Äänestys

Ketkä pitäisi olla Brasilian hyökkäyksessä MM-kisoissa

Adriano-Robinho
2 (6.7%)
Adriano-Ronaldo
17 (56.7%)
Robinho-Ronaldo
11 (36.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 28

Kirjoittaja Aihe: Brasilian hyökkäys  (Luettu 7788 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Brasilian hyökkäys
« : 02.10.2005, 13.10.33 »
Kyllä Ronaldon minun mielestäni pitäisi jäädä vaihtopenkille
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #1 : 02.10.2005, 13.18.35 »
ei oo helppoo nimetä 2 puhdast hyökkääjä Brasilian avaukseen esim. Robinho yleensä pelaa vähän joka puolella kenttää kuten myös Ronaldinho ja Kaka.

itse laittaisin jotain tämmöst:
 
                     Dida
Cafu     Lucio        Alex   Carlos
                   Emerson
  Ronaldinho  Kaka   Robinho
          Ronaldo     Adriano

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #2 : 02.10.2005, 13.24.52 »
ei oo helppoo nimetä 2 puhdast hyökkääjä Brasilian avaukseen esim. Robinho yleensä pelaa vähän joka puolella kenttää kuten myös Ronaldinho ja Kaka.

itse laittaisin jotain tämmöst:
 
                     Dida
Cafu     Lucio        Alex   Carlos
                   Emerson
  Ronaldinho  Kaka   Robinho
          Ronaldo     Adriano

Tua olisi paras mahdollinen kokoonpano jos Cicinho olisi Cafun paikalla
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #3 : 02.10.2005, 13.35.41 »
Tua olisi paras mahdollinen kokoonpano jos Cicinho olisi Cafun paikalla

ite laittais kokemuksen viel edelle, joten Cafu avaukseen  :)

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #4 : 02.10.2005, 13.39.09 »
Tua olisi paras mahdollinen kokoonpano jos Cicinho olisi Cafun paikalla

ite laittais kokemuksen viel edelle, joten Cafu avaukseen  :)

Mutta Cicinho on parempi kuin Cafu. Eikös parhaat pelaajat pitäisi olla avauksessa
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #5 : 02.10.2005, 13.42.06 »

Mutta Cicinho on parempi kuin Cafu. Eikös parhaat pelaajat pitäisi olla avauksessa

kysyisin vaan et mihin perustat ton sun väittees et Cicinho on parempi? ooks nähny paljonki miehen pelei muualla kuin Confederations Cupis?

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #6 : 02.10.2005, 13.54.08 »

Mutta Cicinho on parempi kuin Cafu. Eikös parhaat pelaajat pitäisi olla avauksessa

kysyisin vaan et mihin perustat ton sun väittees et Cicinho on parempi? ooks nähny paljonki miehen pelei muualla kuin Confederations Cupis?

En ole, mutta Cicinho oli kyllä niin vakuuttava Confederations cupissa, että hänen pitäisi ottaa Cafun paikka, varsinkin nyt kun siirtyy Realiin
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

WiLLe

  • Viestejä: 85
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #7 : 02.10.2005, 15.17.00 »
Mä äänestin Ronaldo-Robinho yhdistelmää, koska ne vois pelata hyvin yhdessä, ku molemmat viel pelaa Realissakin :peukku_ylos:. Toki myös Adriano olisi hyvä vaihtoehto avaukseen, mutta ei ainakaan Adriano-Robinho yhdistelmää :peukku_alas:
Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta ikinä eroon..

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #8 : 02.10.2005, 15.43.54 »
 :peukku_ylos:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #9 : 18.12.2005, 00.42.22 »
Joo, samalla linjalla ei Robinho Adriano yhdistelmää aivan liian kokematon yhdistelämä.2010 Mm-kisoissa voisi olla nimenomaan tuo kaksikko vaarallinen yhdistelmä. :peukku_ylos: :pallo: Ai niin äänestin Ronaldo-Adriano yhdistelmää :peukku_ylos: :tuoppi:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #10 : 18.12.2005, 12.01.06 »
Minä äänestin Ronaldo - Adriano yhdistelmää, sillä ne vois olla puhtaita kärkiä ja tavallaan piilo kärjiksi Kaká, Ronaldinho ja Robinho. Kyllä näyttää vaaralliselta toi viisikko hyökkäykses..
i Hala Madrid !

WiLLe

  • Viestejä: 85
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #11 : 18.12.2005, 13.56.56 »
Minä äänestin Ronaldo - Adriano yhdistelmää, sillä ne vois olla puhtaita kärkiä ja tavallaan piilo kärjiksi Kaká, Ronaldinho ja Robinho. Kyllä näyttää vaaralliselta toi viisikko hyökkäykses..

