Äänestys

Mikä näistä on pahin virhe?

Vicente Del Bosquen potkut
11 (22.4%)
Fernando Hierron potkut
6 (12.2%)
Gabriel Militoa ei hankittu
9 (18.4%)
David Beckham hankittiin
6 (12.2%)
Claude Makelelen siirto
7 (14.3%)
Fernando Morientesin lainaus
1 (2%)
Ronaldinhoa ei hankittu
9 (18.4%)
Rafael Marquezia ei hankittu
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 42

Kirjoittaja Aihe: Perezin kuningasmoka  (Luettu 6663 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kärsä

• Oma teksti
Re: Perezin kuningasmoka
« Vastaus #40 : 18.08.2005, 09.52.31 »
ZZ:n hankinta ei ollut vaihtoehtona...huomasit varmaan. Omana aikanaan maailman parhaan pelaajan hankinta ei ehkä ole niin tyhmä hankinta. Tällä hetkellä Zidanelle löytyisi korvaajakin ja ikäkin alkaa painaa mutta Realiin tullessa oli vielä maailman paras.

Huomasit varmaan: kirjoittamani viestin " Tasapuolisuuden nimissä olis varmaan hyvä jos laitettaisiin äänestys "Florentin Perezin paras teko".."

Tajusit varmaan: Anturi vastasi tuohon viestiin " jaahas.. no mä äänestän zidanen hankintaa"  :peukku_ylos:
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Puuportti

« Vastaus #41 : 18.08.2005, 15.49.55 »
nii ja kyl Zidane muutenkin osotti eilen Ranskan paidassa, että on yhä yksi parhaista  :peukku_ylos: se parhain minun mielestäni (Ronaldinho tulee hyvänä kakkosena)

STRIKER

« Vastaus #42 : 18.08.2005, 17.08.40 »
ZZ:n hankinta ei ollut vaihtoehtona...huomasit varmaan. Omana aikanaan maailman parhaan pelaajan hankinta ei ehkä ole niin tyhmä hankinta. Tällä hetkellä Zidanelle löytyisi korvaajakin ja ikäkin alkaa painaa mutta Realiin tullessa oli vielä maailman paras.

Huomasit varmaan: kirjoittamani viestin " Tasapuolisuuden nimissä olis varmaan hyvä jos laitettaisiin äänestys "Florentin Perezin paras teko".."

Tajusit varmaan: Anturi vastasi tuohon viestiin " jaahas.. no mä äänestän zidanen hankintaa"  :peukku_ylos:
No tottakai huomasin....en huomannu. Perezin paras teko vois olla ZZ:n hankinta mut nostaisin myös Gravesenin hankinnan aika korkealle parhainnissa teoissa.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

HannuTouru

« Vastaus #43 : 19.08.2005, 16.57.38 »
nii ja kyl Zidane muutenkin osotti eilen Ranskan paidassa, että on yhä yksi parhaista  :peukku_ylos: se parhain minun mielestäni (Ronaldinho tulee hyvänä kakkosena)

Kyl mä ymmärrän et täällä ollaan Real Madrid faneja jne. Mutta on se kumma kun ei pystytä myöntämään, että kyllä Ronaldinho on paras maailmassa.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

STRIKER

« Vastaus #44 : 19.08.2005, 17.21.39 »

Kyl mä ymmärrän et täällä ollaan Real Madrid faneja jne. Mutta on se kumma kun ei pystytä myöntämään, että kyllä Ronaldinho on paras maailmassa.
Mä ainakin pystyn myöntämään että Ronaldinho on maailman paras ja muistaakseni jotkut muutkin on olleet samaa mieltä. On se niin kurjaa kun Barcassa pelaa maailman paras pallon potkija  :'( :'( :'(
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Anturi

« Vastaus #45 : 19.08.2005, 17.48.20 »
pöh! mä en myönnä sitä ikinä  ;)

nojoo.. ei se mun mielestä kyllä oo oikeestikaan mitenkään selkeesti maailman paras pelaaja.. yks parhaista tietenkin mut vaikee noita on laittaa järjestykseen
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Puuportti

« Vastaus #46 : 19.08.2005, 18.43.38 »

nojoo.. ei se mun mielestä kyllä oo oikeestikaan mitenkään selkeesti maailman paras pelaaja.. yks parhaista tietenkin mut vaikee noita on laittaa järjestykseen

jep, eiköhän jokasella saa olla se oma "maailman paras pelaaja". ei Ronaldinho nyt sentää mikään jumala oo, virheitä hänellekin sattuu  ;)

HannuTouru

« Vastaus #47 : 20.08.2005, 09.17.08 »

No älä sitten myönnä, mutta ei se itsensä huijaaminen oo kovin fiksua. Eikä muuten kannata sanoa, ettet ikinä myöntäisi sitä. Entä jos Ronaldinho jonain kauniina päivänä pelaa valkoisissa samanlaisia JUMALAISIA otteita esittäen. Etkö sittenkään?

Anturi

« Vastaus #48 : 20.08.2005, 10.44.17 »
en.. ellei se ala pelaan viel paremmin

ton "mä en myönnä sitä ikinä" jälkeen oli tommonen hymynaama et ei tarvi ottaa sitä nii tosissaan.. kai se on pakko myöntää sit jos siitä jossain vaiheessa tulee selkeesti maailman paras

mut siis on se joka tapauksessa helvetin hyvä pelaaja.. ei siinä mitään
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Puuportti

« Vastaus #49 : 20.08.2005, 13.22.23 »

No älä sitten myönnä, mutta ei se itsensä huijaaminen oo kovin fiksua. Eikä muuten kannata sanoa, ettet ikinä myöntäisi sitä. Entä jos Ronaldinho jonain kauniina päivänä pelaa valkoisissa samanlaisia JUMALAISIA otteita esittäen. Etkö sittenkään?

nii aika vaikeet määritellä maailman paras pelaaja..olisiko hän kenties maalivahti joka pitää joukkuettaan pystyssä? kärkipelaaja joka iskee 30 maalia kaudessa kerta toisensa jälkeen? toppari joka pitää koko puolustuksen koossa? vai juuri Ronaldinhon tapainen mahtava syöttäkone...

HannuTouru

« Vastaus #50 : 20.08.2005, 13.27.08 »

nii aika vaikeet määritellä maailman paras pelaaja..olisiko hän kenties maalivahti joka pitää joukkuettaan pystyssä? kärkipelaaja joka iskee 30 maalia kaudessa kerta toisensa jälkeen? toppari joka pitää koko puolustuksen koossa? vai juuri Ronaldinhon tapainen mahtava syöttäkone...

Juuri näin. Olen aivan samaa mieltä siitä, että ei voi vertailla eri pelipaikoilla pelaavia pelaajia.