peukku_ylos: ;D

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: PES 4
« Vastaus #1 : 16.08.2005, 17.18.54 »
 ;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Luis Figo#7

  • Vieras
Re: PES 4
« Vastaus #2 : 16.08.2005, 17.19.53 »
ensimmäinen kausi on päättymässä kolmanteen sijaan,real madrid ja juve edellä.
putosin ekalla kierroksella Palermolle cupissa ;D ::)
oon hankkinu mm.Emile Heskey,Owen Hargreaves,Kieron Dyer ja jotain muita

Luis Figo#7

  • Vieras
Re: PES 4
« Vastaus #3 : 16.08.2005, 17.20.31 »
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: PES 4
« Vastaus #4 : 16.08.2005, 17.26.04 »
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=218.0

Siinä tietoa, ei luuloa...  ::)
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Luis Figo#7

  • Vieras
Re: PES 4
« Vastaus #5 : 17.08.2005, 07.53.37 »
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=218.0

Siinä tietoa, ei luuloa...  ::)

no niin mutta toi on semmosta ennakointia pelista suuremmaks osaks.

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: PES 4
« Vastaus #6 : 17.08.2005, 09.55.17 »
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=218.0

Siinä tietoa, ei luuloa...  ::)

no niin mutta toi on semmosta ennakointia pelista suuremmaks osaks.
:D Antaa olla!! Voihan sinne kirjottaa muutakin PES4 liittyvää.. ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Luis Figo#7

  • Vieras
Re: PES 4
« Vastaus #7 : 17.08.2005, 18.56.37 »
;D  :peukku_alas: Löytyy jo samanlainen topic.. Mut onhan toi kiva peli..  ;D

en löytäny haulla >:D
luulet varmaan pes5:sen topiikkii
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=218.0

Siinä tietoa, ei luuloa...  ::)

no niin mutta toi on semmosta ennakointia pelista suuremmaks osaks.
:D Antaa olla!! Voihan sinne kirjottaa muutakin PES4 liittyvää.. ;D
no ihan sama sitten perkele ;D

#10

  • Viestejä: 1359
Re: PES 4
« Vastaus #8 : 17.08.2005, 20.31.06 »
Kyllä tulee pelattua Xboxilla ja melko paljon. Ja peli on tietenkin
patchilla kuorutettu, eli kaikkien pelaajien nimet ovat oikein
ja peliasut päivitettyjä samoin kun pelin valikkojen grafiikat.  :P