Juu nii näyttäis vaaralliselt mut mites ryhmittelisit puolustuksen?, sillä silloin voisi omaankin maaliin pallo upota muutaman kertaa  :-\. Jos loput pelaajat olisivat puolustajia, niin keskikenttä jäisi aika aukinaiseksi ja jos pari puolustajaa siirrettäisiin keskikentälle, puolustus olisi llian heikko  :-\
Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta ikinä eroon..

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #12 : 02.01.2006, 15.53.18 »
Lainaus
En ole, mutta Cicinho oli kyllä niin vakuuttava Confederations cupissa, että hänen pitäisi ottaa Cafun paikka, varsinkin nyt kun siirtyy Realiin

Cafu nyt on Brasilian ykkösvalinta oikealle. Cicinholla on vielä paljon opittavaa, jos meinaa Cafun suorituksiin yltää. Ja se, että hänet hankittiin Real Madridiin ei avaa ovea Brasilian maajoukkueen avaukseen. Saattaa Cicinho jäädä penkille Real Madridissakin.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #13 : 02.01.2006, 16.24.07 »
Ei Cicinho Cafua syrjäytä Cicinho tuskin tulee saamaan paljoakaan peliaikaa Madridissa tällä kaudella.Cicinho on kyllä hyvä laitapakki kaikki näki sen varmasti esi mm-kisoissa muttaei vielä miehen kyvyt riitä aloituskokoonpanopaikkaan mutta 2010 kisoissa sitten :peukku_ylos: se tulee varmaankin olevan selvää että Cicinho kuitenkin nimetään Brasilian maajoukkueeseen ja ehkä pääsee joissain peleissä pelaamaan.

Tuo Puuportin kokoonpano ehdotus oli hyvä olen itse täysin samoilla linjoilla :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #14 : 02.01.2006, 17.23.51 »
Ei oo kyllä helppo tehtävä brassien valmentajalla valita joukkuetta kisoihin.. Toisaalta hyökkäyskalusto (kärjet) on aika suppea, siis sellaisia ketkä pystyisivät ratkaisemaan pelejä omilla suorituksilla. Keskikentälle onkin tunkua ihan riittävästi.. Itse en usko, että Robinho avaukseen pääsee.. Kuka mahtaa olla seuraava brassi, joka lyö itsensä läpi ensi kisoissa? Olisiko Porton Diego?

En ymmärrä miksi Brasilian puolustusta kritsoidaan.. Heillä voi pelata Lucio, Juan, Edmilson ja Alex.. Lucio varsinkin on kehittynyt aivan hirveästi Bayern aikanaan.. Lucio kun vielä osaa hyökätä, Juan on saman tyylinen.. Olen muuten huomannut, että Suomessa ei edes tunneta Luciota.. Täällä vaan puhutaan Ferdinandista ja Terrystä jne jne ja tietenkin maailan parhaasta topparista Hyypiästä..  ;)

Maalivahti osasto on myös todella hyvässä kunnossa.. Dida ja Julio Cesar.. Molemmat ovat pelanneet hyvin tällä kaudella. Minusta 1. veska saisi olla J. Cesar, minusta hän on hieman varmempi tai onhan se hieman vaikea sanoa.. Kolmos veska on varmaan Gomes(PSV).. Onko muita??

Sitten vielä hieman Cicinhosta.. Kyllä Cafu on monipuolisempi kuin Cici, Cafu on kyllä malliesimerkki miten laitapakin pitää pelata.. Todella mahtava hyökkäyssuuntaan sekä puolustamaan.. Cicinho taitaa päästä kentälle siinä lohkovaiheen viimisessä pelissä, mikäli Brasilia on varmistanu jatkopaikan.. Vasemmalle ei ole kuin R. Carlos, no Gilberto saattaa vaihdosta päästä kentälle.. Hieman vaikeaa on tosin sanoa kokoonpanoa, koska loukkaantumisia saattaa tulla vielä. Brasilia ei kyllä yhdestä loukkaantumisesta horju, sen verran laaja taso heillä on.. ei edes Ronaldinhon..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #15 : 02.01.2006, 17.39.23 »
Ei oo kyllä helppo tehtävä brassien valmentajalla valita joukkuetta kisoihin.. Toisaalta hyökkäyskalusto (kärjet) on aika suppea, siis sellaisia ketkä pystyisivät ratkaisemaan pelejä omilla suorituksilla.
Menikö nyt senat sakaisin vai mitä mahdat tarkoittaa? Sillä huippukärkiä brasilialla on eniten kaikista maailman joukkueista.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #16 : 02.01.2006, 17.45.27 »
Menikö nyt senat sakaisin vai mitä mahdat tarkoittaa? Sillä huippukärkiä brasilialla on eniten kaikista maailman joukkueista.

