Kirjoittaja Aihe: PES 5  (Luettu 14512 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Re: PES 5
« Vastaus #20 : 07.11.2005, 21.41.14 »
HEi pes 5 olen pelannut kaverilla pari kertaa ja hyvältä näyttää mut on miinuksia enemmän ku fifa 06:ssa.. mut pes on parempi (ei oo varaa viel ostaa)
minust suurin miinus fifassa on että tietokoneella kaikki realistisuus katoaa ku pelaajien ohjaus on aivan PERSEESTÄ !

tietääkö muuten joku et pystyyks fifassa vaihtaa/myyä/ostaa pelaajii.. ja miten
i Hala Madrid !

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #21 : 10.11.2005, 11.40.44 »

Eiköhän käsitellä tässä topikissa vaan PESSIÄ eikä mitää fifoja.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #22 : 10.11.2005, 14.44.07 »
Luulis nyt et siinä pystyy.. Pakkohan nyt siinä on pystyä!!

Ei oo tullu moneen vuoteen pelattua ku PES on kuningas, joten en voi mennä sanomaan..  ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #23 : 10.11.2005, 18.49.38 »
Luulis nyt et siinä pystyy.. Pakkohan nyt siinä on pystyä!!

Ei oo tullu moneen vuoteen pelattua ku PES on kuningas, joten en voi mennä sanomaan..  ;D
Okei ois kiva tietää ,ku en itse löytänyt
i Hala Madrid !

el Blanco

« Vastaus #24 : 13.11.2005, 19.00.14 »
Tässä viikonloppuna kokeilin tosissani pelaamista *****-tasolla ja ihan hyvin tuntuu jo menevän. Juuri pelasin Madridin derbyn. Ensimmäisellä jaksolla vein itseni johtoon Beckhamin vasemman (!) jalan maalilla, tilannetta seurasi Robinhon kaukokeskitys ja Raúlin haltuunotto ja syöttö. Toisella jaksolla Atleti tasoitti Torresin upealla puskumaalilla, kun Gravesen ja Carlos eivät saaneet pysäytettyä pallon keskittäjää, Torres olikin sitten täysin vapaa, mutta oli puskukin aika haamusuoritus.
Mutta euforinen loppuhan tuohon matsiin tuli. Lisäaika oli jo lopussa ja näytti, että matsi päättyy häpeälliseen tasapeliin. Vielä mitä! Tein hienon (aika kyseenalaisen) pallonriiston keskialueella, pallo Ronaldolle joka syöttää vaihtomies Baptistalle. Kastaja taistelee pallosta, menettää sen, mutta pallo kimpoaa takaisin Ronaldolle, joka ohittaa puolustajan ja tällää kovan vedon kuudentoista rajalta ohi Leo Francon verkon perukoille! Hohhoi, fiilis oli kuin oikeassa ottelussa! :peukku_ylos: :pallo:

PES5 :peukku_ylos:

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #25 : 13.11.2005, 20.13.13 »
Itse höntsyilen vielä demon kanssa (expanderi toki käytössä), kun ei ole täyttä versiota vielä tullut hankittua. Enemmän aloittelevana PES-pelurina pelailin tuossa ***-tasolla Arse-Madrid -ottelun. Kotijoukkue sai heti alkuun kulman jälkitilanteesta johtomaalin, mutta sain nopeasti pelin haltuuni. Itse maestro, eli Zizou, on kyllä mainio peluri myös tässä virtuaalipelissä: ensin onnnistui hieno läpisyöttö parin harhautuksen jälkeen ja Ronaldo keskeltä läpi. Tuloksena kylmän viileä viimeistely Lehmannin ja Colen kautta maaliin ::) 30 minuutin matsin loppupuolella Zizoulla kaukolaukaus, jonka Lehman nyrkkeilee ulos alueelta, pallo Raúlille, rinnalla haltuun ja hirmuinen pommi noin 25 metristä takayläkulmaan. Lopputulos 1-2. Roberto Carloksella kolautin vielä kertaalleen ylärimaan vaparista.

PES5 :peukku_ylos:

Sama :peukku_ylos: :tuoppi:  Täys versio pitäis tosiaan saada, niin pääsis tuota Master Leagueta testaamaan, samoin kuin luonnollisesti muitakin joukkueita..

fernando

« Vastaus #26 : 13.11.2005, 22.48.28 »
On kyllä loistava! Juuri niitä asioita kehitetty mitkä nelosessa vaivasivat. Muutaman pelin olen kaverin luona pelannut ja on kyllä vakuuttanut.
Harkinnassa olisi adapterin osto että voisi pelata verkossa pleikkarin ohjaimella. Pelkään vain koukkuun jäämistä mikä ei nyt sovi ja aattelin tehä opinnäytetyön ensin valmiiksi.

d4mn

• iHala Madrid
« Vastaus #27 : 17.11.2005, 20.37.11 »
On kyllä loistava! Juuri niitä asioita kehitetty mitkä nelosessa vaivasivat. Muutaman pelin olen kaverin luona pelannut ja on kyllä vakuuttanut.
Harkinnassa olisi adapterin osto että voisi pelata verkossa pleikkarin ohjaimella. Pelkään vain koukkuun jäämistä mikä ei nyt sovi ja aattelin tehä opinnäytetyön ensin valmiiksi.

