Äänestys

paras pelintekijä

Ronaldinho
17 (45.9%)
Zinedine Zidane
11 (29.7%)
Juan Roman Riquelme
4 (10.8%)
Pablo Aimar
0 (0%)
Nihat Kahveci
0 (0%)
Juan Carlos Valeron
0 (0%)
Francisco Totti
1 (2.7%)
Kaka
3 (8.1%)
Rui Costa
0 (0%)
Michael Ballack
1 (2.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 35

Kirjoittaja Aihe: paras pelintekijä  (Luettu 7470 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Roberto

Re: paras pelintekijä
« Vastaus #20 : 08.10.2005, 13.47.10 »
mitä nihat kahveci tekee tuolla...mä oon ymmärtäny et se on kärki

Mitäs Ronaldinho sitten tuolla tekee? Sekin on laitakärki, eikä mikään pelintekijä.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #21 : 06.11.2005, 17.57.28 »
Ronaldinho ei ole laita kärki sinäänsä, juusto!
se pelaa koko vasemmalla kenttäpuoliskolla eli on pelintekijä!
Ja onhan lampard hyvä pelaaja ja ois kiva nähä se realissa ( hänellä on jalkapallopelaajan lahjoja vaikka pelaakin sumu saarilla regbyn ja jalkapallon sekoitusta valioliigassa)
i Hala Madrid !

Rasseldo

• Oma teksti
« Vastaus #22 : 11.11.2005, 17.27.05 »
Jos joku äänestää Rui Costaa, ni nauran varmaan kuukauden.   :D  Oma ääni Kakalle...

luisfigo

« Vastaus #23 : 12.11.2005, 00.02.32 »
Jos joku äänestää Rui Costaa, ni nauran varmaan kuukauden.   :D  Oma ääni Kakalle...
Perustelut? et oo vissiin nähny ku Rui Costa pelas esim Fiorentinassa Batigólin kanssa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #24 : 12.11.2005, 09.27.52 »
Kyl Rui Costa on ihan hyvä pelaaja. Ei maailmanluokan pelaaja, mutta Portugalin maajoukkuepelaaja kuitenkin.
i Hala Madrid !

Joni

• El Principe
« Vastaus #25 : 12.11.2005, 10.19.11 »
Perustelut? et oo vissiin nähny ku Rui Costa pelas esim Fiorentinassa Batigólin kanssa

Niinpä. Rui Costa oli kyllä maailman parhaimpiin kuuluvia pelinrakentajia noihin aikoihin yhdessä Zizoun ja Veronin kanssa. Milaniin siirtymisen jälkeen on ura ollut pienoisessa laskusuunnassa, mutta eihän ne syöttötaidot ole mihinkään kadonneet.

Roberto

« Vastaus #26 : 16.11.2005, 17.09.40 »
Ronaldinho ei ole laita kärki sinäänsä, juusto!
se pelaa koko vasemmalla kenttäpuoliskolla eli on pelintekijä!
Ja onhan lampard hyvä pelaaja ja ois kiva nähä se realissa ( hänellä on jalkapallopelaajan lahjoja vaikka pelaakin sumu saarilla regbyn ja jalkapallon sekoitusta valioliigassa)

Hiljaa hiiri! Ronaldinho on laitakärki, olen siihen syytön ja sillä sipuli! Olen uhri. Ronaldinhon pelitapa vain on samanlainen kuin pelintekijällä. >:D
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

kjwp

• ReAl mAdRiD
« Vastaus #27 : 17.11.2005, 14.25.18 »
Paras pelintekijä on Ronaldinho tai Zidane. Minulle aika vaikea valinta mutta kyllä annan ääneni silti Ronaldinholle.  :)

samat sanat Zidane alkaa olla liian vanha  :(

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #28 : 17.11.2005, 15.06.28 »
No ikähän ei ole verrattavissa kalvoon ja pelintekijän kykyihin.. Zidane vaan on verraton kun on kentällä.. En tietenkään väitä että ZZ olisi paras pelintekijä vielä 45 -vuotiaana, tottakai iän myötä liikkeet kangistuu ja nuoremmat juoksevat pallon pois.. Mutta kokemuksen voimalla on hyvä jyllätä (ZZ, Rui Costa jne.)

Ja pelaajathan ovat kuin viinit.. Hyvää nuorenakin, mutta parasta vasta vanhempana..  ;)  :peukku_ylos:
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."