Kirjoittaja Aihe: La Liga Priméra 05/06  (Luettu 287114 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

HannuTouru

Re: La Liga Priméra 05/06
« Vastaus #680 : 09.01.2006, 17.51.09 »
Vois odottaa sevilla-matsiin tanskan viikinkiä avaukseen, jos oikein muistan/näin niin Helgueran ottama kortti oli miehen viides->pelikielto...
Joo näin oli, eli Gravesenia kehiin!!!  :tuoppi:

Viides? Näin ollen meikäläisen laatimasta statistiikasta meni kaikki uskottavuus. ;D

Tarkistin, ja http://www.lfp.es/  myös väittää näin, joten kyllähän se silloin on uskominen  ;D

Mikko29 tasi mainita sen, että Gravesen avauksee tai jtn. itse olen samaa mieltä, mutta eikös Garcian pelikielto lopu?
Garcia oli sivussa loukkaantumisen takia...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #681 : 09.01.2006, 17.57.21 »
Joo kiitti Touru et korjasit en oo oikee miehest kiinnostunut ja olin melko varma, että arvaisin oikein, ku ei tolt Garcialt muuta ku pelikieltoi voi odottaa..
i Hala Madrid !

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #682 : 09.01.2006, 19.55.53 »
Baptista :peukku_ylos: Yritystä oli
Riquelme, Forlan ja Jose Mari(menikö oikei?) :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:  Loistavaa yhteispeliä. Riquelme oli ottelun paras pelaaja
Guti  :peukku_ylos: :peukku_ylos:  Hyviä syöttöjä
Woody  :peukku_ylos: Kelpo peli

Salgado :peukku_alas:  Piti palloa liikaa
Zidane :peukku_alas:  Itsekkäästi laukoi kaukaa eikä syöttänyt
Ronaldo :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas:  Kuin mm1998 finaalissa
Gravesen :peukku_alas:  Ei mitään ihmeellistä, lopussa yritti ihan liian kaukaa maalia
Soldado   :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas:  ei onnistunut avo paikasta
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

HannuTouru

« Vastaus #683 : 09.01.2006, 19.58.28 »
Hinoo! Trollirobinho on palannut..  :keskari:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #684 : 09.01.2006, 20.01.02 »
Kaikki oli toisin päin mitä muut sanoivat ;D
i Hala Madrid !

STRIKER

« Vastaus #685 : 09.01.2006, 20.02.46 »
Mitäs tohon nyt sanois.... ;D :D
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #686 : 09.01.2006, 20.04.26 »
Beckham  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

jospa paonuisit takaisin Man Utd:n foorumeille!!  :keskari:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

robinho

« Vastaus #687 : 09.01.2006, 20.04.48 »

Lue selitykset niin tajuat että olen oikeassa
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #688 : 09.01.2006, 20.07.11 »

Lue selitykset niin tajuat että olen oikeassa

Syö paskaa... vittu mikä tollo..  :-\

SantiagoBernabeu

« Vastaus #689 : 09.01.2006, 20.07.42 »
Mitäs tohon nyt sanois.... ;D :D
Sanoisin että...    Bannia? Jos kukaan vaan muu kun ylläpito saisi päättää niin tuo vekkuli olisi lentänyt pihalle jo ajat sitten...    ;D :peukku_alas:

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #690 : 09.01.2006, 20.15.01 »
Kyllä olen nyt Santiagon kanssa samaa mieltä, mutta noi valitusviestit eivät ole auttaneet koskaan eikä nyt varsinkaan, sillä robinho ei ole tehnyt mitään väärää. Jos jollaan ei leikkaa päässä ja on joka hommassa muitten kanssa eri mieltä, niin se ei tarkota heti, että "bänniä" pitäs laittaa.
i Hala Madrid !

