Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141935 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #160 : 12.07.2006, 11.35.38 »
Joo kyllä sitä vois aina ystävyysottelun pelata
Voin haasta sit ku toi mun ulkomaan reissu päättyy... tulossa aika rumasti turpaan romaniassa(38 min ja 5-0) ;D , mut onki vaan kakkos kokoonpano. Älä Ronaldo_90 sovi muuta ystävyysmatsia.
Mun jengin nimi Los Royal Galacticos  ;D
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006, 11.43.12 kirjoittanut Raul # 7 »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #161 : 16.07.2006, 21.29.12 »
Helpohko 0-4 voitto tuli, ensi viikolla sitten kärkikamppailu vaikka siinä ei kylläkään omalta osalta panosta ole  :P

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #162 : 17.07.2006, 08.49.01 »
Haaste lähetetty Ronaldo_90:n joukkueelle.
Kesti hetken lähettää ku oli aikalailla pitkä tuo alasajo, eikä himassa toimi netti ;D Pitää hoitaa kaikki setit duunissa ;) . Vähän kyllä pisti ketuttaa toi alasajo ku oli 2 uutta ostettua pelaajaa vaan hävinny, tosin ei ollu menny niistä rahojakaan, mut silti. Ei ollu sarjapelissä ihan kokoonpano kyseisten katoamisten jälkeen kohallaan.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2006, 09.01.44 kirjoittanut Raul # 7 »

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #163 : 23.07.2006, 00.33.55 »
Perhana ku menee tiukalle toi nousu 7. divariin. Fc Mixture on tasoissa Fc Vosut joukkueen kanssa 30. pisteessä ja yksi ottelu jäljellä. Pelaan siis juuri tuota Fc Vosut joukkuetta vastaan, joten viimeinen peli tulee ratkaisemaan nousun. Vuode tärkeimmäksi peliksi laitettu ja parasta toivotaan...
No ainakin maalipörssin voitan, ellei kolmantena oleva pelaaja tee 7 maalia ja omani ei yhtään...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #164 : 23.07.2006, 00.37.03 »
4-0 voitin, mut 3. pysyn :( oli yhes vaihees kaikki mahikset seiska divariin, mutta sitten tuli hemmetin loukkaantumiset  :-[
Kun ei oikein 15 pelaajalla hirveästi loukkaantumisia toivoisi :( Noh ens kaudel sit  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #165 : 23.07.2006, 11.43.48 »
Takkiin tuli 2-5, harmi sinällänsä että tuli eka tappio, tosin ei se nyt hirveesti haittaa kun sarjavoitto on varmistunu.
Saa nähä voitanko maalipörssin, tiukka kamppailu tulee vikalle kierrokselle.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #166 : 29.07.2006, 23.26.02 »
Jaahas, nyt tuli sitten turpiin 5-1, huono peli oli ja sitä rataa, nyt tässä odotellaankin sitten ensi kauden lohkoa ja sarjavoiton myötä tulevia rahoja  8)
Vähän kyllä arveluttaa tuo nousu, pari viimestä matsia
meni tosi heikosti ja varsinkin tästä viimeisestä pelistä olisi pitänyt kyllä voitto tulla  :(
Katos, huomasinkin vasta nyt että tuli vielä jaettu maalipörssin voitto  8) :peukku_ylos:

« Viimeksi muokattu: 29.07.2006, 23.36.55 kirjoittanut RONALDO »

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #167 : 29.07.2006, 23.27.12 »
Ei tullut nousua!  :peukku_alas: Peli päättyi juuri 3-2 Vosut joukkueen voittoon ja Vosut saa kunnian nousta 7- divariin. Maalipörssin voitto tuli ja tuleehan tota bonusrahaa kai hieman myös kakkossijasta...
Ensi kaudelle sitten pari uutta pelaaja hankintaa ja vain sarjanousu tavoitteena.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #168 : 30.07.2006, 21.12.14 »
Itselläni meni tämä kausi aivan sika huonosti, mutta nyt tein melkein täydellisen muutoksen joukkueessa, Olin kolmas sarja kakkoseen 5 pistettä, ja tuli sitten voitto sarjakakkosesta 8-0. Veikkaan että hän pelasi kakkos miehistöllä. 27.5 tähtee tuli, ensi kaudelle varma nousu sitten  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #169 : 08.08.2006, 23.04.39 »
Alkaakos muuten kausi 30 ensi viikolla vai sitä seuraavalla?

