Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141884 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #120 : 30.05.2006, 21.48.17 »
Eka puoliaika päätty, mun ykkösmolari loukkaantu(hommasin tosin jo uuden joten ei haittaa hirveästi).
Vastustaja pisti oikein maalikarkelot tossa puoliajan lopussa, johtaa mua 3-0 mutta tää on vaan harjotuspeli joten se ei  haittaa.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #121 : 31.05.2006, 15.11.02 »
joo haasta vaa.. Pelaatko 8 divaris ?
Noin nyt on haastettu. Pelaan kasia, mutta toivottavasti ens kaudella seiskassa!  8)  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

El Real

  • Viestejä: 239
  • Sergio
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #122 : 31.05.2006, 15.27.11 »
Turpaan tuli 8-1,no se oli eka kokeilu 3-5-2 sytseemillä. Laitoin mun avauksen hyökkääjän keskikentälle,ja laitoin vaihdosta hyökkääjän kentälle. Ko. vaihtomies oli mun paras pelaaja!

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #123 : 02.06.2006, 22.57.14 »
HannuTouru haastettu..
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #124 : 04.06.2006, 11.14.51 »
1-4 vierasvoitto tuli, ikävä sivumaku tosin jäi kun 3pelaajaani loukkaantui ja yksi ajettiin pihalle.
Tiistaina harjotusottelu jotain Italialaista tiimiä vastaan, peluutan vähän vaihtopelaajia tuossa matsissa kun ensi viikolla on oman sarjani kärkikamppailu.
Hyvä asia oli myös että nuori 17vuotias pelaajani teki 2maalia  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 04.06.2006, 12.03.13 kirjoittanut RONALDO »

sirkerkko

  • Viestejä: 59
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #125 : 04.06.2006, 11.17.23 »
4-2 kotivoitto paukahti. Hyvältä näyttää loppukautta ajatellen. Sarjapaikan uusiminen näyttää varmalta. ;D

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #126 : 04.06.2006, 11.51.02 »
5-0 voitto tuli.  :peukku_ylos:
Eipä mikään ihmeellisempi peli ollut.. Seuraavat 2 sarjapeliä on sitten ykköstä vastaan.. Ja niissä ratkeaa pystynkö taistelemaan ykkös paikasta.
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #127 : 05.06.2006, 00.27.52 »
voitin 3-0 rennolal pelillä sarjan toiseksiviimeisen. seuraavat kaksi ottelua sarjakärkeä vastaan saavat osoittaa että PoHu kuuluu VI divariin!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #128 : 06.06.2006, 21.57.57 »
2-0 Takkiin tuli heikko peli mutta nyt katseet on jo käännetty kahteen seuraavaan peliin jotka on sarjaykköstä vastaan.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #129 : 06.06.2006, 23.44.08 »
Tappio tuli jälleen ystävyysottelusta. Sarjassa FC mixture on johdossa, mutta nämä ystävyysottelut sujuvat huonommin. Cf Koff IIII otti kahden viimeisen minuutin aikana kirin ja tuli 2-0 tappioasemasta 2-3 voittoon... :-\
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #130 : 07.06.2006, 09.32.31 »
Nii maalit synty 88.,90 ja 90 minuuteilla.Kävi tuuri, mutta ihan tasainen ottelu  :peukku_ylos:
Tuli ystävyys otteluksi aika paljon katsojiakin.. Minkälaista joukkuetta vastaan pitäs muutes pelaa, että tulis katsojia paljon?
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #131 : 07.06.2006, 13.16.05 »
Nii maalit synty 88.,90 ja 90 minuuteilla.Kävi tuuri, mutta ihan tasainen ottelu  :peukku_ylos:
Tuli ystävyys otteluksi aika paljon katsojiakin.. Minkälaista joukkuetta vastaan pitäs muutes pelaa, että tulis katsojia paljon?

