Kirjoittaja Aihe: Tässä viestiketjussa kerrotaan kuinka YO-kirjoitukset menevät  (Luettu 32396 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Royce

• Vieras
Jeesh. TKK:lle täs pyritään mut taitaa ny jäädä saavuttamatta, Hesan Yliopistolle pitäis olla paikka varma "varalle" fysikaalisiin tieteisiin... Jos nyt ei kumpikaan natsaa, rupeen tuottajaks  :D

Sewe

• http://sewe.cjb.net
Jos nyt ei kumpikaan natsaa, rupeen tuottajaks  :D
Jätkäst tulee uus Kanye West  8)
O-ou

Royce

• Vieras
Jätkäst tulee uus Kanye West  8)

Hah, "joo"  ;)

Mikko

Kiitti ja onnea myös muille kevään ylioppilaille ja muille valmistuville :).

Omiin YO-arvosanoihin olen tyytyväinen äidinkieltä lukuunottaamtta, joka meneekin varmaan syksyllä uusintaan ;D. Samalla kirjotan luultavasti myös d-espanjan. Pääasiahan kuitenkin on, että meni kaikki kerralla läpi ja lakki on tulossa :).

Kirjoitusten jälkeen on tullut lähinnä lomailtua ja nyt pari viikkoa sitten alkoi raksalla työt (ja työpaikka ehkä vaihtuu postiin lähiaikoina  ::)). Elämä jatkuu ensi kesään asti (2005 kesällä inttiin) todennäköisesti töissä ja sitten intin jälkeen opiskelemaan. TKK:lle olen minäkin hakemassa (tietotekniikkaan) :).
« Viimeksi muokattu: 19.05.2004, 17.20.18 kirjoittanut Mikko »

luisfigo

Kaikki te ootte vaan Wannabe-amiksia ;D :-\
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Mikko

Matskussa oli kyl rajat korkealla, mut tulihan se myös L Mikolle :peukku_ylos:
Jooh, nousi vielä yhdellä pisteellä pisteet lautakunnassa, eli meni yhdellä pisteellä rajan yli. Pysykö sun pisteet täysinä? :)

Huomenna selviä myös TKK:n paperivalinnan tulokset. Hyvällä tuurilla voisi päästä jopa ilman pääsykokeita, toivotaan parasta 8).

Royce

• Vieras
Jees pysyy kuudessakybässä. Mulla ei mitään chansseja suoraan, siäl pitäis olla varmaan vähintään 25/26 et riittäis  ;D

Royce

• Vieras
Oho Mikko taisit päästä TKK:lle suoraan sisälle? Jos näin on, :peukku_ylos:

Mikko

Jooh, pääsin. Tietotekniikassa oli onneksi pisterajat aika alhaalla :).

Onnea pääsykokeisiin 8) :peukku_ylos:.

Royce

• Vieras
Mähän en nyt enää katso tota hikimatsia, liikaa kärsimyst  :-X

Meni TKK:n pääsykokeet vähän :peukku_ylos::peukku_alas:, vaikeet sanoa mihin riittää, jos nyt riittää ees siihen tietotekniikkaankaan mikä mul oli viimesen vaihtoehton ja oisin päässy suoraan papereil  :-\

Hah, no mut ei voi mitään.  :)

tiia

• iHala Madrid!
mulla tänään pääsykokeet 13:00, hieman jännitystä ilmassa kun on jäänyt toi lukeminen aika vähiin  ::) mutta katotaan ens vuonna uudestaan

Royce

• Vieras
mulla tänään pääsykokeet 13:00, hieman jännitystä ilmassa kun on jäänyt toi lukeminen aika vähiin  ::) mutta katotaan ens vuonna uudestaan

Ihan rennosti sinne vaan  ;) - tulee paras tulos

tiia

• iHala Madrid!
olipa niin vaikea pääsykoe, että osa porukasta lähti jo 30 minuutin jälkeen  :)
älkää pyrkikö englantilaiseen filologiaan, tulee vain paha mieli

Royce

• Vieras
Kappas tuli pari stipendiäki. Yhteensä 170?  :o

Oisin kyl oottanu vähän suurempia summia, ku ny sattu viäl kohdalle  :-[ ::)

Hantta

Onnea kaikille ylioppilaille!

Sami

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Onnea!  8)

KesantoVesa

Joo. onnea vain. Itse en viittinyt mennä lakkiais-juhlaan, kun pelasin cm ;)

el Blanco

No varmaan tässä munkin täytyy onnitella! :D

Royce

• Vieras
Näköjään tuli sit paikka Kemian tekniikan osastolla. 49.4 pojoa tuli sit yhteensä ilman ensisijaisuuspisteitä, tais jäädä pojon ja risat Teknillisen fysiikan osastosta... Nooh eiköhän toi paikka oo sit vastaanotettava ku palaan elokuus Suomen suunnille  ::) Hesan yliopisto vähän heittänee  :-X

Mikko

Onnea paikan johdosta :). Täytyy itsekin käydä paikka varmistamassa, kunhan osaisin päättää milloin alotan. Mietin lähinnä, että pitäiskö käydä opiskelemassa tuolla jo vähän aikaa ennen inttiä vai vasta intin jälkeen alottaa :-\.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2004, 13.56.58 kirjoittanut Mikko »