Kannattaa hankkia vain adapteri. Tällä viikolla (totta tosi sana) olen pelannut keskimäärin 8 tuntia päivässä. :-[ Tosin olen ollut kipeenä koko viikon. Ja netissä koko ajan.

On toi PES vaan niiiiiiiiiin fantastinen peli. Ja viilis tosiaan on lähes kuin oikeassa matsissa. Pelasin tossa veljen kanssa puolentunnin matsin ja vitutti kun hävisin lisäajalla.
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

roina

« Vastaus #28 : 06.12.2005, 16.39.39 »
parempaa jalkkis peliä saa etsiä ja kaukaa!!!!!  mun paras kokemus on mun ensimmäinen maali pelissä (ja komein) maali piti tallentaa jopa 2 muistikortille  ;D
« Viimeksi muokattu: 12.12.2005, 22.12.39 kirjoittanut roina »

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #29 : 06.12.2005, 16.43.24 »
Oon pelannu kuukauden päivät PES 5:sta Pc:llä.. vaikeeta on tehä maaleja, mutta muuten loistava peli!!  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Kettuhillo

« Vastaus #30 : 06.12.2005, 16.55.36 »
Tästä ei paljoa peli parane! Itse olen täysin koukussa PES:iin.  Pidän erityisesti vapareista, jotka on  (omasta mielestäni) todella hyvin tehty veraattuna muihin PES:hin. Varsinkin ku pelaa Realilla ja pistää Becksin vetämään vaparin niin uppoaa lähes takuuvarmasti. Ja kulmista pidän myös, olen tehnyt kulmista n. 5 maalia puskemalla ja 2 volley-maalia. Myös läpisyötöt ovat todella mahtavia! Varsinkin kun pistää wingerille pallon ja kurvaa tämän kanssa maalia kohti syöttö nopeasti keskellä olevalle joukkuetoverille joka vetää tyhjään maaliin. Tosin yksi miinus on se että "feint-shotilla" saa tehtyä liika helposti maalin....

Loistava peli :peukku_ylos:

tuanínho_512

• ARRRRR
« Vastaus #31 : 07.12.2005, 20.34.09 »
siis kummalla se on parempi, pc:llä vai ps2:lla, vai onks iha sama?  :) :)
Real Madrid - Simply the Best

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #32 : 07.12.2005, 20.36.11 »
siis kummalla se on parempi, pc:llä vai ps2:lla, vai onks iha sama?  :) :)
Kyllä mulla PES 3 on kummalkii ja ihan samanlaisii ne suunillee on, mut muuten pelailen Fifaa
i Hala Madrid !

Jaani

« Vastaus #33 : 08.12.2005, 19.06.53 »
en oikein tykännyt PES 5 :peukku_alas:. Kehutaan että se on aito mutta ei kyllä minusta. Alkoi vähän naurattaa kun lähin juoksemaan "kovaa" koska se lähti niin naurettavalla tavalla :D. Eikä ole aitoja pelaajia kaikki ja jengien nimet ovat kuulemma vääriä joskus :peukku_alas:. )Ihan kohtalainen peli mutta kyllä EA sportin futist pelit ovat huomattavasti parempia

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #34 : 08.12.2005, 21.23.20 »
Voitaisko tänne pistää jotai omii saavutuksii PES 5:ssa ja sit tietenkin oman ML joukkueen kokoonpano..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

WiLLe

« Vastaus #35 : 10.12.2005, 09.48.02 »
Voitaisko tänne pistää jotai omii saavutuksii PES 5:ssa ja sit tietenkin oman ML joukkueen kokoonpano..

Oma master league joukkueeni:

Buffon

Zambrotta   Nesta      Maldini     R.Carlos

Makelele

Gerrard

Ronaldinho          Zidane

Henry        Ronaldo

on kyllä hieman vanhahtava joukkue, mutta ei se tähän mennessä ole haitannut pelaamista. Gerrardia tuolla ei olisi, ellei hänestä olisi pelissä tehty aivan liian hyvää. Vaihtopenkki on kuin Milanin aloituskokoonpano, ei pelaajiltaan, vaan tasoltaan, eli aika kova vaihtopenkki mulla pelissä on, mutta en sitä nyt jaksa ruveta kirjoittamaan. Varsin erikoista on se, että en oikeastaan mitään ole vielä voittanut..
Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta ikinä eroon..

kuizma

« Vastaus #36 : 10.12.2005, 15.30.02 »
mä oon kyl viä aika alus kojko pelis mut sain kuitenkin hankittua hirveellä vaivalla carlos tevezin kyllä nyt on voittoja satana kun carlitos on paukutellut maaleja..uskomattoman hyvä peli muuta ei voi sanoo!

Kettuhillo

« Vastaus #37 : 17.12.2005, 18.15.49 »
http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=pes5closet

Täs ois uus foorumi tarkoitettu Pes5-faneille

SantiagoBernabeu

« Vastaus #38 : 17.12.2005, 23.06.16 »

Olit laittanut tuonne irc-kuviasi:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=^Gizmo^
Repesin ihan totaalisesti  :D :peukku_ylos:

edit. eipä toimi linkki, koittakaa copypastettaa

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #39 : 17.12.2005, 23.14.13 »

Täällä suhtaudutaan todella nihkeästi tähän muitten foorumeitten ja nettisivujen mainostamiseen. Mutta olkoon nyt tämän kerran, kun kuuluu aiheeseen.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."