"Valmentaja Carlos Alberto Parreira saattoi olla vanhojen futisvideoiden pauloissa ja muistissa leijaili mielikuva 15 kiloa kevyemmästä Ronaldosta."
Tuolla tavalla siis Pekka sanoi ja tottahan tuo on. Ronaldo ei ole enää entisensä, enkä usko hänen enää entiselle tasolleen nousevan.
Sehän ollaan jo kauan tiedetty, ettei Ronaldo palaa siihen vanhaan loistokuntoon.. Hei camoon, jätkä oli kaks vuotta pois pelikentiltä jä sälli tekee sellaset 20 maalia kaudessa, voi vain kuvitella millaista jälkeä R9 tekesi ilman noita pahimpia loukkaantumisia...
Itse Brasilian pelistä vielä vähän.. Kuka uskoi, että tästä tulisi murskavoitto brasseille?? En ainakaan minä.. Tulos oli hyvä, Austraalia pelasi juuri sillä taktiikalla millä eliminoidaan brassien vahvuudet.. Puolustuksen ja keskikentän väli oli hemmetin pieni, joten pystysyötöt olivat lähes mahdottomia, jopa Brasilialle. Luuleeko joku tosiaan, että Ronaldinho ja kumppanit puskevat itsensä kuuden miehen läpi? Ainoa tapa, jolla Brassit olisivat voinneet pelata paremmin olisi ollut käyttää laitoja, mutta miksi käyttää laitoja, kun keskitykset kaikki päätyvät kumminkin austraalialaisen päähän.. Peli oli täysin Brasilian hallussa ja eikä ollut mitään hätää.. Seuraava kohtaaminen Japania vastaan on luultavasti erilainen, koska Japani ei ole tunnettu hyvästä puolustuksesta.. Uskon, että pelistä tulee maalirikas, koska Japanin on pakko voittaa, jos he haluvat jatkoon.. Zicoa vähänkin tuntien( minähän tunnen Zicon

) niin hän ei halua hävitä Brasilialle.. Eikös viime kesänä Brasilia vs Japani ollut iloista peliä.. Luulen, että brassit lepuuttavat joitain pelaajia.. Robinho varmaankin avauksessa, toivottavasti.. Laitapakitkin varmaan ovat Cicinho ja kukas se toinen vasenpakki onkaan??
Ze Roberto oli ehkä Brasilian paras pelaaja tänään, loistavia katkoja ja pelasi roolinsa muutenkin loistavasti.. Ronaldinho ei ole oikein päässyt vauhtiin, koska hänellä ei ole ollut yhtään tilaa.. Ronaldo oli tänään erityisen pirteä, haki palloa alhaalta jne. sai jopa syöttöpisteen.. Kaká teki pari hyvää nousua, muttei muuten oikein ollut näkyvä.. Adriano on minun silmissäni laskenut hieman, vaikka tekikin maalin..
Kyllä R9 ne kaksi maalia tässä turnauksessa saa tehtyä, vaikka väkisin..

Brasseille 2-0 voitto, toinen puoliaika oli jo selvästi parempaa peliä.
.
johtuen siitä, että Austraalia alkoi satsaamaan myös hyökkäykseen ja ehkä he myös hieman väsähtivät..