mikko29

« Vastaus #691 : 09.01.2006, 20.17.26 »
Baptista :peukku_ylos: Yritystä oli
Riquelme, Forlan ja Jose Mari(menikö oikei?) :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: Loistavaa yhteispeliä. Riquelme oli ottelun paras pelaaja
Guti :peukku_ylos: :peukku_ylos: Hyviä syöttöjä
Woody :peukku_ylos: Kelpo peli

Salgado :peukku_alas: Piti palloa liikaa
Zidane :peukku_alas: Itsekkäästi laukoi kaukaa eikä syöttänyt
Ronaldo :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas: Kuin mm1998 finaalissa
Gravesen :peukku_alas: Ei mitään ihmeellistä, lopussa yritti ihan liian kaukaa maalia
Soldado :peukku_alas: :peukku_alas: :peukku_alas: ei onnistunut avo paikasta

Et tainnut kattoo koko peliä..siitä Soldadon tilanteesta vielä niin se oli maalivahdille paljon helpompi kuin hyökkääjälle, hyvä että(Sol.) ehti juuri ja juuri potkaista ennen kuin molari oli edessä. Vittu mitä kommentteja >:(
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #692 : 09.01.2006, 20.20.48 »
Itse asiassa mä olen sitä mieltä, että tuossa ronaldo_90:n viestissä on asiaa siltä kannalta, että eihän robinho ole tehnyt varsinaisesti mitään forumin sääntöjen vastaista, sillä jokaisella on oma mielipide, eikä siitä voi banneja kellekään antaa.
Vaikka oon kyllä samaa mieltä, että noi kommentit on lähes täysin päinvastaisia kun mitä itse oisin laittanut.

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #693 : 09.01.2006, 20.35.20 »
Itse asiassa mä olen sitä mieltä, että tuossa ronaldo_90:n viestissä on asiaa siltä kannalta, että eihän robinho ole tehnyt varsinaisesti mitään forumin sääntöjen vastaista, sillä jokaisella on oma mielipide, eikä siitä voi banneja kellekään antaa.
Vaikka oon kyllä samaa mieltä, että noi kommentit on lähes täysin päinvastaisia kun mitä itse oisin laittanut.

Nii, mut robinho laittaa lähes jokaiseen eriävän mielipiteen kuin muut.. Eikös tuo jo vaikuta hieman "terrorisoinnilta"?

foorumin taso laskee mikäli robinho pyörii täällä, sen ovat jo kaikki huomanneet..

SantiagoBernabeu

« Vastaus #694 : 09.01.2006, 20.38.47 »
Ei, vaan täysin päinvastaisia kuin mitä muut OVAT KIRJOITTANEET. Niin on ollu robinholla alusta asti. Ensin katsotaan mitä muut kirjoittavat ja sitten kirjoitetaan tahallaan täysin päinvastainen mielipide. Eli selvää trollausta, mutta tosissaan sanottuna mulla ei oo mitään hajuu voiko ylläpito tosta bannia pistää..     mutta mähän oon aina täällä vaan toivomassa tälle trollille bannia  ;D  Ehkä vielä joku päivä se tapahtuu..

Ja jos hulinan jälkeen palattaisiin eiliseen, niin nostaisin itse koko puolustuslinjalle + maalivahdille ison  :peukku_ylos:  

Mutta kyllä suuri ranskalainen oli silti pelin paras pelaaja, ainakin minun mielestä  :peukku_ylos: Myös vaihtopelaajat olivat ihan hyviä, Soldado tosin melko näkymätön sitä yhtä paikkaansa lukuunottamatta.

Baptista voisi alkaa laittamaan palloa maaliin ja Gutille taas kerran idioottimaisuuksista  :keskari:

Tämä oli luultavasti vain hetkellinen kuntopiikki ja suoritustaso tulee todennäköisesti taas alas kun Beckham ja Garcia tulevat kentälle. Tosin Cassano voi nostaa parhaimmillaan pelin uudelle tasolle, mutta haluaisin että miestä kokeiltaisiin vasemmalla, koska Robinho tarvitsee harjoitusta ja henkistä lepoa. Mies ei ole tarpeeksi vahva kestääkseen debyyttikaudellaan jatkuvan avauksessa pelaamisen ja sitä kautta tulevan mielettömän paineen rasitukset. Oli eilenkin joukkueensa huonoimpia  >:( :peukku_alas:

RONALDO

« Vastaus #695 : 09.01.2006, 20.41.11 »
Jes trolli robinho teki comebackin. Tätä "ollaan"odotettu.