Nyt pätkii hieman.. Esi-kisoissa Brasilialla oli Adrianon kanssa Julio Baptista sekä Oliveira. Tuohon porukkaan voidaan lisätä vielä Ronaldo, mutta eiköhän ne tuohon lopu.. Oliveira ei luultavasti pelaa ensi kisoissa ja tuskin Baptistakaan.. Lasketaanko Ronaldinho ja Robinho kärjiksi?i
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #17 : 02.01.2006, 18.45.14 »
Brasilian Ronaldo-Adriano ykköskärkipari on maailman paras. Sen lisäksi Oliveira ja Baptista ovat maailman eliittiä, ja en tajua miksei Baptista sinun mukaan pelaa kisoissa? Oliveiran tilanne on vielä vaikea ennustaa. Sen lisäksi on Robinho joka oli Brasiliassa pelatessaan nimenomaan hyökkääjä, eikä keskikenttä kuten Real Madridissa ollaan totuttu näkemään. Sitten on viime bundesliiga kauden paras pelaaja Marcelinho(tosin ehkä hiukan enemmän kymppipaikka kuin kärki), joka ei välttämättä edes mahdu joukkueeseen.

 Ja sitten on vielä sellaisia poikia varalla kuten esim. Luis Fabiano, Rafael Sobis(brasilian liigan parhaita maalintekijöitä, nuori superlupaus), Vagner Love, Ewerthon ja Fred. Kaikki nämäkin ovat huippuhyökkääjiä. Jos brasilian hyökkäysmateriaali on kapea, niin minkäköhän maan materiaali on sitten leveä?

Ja tietysti on vielä Rivaldo ja Romariokin..  ;D

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #18 : 02.01.2006, 19.05.18 »
Brasilian Ronaldo-Adriano ykköskärkipari on maailman paras. Sen lisäksi Oliveira ja Baptista ovat maailman eliittiä, ja en tajua miksei Baptista sinun mukaan pelaa kisoissa? Oliveiran tilanne on vielä vaikea ennustaa. Sen lisäksi on Robinho joka oli Brasiliassa pelatessaan nimenomaan hyökkääjä, eikä keskikenttä kuten Real Madridissa ollaan totuttu näkemään. Sitten on viime bundesliiga kauden paras pelaaja Marcelinho(tosin ehkä hiukan enemmän kymppipaikka kuin kärki), joka ei välttämättä edes mahdu joukkueeseen.

 Ja sitten on vielä sellaisia poikia varalla kuten esim. Luis Fabiano, Rafael Sobis(brasilian liigan parhaita maalintekijöitä, nuori superlupaus), Vagner Love, Ewerthon ja Fred. Kaikki nämäkin ovat huippuhyökkääjiä. Jos brasilian hyökkäysmateriaali on kapea, niin minkäköhän maan materiaali on sitten leveä?

Ja tietysti on vielä Rivaldo ja Romariokin..  ;D

Nojoo.. olet jokseenkin oikeassa.. Mutta.. Luis Fabiano on ollut tähän asti täysi floppi.. Jäi Portossa penkille eikä Sevillassakaan maaleja ole tullut.. Rafael Sobisista en tiedä mitään.. Vagner Love on hyvä, mutta onko hänestä korvaamaan Ronaldon tai Adrianon.. Ewerthon loisti ajoittain Dortmundissa, mutta nyt on tainnut tähti hieman laskea, tosin en ole nähyt pelejä Espanyolissa.. Fred on istuskellut Lyonin penkillä, kun Carew on aloituksella.. Baptista luultavasti pääse joukkueeseen, mutta Realissa on pelit olleet todella huonoja.. Robinhokaan ei ole kylmä viimestelijä.. Onhan Brasilialla nimiä, mutta ei nuo tehot kyllä ole hurjia..

Tosin ei muillakaan mailla huippukärkiä liikaa ole...

Romario avaukseen!!  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Brasilian hyökkäys
« Vastaus #19 : 02.01.2006, 19.12.01 »
Itse olen kyllä aika varma että Ronaldo on varmasti hyökkäyksessä toista hyökkääjää en arvuuttele mutta Ronniehan sanoi että lopettaa maajoukkue-uransa 2006 Mm-kisojen jälkeen joten eiköhän tämä kielisi jo siitä että Ronaldo on kisakoneessa mikäli ei ole loukkaantunut, sitten pitäs ottaa Romario kärjeks  :D