Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141994 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #140 : 09.06.2006, 23.54.42 »
Sarjataso                 1              2               3          4
Ylin divisioona 750 000 € 495 000 € 375 000 € 188 000 €

Toinen divisioona 550 000 € 360 000 € 270 000 € 135 000 €

Kolmas divisioona 375 000 € 240 000 € 180 000 € 90 000 €

Neljäs divisioona 240 000 € 150 000 € 120 000 € 60 000 €

Viides divisioona 150 000 € 90 000 € 75 000 € 38 000 €

Kuudes divisioona 90 000 € 60 000 € 45 000 € 23 000 €

Muut divisioonat 60 000 € 45 000 € 30 000 € 15 000 €

Eli saa... Mä todennäköisemmin saan ton 45 000
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #141 : 11.06.2006, 00.13.25 »
Komea 3-0 voitto sitten napsahti :peukku_ylos:Yleisöäkin oli ihan mukavasti paikalla  :pallo:. Nousin siinä samassa sarjakärkeen ja ensi viikolla olisi sitten uusinta tästä kyseisestä pelistä...Tiistain harjoitusotteluun lähen kyllä aika lailla reservipainotteisesti että saan kaikki parhaat pelaajani taas mukaan liigapeliin.
Tässä oman sarjani sarjataulukko...

1.     FC Veskan Pato     7     15  -  3     19
2.    Manu1    7    19 - 7    18
3.    FC Takku    7    12 - 10    9
4.    FC Springsteen    7    14 - 13    9
5.    korvenkerä    7    14 - 18    7
6.    FC Kakarat    7    9 - 13    7
7.    pölhöt palloilijat    7    3 - 12    5
8.    PyhtäänPallo    7    9  - 19    4

Vielä yksi kysymys, vanheneeko pelaaja yhdessä kaudessa vai vuodessa?
« Viimeksi muokattu: 11.06.2006, 00.27.25 kirjoittanut RONALDO »

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #142 : 11.06.2006, 09.40.56 »
RONALDO älä anna ManU fanin voittaa  :traktori:
Itse voitin sarja1. eilen ja tulosta huipentaa se, että 9. peliminuutilla mun valmentaja astui kentälle ;D
3-1 siis peli päätty  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #143 : 11.06.2006, 23.01.26 »
Vielä yksi kysymys, vanheneeko pelaaja yhdessä kaudessa vai vuodessa?
Riippuu varmaan siitä minä päivänä sillä on syntymäpäivät  ;)
Itellä menee hyvin tällä kaudella, johdan saaarjaa kuudella pisteellä. Loukkaantumiset vaan vituttaa kun parhaimpia pelaajia mennyt viime peleissä sairastuvalle...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #144 : 11.06.2006, 23.02.51 »
Riippuu varmaan siitä minä päivänä sillä on syntymäpäivät  ;)

Niinpä tietenkin  :D en tullut kyllä yhtään ajatelleeksi  ;)

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #145 : 14.06.2006, 10.58.57 »
Niinhän siinä kävi että FC Mixture vei 4-0 huono peli meiltä mutta ei voi mitään...nää ystävyysottelut on menny kyllä melkosen heikosti  ::)

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #146 : 14.06.2006, 19.01.06 »
Meikäläinen voitti 6-1 ja vastustajalla oli suunillee sama ranking.
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #147 : 14.06.2006, 20.23.00 »
FC PoHu haastettu...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #148 : 18.06.2006, 00.05.16 »
RONALDO älä anna ManU fanin voittaa  :traktori:

En antanut  ;D Otin murskavoiton 0-6! Ensi viikolla sarjanelosta vastaan matsi.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #149 : 25.06.2006, 19.07.12 »
4-0 kotivoitto tuli...Puolustajani teki jo kolmannessa peräkkäisessä liigapelissä maalin  :o

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #150 : 25.06.2006, 20.14.52 »
3-1 voitto
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #151 : 29.06.2006, 19.22.52 »
Ronaldo_90:n joukkue haastettu.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #152 : 29.06.2006, 19.23.39 »
Haaste hyväksytään n 19.25 ;D
e. Hyväksyin.
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #153 : 02.07.2006, 00.40.46 »
1-2 vierasvoitto, sarjajohto kasvo nyt 7pisteeseen, hiukan jäi kaivelemaan kun paras pelaajani loukkaantui 2viikoksi, ja myös hyökkääjäni loukkaantui, joten ajattelin muuttaa taktiikaksi 3-4-3.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #154 : 02.07.2006, 12.22.57 »
2-6 voitto tuli.
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #155 : 02.07.2006, 12.24.01 »
2-6 voitto tuli.
Mulla on hirvee tilanne loukkaantumisten kanssa paras hyökkääjä paras puolustaja ja kk pewlaaja ovat loukkaantuneita. valmentajakin pelaa..  Pysyn sentäs 3.:tena..
e. Kone vissiin vähä jumis sori kahdesta viestistä  :-\
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #156 : 02.07.2006, 13.50.54 »
Voitto tuli. Ottaisko joku ystävyysottelun?
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #157 : 09.07.2006, 14.07.29 »
5-1 voitto ja samalla varmistu oman sarjan voitto  :tuoppi:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #158 : 09.07.2006, 23.11.52 »
3-2 voitto ja taas yks loukkaantuminen.  :peukku_alas:
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #159 : 11.07.2006, 19.48.25 »
Vielä joku haluaa pelata ht pelin?
i Hala Madrid !