Finale

« Vastaus #696 : 09.01.2006, 21.04.02 »

Tämä oli luultavasti vain hetkellinen kuntopiikki ja suoritustaso tulee todennäköisesti taas alas kun Beckham ja Garcia tulevat kentälle. Tosin Cassano voi nostaa parhaimmillaan pelin uudelle tasolle, mutta haluaisin että miestä kokeiltaisiin vasemmalla, koska Robinho tarvitsee harjoitusta ja henkistä lepoa. Mies ei ole tarpeeksi vahva kestääkseen debyyttikaudellaan jatkuvan avauksessa pelaamisen ja sitä kautta tulevan mielettömän paineen rasitukset. Oli eilenkin joukkueensa huonoimpia  >:( :peukku_alas:

Siinä samaa mieltä mitä olen jo marraskuusta asti jankuttanut että Robinhoa ei tarkoitettu debyyttikaudellaan kantamaan seuraa koko kauden ajan, penkille lepäämään ja sieltä kentälle.

Mutta Cassanon suhteen olen jyrkästi eri mieltä. Vittu ei taasen tuhlata yhtä miestä heittämällä se sinne vasempaan laitaan. Vasemman laidan ongelmat on ratkaistava vahvistuksella joka on tottunut laitalinkin rooliin, ei miehillä jotka ovat siellä silloin tällöin tuuranneet. Vapaa rooli hyökkäksen ja keskikentän väliin. Niin nerokkaaksi on miestä kehuttu, että Zizoun avustuksella maaleja sylkemään. Faktahan on että pakko sinne kärkeen on joku saada maaleja tekemään ja Baptista on nyt näyttönsä antanut vähäksi aikaa ja Soldado ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kypsä 90 min varten.

robinho

« Vastaus #697 : 09.01.2006, 21.11.11 »
Mutta kyllä suuri ranskalainen oli silti pelin paras pelaaja, ainakin minun mielestä  :peukku_ylos:

Riquelme oli paras pelaaja

RONALDO

« Vastaus #698 : 09.01.2006, 21.16.54 »
Mutta kyllä suuri ranskalainen oli silti pelin paras pelaaja, ainakin minun mielestä  :peukku_ylos:

Riquelme oli paras pelaaja

Niin, Riquelme oli Villarrealin paras pelaaja mutta ottelun paras oli kyllä Zizou kerrassaan loistavassa pelivireessä oli tämä suuri Ranskalainen.Syötöt napsahteli kohdalleen taitoa löytyi toivottavasti  pelais vähintään yhtä hyvän pelin Bilbaota vastaan.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #699 : 09.01.2006, 21.19.21 »
Riquelme väsyi nopeasti ja ZZ oli pelin paras ja pirtein pelaaja. Onhan Riquelme minun yksi lempi pelaajiestani, mutta en ymmärrä miten KAIKKI joita robinho kehuu ( paitsi Casillas) pelaavat muualla kun Realissa ( ainii H*mo Becksin unohin).
Ja Realin junnuista roninho joko ei tiedä mitään tai ei pidä heistä. Soldadolle laitoit  :peukku_alas:  :peukku_alas:  :peukku_alas: yhden hukatun maalipaikan takia.
Baptista hukkasi monia maalipaikkoja laitoit  :peukku_ylos: ja perusteluks, että yritti hyvin tai jtn. en muista tarkkaan.
Yksi kysymys robinholle sitten lopetan ton off- topic jauhaamisen. Aloit kannattaa Realia kun Beckham siirtyi Realiin onko totta? Vastaa, ja rehellisesti haluan vain tietää.
i Hala Madrid !