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #170 : 12.08.2006, 20.26.35 »
Fc PoHua on hieman uudistettu. Joukkueesta ovat saaneet lähteä 20-vuotias Juuso Kotila sekä 19-vuotias Perttu Raikkola. Lisäksi 3 pelaajaa on myynnissä ja lisää pelaajia saattaa olla lähdössä.
PoHu hankki joukkueeseen englantilaisen 24-vuotiaan laiturin, jota joukkue kipeästi kaipasi, sillä joukkueella oli vain 2 varteenotettavaa laituria. Nytkin vain 3. Viime kaudella avauskokoonpanoon noussut Joonas Stål (laituri) on kehittynyt kaudessa valtavasti ja nuoreen lupaukseen on asetettu suuria odotuksia.

PoHu tunnetaan hyvänä kasvattajaseurana. Nuoria pelaajia onkin lähtenyt maailmalle kohtuullisen paljon.

Joukkue on nuori, etenkin puolustus, joka on kuitenkin se vahvin alue. Puolustuslinjan keski-ikä on 20,75. Keskikenttä on kokenut ja sen täytyy toimia ensi kaudella, jotta kärkisijat olisivat mahdolliset. Joukkueen maalinteko on suuri ? PoHu pelaa yhdellä kärjellä ja tulevalla kaudella verkkojen heiluttamisen päävastuu  on espanjalaisella Leonardo Tososilla. Maalia vartioi totuttuun tapaan tanskalainen Peter Ove Pedersen.
PoHun ensikauden tavoite on selvä. 3 parhaan joukkoon on tunkeuduttava!
--
lisäksi joukkue aikoo pelata kauden aikana muutaman ottelun ulkomailla kokemusta kerätäkseen.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #171 : 12.08.2006, 21.27.38 »
Fc PoHua on hieman uudistettu. Joukkueesta ovat saaneet lähteä 20-vuotias Juuso Kotila sekä 19-vuotias Perttu Raikkola. Lisäksi 3 pelaajaa on myynnissä ja lisää pelaajia saattaa olla lähdössä.
PoHu hankki joukkueeseen englantilaisen 24-vuotiaan laiturin, jota joukkue kipeästi kaipasi, sillä joukkueella oli vain 2 varteenotettavaa laituria. Nytkin vain 3. Viime kaudella avauskokoonpanoon noussut Joonas Stål (laituri) on kehittynyt kaudessa valtavasti ja nuoreen lupaukseen on asetettu suuria odotuksia.

PoHu tunnetaan hyvänä kasvattajaseurana. Nuoria pelaajia onkin lähtenyt maailmalle kohtuullisen paljon.

Joukkue on nuori, etenkin puolustus, joka on kuitenkin se vahvin alue. Puolustuslinjan keski-ikä on 20,75. Keskikenttä on kokenut ja sen täytyy toimia ensi kaudella, jotta kärkisijat olisivat mahdolliset. Joukkueen maalinteko on suuri ? PoHu pelaa yhdellä kärjellä ja tulevalla kaudella verkkojen heiluttamisen päävastuu  on espanjalaisella Leonardo Tososilla. Maalia vartioi totuttuun tapaan tanskalainen Peter Ove Pedersen.
PoHun ensikauden tavoite on selvä. 3 parhaan joukkoon on tunkeuduttava!
--
lisäksi joukkue aikoo pelata kauden aikana muutaman ottelun ulkomailla kokemusta kerätäkseen.

 :peukku_ylos: onnea vain Fc PoHullekkin ensi kauteen.
Tääläkin päin aijotaan tehdä vielä hankintoja, tällä hetkellä rahatilanne on todella heikko joten pelaajia ei osteta ennen kauden alkua.
Maalivahti tilanne on hyvässä kuosissa, ostin hyvän 18vuotiaan maalivahdin ja lisäksi minulla on vaihtopenkiltä heittää vielä kelvollinen molari.
Keskuspuolustus on kunnossa joten sen suhteen ei tarvitse hankintoja tehdä, laitapuolustaja pitäisi vielä ostaa, minulla on vain 1kelvollinen laitapakki joten 1 pitäisi vielä ostaa, tosin ainakin 2-3 peliä joudutaan luultavasti menemään nyt nykyisillä.
Laituri tilanne on melko hyvä, mulla on erinomainen ja hyvä laituri(molemmat 17v. ja lisäksi 2 kelvollista 17 vuotias joka on treenissä ja 22vuotias penkinlämmittäjä, joten laituriosasto on kunnossa, keskikenttä on niin ikään melko hyvässä hapessa.
Hyökkäykseen minulla on heittää kaksi hyvää maalintekijää mutta kummallakaan ei ole oikein mikään muu  kuin maalinteko kohdillaan, näin ollen ostan vähintään yhden uuden hyökkääjän(luultavasti 2)