Kansainvälisissä ystävyysotteluissa! Eilen pelasin Italialaista joukkuetta vastaan joka pelaa 6divarissa ja katsojia oli melkein 2000.Lipputuloista tuli vähän reilu 7000 joten se matka ei maksanut mitään  :P

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #132 : 07.06.2006, 13.23.30 »
Paljos se matka maksaa muuten?`eihän vissii mitn.. Noh jos matkaa nii ulkomaalaiset saa tulla mun vieraaks.
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #133 : 07.06.2006, 17.13.25 »
Paljos se matka maksaa muuten?`eihän vissii mitn.. Noh jos matkaa nii ulkomaalaiset saa tulla mun vieraaks.
Tais olla 6000 se matkan maksu ulkomaille. Pelaajat saa myös enemmän kokemusta ja harjoitus parantuu jos vierailee joskus rajan toisella puolella.
Ottaako joku matsin ens viikolla? Haasteita otetaan vastaan....
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #134 : 07.06.2006, 19.17.16 »
Paljos se matka maksaa muuten?`eihän vissii mitn.. Noh jos matkaa nii ulkomaalaiset saa tulla mun vieraaks.
Tais olla 6000 se matkan maksu ulkomaille. Pelaajat saa myös enemmän kokemusta ja harjoitus parantuu jos vierailee joskus rajan toisella puolella.
Ottaako joku matsin ens viikolla? Haasteita otetaan vastaan....

Mää voisin pelata mutta saan vasta hyväksyä otteluita huomenna vasta klo 8 jälkeen.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #135 : 08.06.2006, 10.29.29 »
Strikerille lähetetty haaste ;)

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #136 : 08.06.2006, 10.38.25 »
Meitsin pitäs haastaa joku joukkue.. Joku Espanjalainen
e.Haastoin Sveitsiläisen.. 8 divaris pelaavan.. Ens viikol meen sit Espanjaa  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 08.06.2006, 11.32.51 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #137 : 08.06.2006, 22.22.47 »
Strikerille lähetetty haaste ;)
Haaste hyväksytty!
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #138 : 08.06.2006, 22.34.25 »
Tulipa myytyä se pelaaja josta pistin aijemmin tietoa tänne ja ostettua 2 tilalle.. 200 000 sen ostin ja nyt möin 350 000 tilalle tuli:
 
Rubén Blanco Valdés (117074365)
18-vuotias, kelvollinen kunto, terve 
Hän on kiistelty henkilö, joka on levollinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on kurja johtaja.

Kansallisuus:  España 
Total Skill Index (TSI):   480
Palkka:  768 €/viikko  Sisältää 20% Bonuksen 
Omistaja:  Cf Koff IIII 
Varoitukset:  0 
Loukkaantumiset:  Terve 


Kestävyys:    kehno   Maalivahti:    tuhoisa   
Pelinrakennus:    kehno   Syöttäminen:    heikko   
Laituri:    heikko   Puolustus:    kehno   
Maalinteko:    hyvä   Erikoistilanteet:    välttävä   
 Maksoin 27 000
ja
 
Friedrich Silvers (116209564)
19-vuotias, välttävä kunto, terve 
Hän on kiistelty henkilö, joka on temperamenttinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on heikko johtaja.

Kansallisuus:  Deutschland 
Total Skill Index (TSI):   1 900
Palkka:  1 032 €/viikko  Sisältää 20% Bonuksen 
Omistaja:  Cf Koff IIII 
Varoitukset:  0 
Loukkaantumiset:  Terve 


Kestävyys:    kelvollinen   Maalivahti:    tuhoisa   
Pelinrakennus:    erinomainen   Syöttäminen:    välttävä   
Laituri:    heikko   Puolustus:    kehno   
Maalinteko:    välttävä   Erikoistilanteet:    heikko   
 Maksoin 223 000..
Eli ostat yhteensä 250 000 nyt oon miinuksel n. 140 000 ja kun katsoja tuloista saa rahaa voisi ostaa hyvän puolustajan keskelle, kun laidoissa on kelv. puolustus ja kelv. laituri nii vois hankkii keskelle paremman..
e. Tulipas nyt se puolustaja hankittua.. 60 000

TSI = 850, 18-vuotias, kelvollinen kunto
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on kurja johtaja

Kestävyys:   kelvollinen     Maalivahti:   tuhoisa
Pelinrakennus:   heikko     Syöttäminen:   kehno
Laituri:   kehno     Puolustus:   hyvä
Maalinteko:   heikko     Erikoist.:   välttävä
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006, 11.33.17 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #139 : 09.06.2006, 23.19.06 »
Tulipahan tässä vain mieleen että mahtaako oman sarjan voitosta saada rahaa, ja paljonko siitä saa jos sa ;) ?