Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141906 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #200 : 10.09.2006, 12.25.51 »
Selkee 6-0 vieras voitto oli kotiin tuotavana, vaikka yks avauksen kk ajettiin ulos jo 44 minuutin kohdalla. Sarja johto on kolme pistettä maalierolla +15. Onneks ei vielä seuraavalla kierroksella oo mikään huippu vaikee matsi varsinki ku ajettiin tuo yks kk ulos. Mut sitten saattaa seuraavat neljä peliä olla aika kuoleman matseja, ku on kahesti kutosesta tippunutta vastaan ja kahesti sellasta joukkuetta, joka repii jotain 10 tähtee enemmän pelissä, että tiukkaa tulee olee.
e. Sit tosta viikon harkkapelistä on odotettavissa niin selkä sauna että alta pois. Kokoonpanossa ei yhtään norm. avauksen pelaajaa  ;D ja sit ku toi AFC Academic Football näyttää aika kovalta
« Viimeksi muokattu: 10.09.2006, 12.37.21 kirjoittanut Raul # 7 »

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #201 : 10.09.2006, 13.15.51 »
10-0 vierasvoitto.  :peukku_ylos: Tosin jumboa vastaan, mutta ainakin maalinteko näyttää olevan kunnossa.

Ja harkkapelistä, kakkoskokoonpano on tulossa kentälle.  :)

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #202 : 10.09.2006, 16.09.48 »
2-7 tärkeä vieras voitto ja näin ollen siirryttiin sarjan johtoon maalieron turvin, tosin seuraavissa peleissä on vastaan tulossa sarjan kolmas ja toinen joten tiukkaa tulee olemaan.
"Cocaine is one hell of a drug"

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #203 : 10.09.2006, 22.35.03 »
2-1 voitto  :peukku_ylos: Peli vaikutti melko heikolta, mutta tästä on hyvä jatkaa.  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #204 : 11.09.2006, 21.30.51 »
Joku pelais pelin ?
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #205 : 12.09.2006, 15.31.48 »
huomenna matkaottelu Romaniassa cup-säännöillä=kaikki paskat kentälle, ketään ei oo enää varaa menettää!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #206 : 16.09.2006, 23.03.51 »
5-1 tuli takkiin.Tärkeää oli tosin tehdä pitkästä aikaa maali.Ensi liiga matsissa luultavasti käytän vähän hyökkäävämpää strategiaa, sillä yritän enään vain kasvattaa maali määrää(koska sarjassa pysyminen on hyvin epä todennäköistä  ;D)

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #207 : 16.09.2006, 23.05.36 »
Paskasti menee, pistin koko joukkueen myyntiin ja en ehtinyt ostaa kahta keskikenttäpelaajaa.  :peukku_alas: Tekosyitä kokoajan tulee, mutta silti. 74 minsaa pelattu ja häviöllä 0-1...
e.vissiin 4 tai 5 tilannetta melkee maaliin....  :peukku_alas:
e2. 0-2  :peukku_alas:
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006, 23.11.27 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #208 : 17.09.2006, 09.08.00 »
5 - 1 voitto kotona pahimmasta vastustajasta, alkaa tuntua että nousu kutoseen lähestyy vaikken sitä itse vielä haluaisi.
"Cocaine is one hell of a drug"

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #209 : 17.09.2006, 11.00.11 »
kauden eka voitto kotona 2-1 sarjan viimestä vastaan.
Räpmies

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #210 : 17.09.2006, 13.45.07 »
Kauden ensimmäinen häviö, 0-3. Hallitsin peliä kummallakin puoliajalla, mutta viimeistelyä pitää ruveta harjoittelemaan. Tosin kolme avauksen miestä oli loukkaantuneina. Olen jaetulla ensimmäisellä sijalla kahden muun joukkueen kanssa kymmenessä pisteessä...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

sirkerkko

  • Viestejä: 59
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #211 : 17.09.2006, 14.21.35 »
3-0 kotivoitto. Olikin korkea aika palata voittojen tielle, koska edellisen tappion jälkeen fanimäärä väheni ensimmäistä kertaa.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #212 : 18.09.2006, 22.25.07 »
Keskiviikkona oli harjotusottelu Romaniassa -selvä 0-4 vierasvoitto ja tuleva maalitykki teki maalin.
Lauantain hegemoniaottelussa (Helsingin paikalliskamppailu) Pallokenttä Arenalla tuli selvä 5-0 kotivoitto sarjajumboa vastaan. Laituri Joonas Stål alkaa ottaa vastuuta jota on häneltä odotettukin. Upeat syötöt keskiviikkona ja tänään toivat paikkoja, joista myös maaleja syntyi. Kapteeni Kennet Alapassi iski molemmissa otteluissa maalin ja pelasi omalla hyvällä tasollaan. Keskikentälle kaivataan edelleen sairastupalaisia. Mutta vanha konkari, joukkeen kovin duunari Mikko Tainio oli myöskin hyvällä pelipäällä ja paikkasi keskikentällä mallikaasti. Vain maalit jäivät puuttumaan, vaikka paikkoja oli. Lauri Irjala iski pari maalia viikon otteluissa, toinen hienosti vaparista.

Toivottavasti tälläkin viikolla tulee hyviä voittoja, joista voi kirjottaa positiivisesti.
Ja harjotusottelu on Hrvatska nimisessä maassa  :o
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #213 : 19.09.2006, 15.52.32 »
Ottaako joku tänään harkkamatsin?
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #214 : 19.09.2006, 15.53.49 »
Ja harjotusottelu on Hrvatska nimisessä maassa  :o

Niin, se on Kroatia.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #215 : 19.09.2006, 21.06.54 »
Jeesh, sain n. 13 sekuntia ennen pelin alkua sovittua tuon pelin.  ;D :peukku_ylos: Kokoonpanoa siinä ei paljoa ehtinyt laittaa, pitää vain toivoa, että kukaan ei loukkaannu.  :-\
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #216 : 22.09.2006, 22.03.42 »
haasteita kiitos, joukkue Fc Pohu
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #217 : 22.09.2006, 23.58.08 »
haasteita kiitos, joukkue Fc Pohu
Haastettu.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #218 : 23.09.2006, 23.19.36 »
5-1 tappio.Paras topparini loukkaantui jälleen, tällä kertaa viideksi viikoksi.
Jotain hyvääkin tapahtui sillä joukkeeni johti 32 minuuttia peliä ennenkuin vastustaja tasoitti, eteenpäin on menty ja niin edelleen  :D ;)

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #219 : 24.09.2006, 00.23.35 »
Ei ollut taaskaan kokoonpanoa asennettuna joten taas 5-0 tappio. Joukkueeni taso on suht hyvä taistelemaan kärkisijoista, mutta nyt pitää jo taitella, etten joudu jumbosijalle.
i Hala Madrid !