Cupissa vastaan asettuu 6divarin joukkue Real Demons joka on juuri noussut 6 divariin, tappio luultavasti tulossa sillä materiaali mun joukkueeseen nähden on aika ylivoimainen.
Tavoite ensi kaudelle on säilyttää sarjapaikka joka voi olla vaikea tehtävä, joka tapuksessa joukketta aijotaan uudistaa vielä.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2006, 21.29.15 kirjoittanut RONALDO »

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #172 : 13.08.2006, 23.10.11 »
Nyt näyttää PoHun ensi kausi hyvältä!! Joukkue sai uuden kärkipelaajan. Uutinen tuli omistajalle itsellekkin yllätyksenä ;). Kärkipelaajan nimi on Antti Sanajärvi, joka luokitellaan häikäiseväksi maalitekijäksi. PoHun valmentaja uskoo 19-vuotiaan paukuttelevan paljon maaleja, mutta vahvistaa että nuori lupaus ei tule saamaan erityiskohtelua. Pelaaja lentää Norjasta Suomeen heti seuraavalla lennolla. Hänen uskotaan sopivan joukkueeseen, joka rakentaa peliä eikä lähde hötkyilemään. PoHu maksoi Saarijärvestä 918 000€. Joukkueen budjetin huhutaan menneen miinukselle. Joukkueen omistaja tenunena sanoo, että talous lähtee taas nousuun kun kausi pyörähtää käyntiin.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #173 : 15.08.2006, 16.09.47 »
Hattuvakio alkaa jälleen näin kauden tauon jälkeen :traktori:
Veikataan siis hattrick otteluiden tuloksia. voittajalle palkinto, ilmeisesti ilmanen kk supporterina.
oma nimimerkkini on siis tenunena
ainiin, osote jos joku ei tiedä: www.hattuvakio.htfc.org
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #174 : 15.08.2006, 23.23.32 »
1-3 tappio mutta liigaavaus tulee olemaan vaikea, nimittäin toinen hyökkääjäni loukkaantui ja toinen sai punaisen kortin, mulla on vain 1kelvollinen hyökkäjä varalla eli Suomeksi sanottuna, kusessa ollaan mikäli en nyt saa hyökkääjää hommattua.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #175 : 19.08.2006, 23.09.02 »
"voi perseen suti Jarkki".
PoHu kärsi nöyryyttävän 4-1 vierastappion Viialan Vedolle. PoHu joutui otteluun ilman vasenta pakkiaan, Miika Vaittista, joka on loukkantuneena vielä n. viikon. Niinpä vasemalle piti laittaa Håkan Fräntilä, entinen kärkipelaaja. Fräntilän ja Joonas Stålin laidalta. Valmentaajan mokahan tässä oli kyse. Scouttaus ei ollut onnistunut ja Stålille oli annettu käsky hyökätä. Vastustajalla oli tälle laidalle loistava pelaaja, Paul Willatzen. Tältä laidalta tuli 3 maalia!!  :o
PoHu kuitenkin teki ottelun ensimmäisen maalin. Toppari J-P Uustalo pääsi tekemään keskeltä 0-1.  Tässä vaiheessa näytti vielä hyvältä. Loput maalit tuli laidoilta, yksi jopa oikean puolustajan Niko Merentin laidalta.
Tappiosta huolimatta PoHu teki *ennätyksenä. 35. (muistaakseni ei oo tullu koskaa enempää)

"Orivedellä on naistentanssit. Menen tyrkylle" toimittaja Mauno Ahonen.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #176 : 19.08.2006, 23.11.56 »
Joo sarja alkoi just niinkun osasin odottaa, eli tappiolla tosin lukemat olivat kyllä nöyryyttävät 6-0.
Ostin juuri ottelun jälkeen uuden valmentajan(tili meni miinuksen puolelle mutta ei vielä hirveän pahasti ), kertokaapa minulle joku kokenut hattrick pelaaja että pitääkö mun erottaa mun vanha valmentaja vai katoaako se mun pelaajalistalta sitten itsekseen??
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006, 23.16.13 kirjoittanut RONALDO »

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #177 : 19.08.2006, 23.42.01 »
ite oon ainakin erottanu. mites se muka sielt ite häipyis?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #178 : 20.08.2006, 10.10.29 »
ite oon ainakin erottanu. mites se muka sielt ite häipyis?

Kiitti tiedosta, ei tosta hattrickistä aina tiedä ;)

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #179 : 22.08.2006, 13.16.29 »
Mahtavaa .. Cup ja eka sarjapeli kusi, ku en asettanu kokoonpanoja ja lähin Latviaa  :peukku_alas:
i Hala Madrid !