Mutta tästä on hyvä jatkaa kohti nousu juhlia 
Mikä sarjataso ja minkä niminen joukkue?
Omassa pelissä tuli 3-3 vieras tasapeli sarja kakkosta vaastaan ja samalla kauden eka pistemenetys, eikä ollu asnne ku normaali(vuoden tärkein säästetään koti matsiin). Tosin ootin että ois tullu turpaan ku vastustaja sai kuitenki 7 tähtee enemmän ku meikäläisen jengi

Sarja johto säily 3 pisteessä ja ku kaks joukkuetta nousee ni näyttää tällä hetkellä aika hyvältä. Varsinki ku sarja kolmonen tuli voitettua jo aiemmin 5-2
Nyt vaan harmittavasti loukkaantu yks keskikenttä pelaaja, onneks vaan viikoks a onneks löytyy samantasonen korvaaja. Eikä mee enää ku muutama viikko ni on joukkueessa yks loistava ja 3 mahtavaa kk pelaajaa sit vielä yks erinomainen, joka tosin lähtee samantien myynttin ku kehittyy. Ja varmaan lähtee yks mahtavaki ja sit vois ostaa yhen paremman ja sit vielä mahtavan pakin ni näyttäis tuo joukkue vielä vahvemmalta.