Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141935 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #280 : 05.12.2006, 18.25.57 »
No tulipas sittenkin hankittua melko kova pelaaja  ;D

Mille paikalle, minkä ikäinen ja kuinka kova??  ;D

Itellä on nyt hankinnat hiukan jäissä kun rahatilanne näyttää lähes 150 tuhatta miinusta  :-[
Pitäis vielä melkeinpä hankkia erinomainen maalivahti, sillä hyvä nyt on loppujen lopuks aika huono.
Alakerran remontti käynnistyy luultavasti vasta kun kausi on jo täydessä käynnissä, sillä viime kaudella yskinyt hyökkäys on nyt päähuolenaiheena ja vielä ennen puolustuksen reenin aloittamista olis hyvä opettaa joukkue myös syöttämään, sillä on huomattu että kyseinen taito on melkoisen tärkeä. Niin ja hetken laituri reenaus vielä tulee siihen väliin eli toisin sanoen puolustuksen remontti alkaa mitä toden näköisemmin vasta ensi kauteen valmistuaduttaessa.

Niin ja Cupin vastustajaksi leivottiin Fc Jylkynkangas. Nousi viime kauden jälkeen kasista seiskaan, mutta edellisten otteluiden kokoonpanojen ja esitysten perusteella aika tasainen peli mahdollisesti tulossa.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #281 : 05.12.2006, 18.48.03 »
Mille paikalle, minkä ikäinen ja kuinka kova??  ;D
Erinomainen hyökkääjä, 22 vuotias. Oikeastaan senhän näkee vasta myöhemmin, että kuinka kova se sitten on ;) Näin etukäteen odotan mieheltä paljon.
Eipä se minunkaan rahatilanne mikään ruusuisa ole, tili miinuksella 190 tonnia  ;D Onneksi on sentään tuo cup-peli niin tulee vähän helpotusta.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #282 : 06.12.2006, 00.16.05 »
SUomencup jatkuu vielä FC mixturen osalta. Tuli 2-1 voitto FC Alppila joukkueesta. FC Alppila pelaa kutosessa ja mixture seiskassa niin ihan hyvä voitto. Tosin vastustajalla tuskin oli ykköskokoonpanoa kentällä, kun mixturen ykköskokoonpanosta puuttui vain yksi pelaaja. Perättäisiä voittoja mixturella on nyt 10. Tilikin plussalla 180 tonnia, mutta sille on käyttöä. Lauantaina sitten alkaa sarja!  :pallo: :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #283 : 06.12.2006, 15.21.10 »
No eipä siitä nyt kovin tasanen kamppailu sit tullukaan. Turpaan tuli kuus-muna. Ehkä oli vähän ylimielistä lähtee rento peli-asenteella vieraspeliin, vaikka kyllä ykköskokoonpano oli ja enemmän tähtiäkin tuli ku vastustajalla. Mut eipä tolla nyt kovin suurta väliä ollu. Tietysti taloudellisesti nuo olis kyllä kannattavampia nuo Cupin pelit ku perus ystävyysottelut.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #284 : 09.12.2006, 15.49.14 »
Seuraavaksi Cupissa asettuu vastaan vitosdivarista Fc Takapotku ja mahdollisuuksiahan minulla ei kaiken järjen mukaan pitäisi olla, vaikka itse menisin ykköskokoonpanolla ja vastustaja vaihtomiehillä. Rahaa sieltä kuitenkin tulee hieman ja vaihtomiehet saavat peliaikaa....
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #285 : 10.12.2006, 12.52.08 »
No tulipas sittenkin hankittua melko kova pelaaja  ;D
Joka on ollut hirveä pettymys. Mies on pelannut nyt kahdessa pelissä ja ottanut molemmissa vain 2 tähteä.
Maaleja ei ole syntynyt yhtään. Annan nyt armoa vielä vähän, mutta kohta alkaa ovi käydä.
Niin eilen alkoikin liiga ja oma alku oli huono. Turpiin tuli 2-5, ensi viikolla on pakko voittaa.

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #286 : 10.12.2006, 15.32.06 »
Ensimmäinen ottelu kutosessa ja 3-1 voitto tuli, tosin kotona toista nuosijaa vastaan, mutta tuosta on hyvä lähteä. Lohkon erot joukkueiden välillä on tosin erittäin suuret jotan tällä kaudella voi pataan tullu jossain vaiheessa pahastikkin.
Edit. niin ja cup jatkuu ainakin toistaiseksi, vastaan tulee toinen kutosen joukkue katsotaan mihin saakka rahkeet riittävät.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2006, 15.33.42 kirjoittanut Rizzie »
"Cocaine is one hell of a drug"

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #287 : 10.12.2006, 15.33.04 »
Oma sarjataival käynnistyi iloisesti 4-1 kotivoitolla. Uusi hykökkäjä hankinta ampui heti maalin, mutta otti siihen kaupan päälle myös punaisen kortin  :( Ja koko viimekauden ajan vahvistettu keskikenttä oli melkeinpä loistava kolme kk:ta saalistivat yhteensä 12.5 tähteä(5, 4 ja 3.5) ja yksi niistä kehittyy luultavasti jo ensiviikolla mahtavasta loistavaksi(toi 3.5 tähteä saanut). Ja koko joukkue keräsi 10:llä miehellä mukavat 34.5 tähteä. Ensi viikolla vastaan asettuu erittäin heikolta vaikuttava sarjanousija Kangasalan kisa, tosin vieraspeleihin ei koskaan kannta lähteä takki auki.

No tulipas sittenkin hankittua melko kova pelaaja  ;D
Joka on ollut hirveä pettymys. Mies on pelannut nyt kahdessa pelissä ja ottanut molemmissa vain 2 tähteä.
Maaleja ei ole syntynyt yhtään. Annan nyt armoa vielä vähän, mutta kohta alkaa ovi käydä.
Niin eilen alkoikin liiga ja oma alku oli huono. Turpiin tuli 2-5, ensi viikolla on pakko voittaa.
On tosiaan vaan aika huonossa kunnossa(heikko) toi sun hyökkääjä että kannattaa antaa vaan aikaa siihen että kunto nousee ni alkaa tähdetki nousee ja maaleja syntymään  ;D

Edit. millä perusteella nuo Cupin vastustajat muuten jaetaan. Kattelin tossa ketä oman sarjani kanssa pelurit oli saanu vastaansa ja jotain 8 divarin joukkueita ja yhellä tais vastassa olla jopa botti joukkue ku itellä vastaan asettu sitten seiska divarin joukkue. Ja joka vuosi oon tainnu tippua ekalla kierroksella ku tullu aina joku astetta kovempi jengi vastaan. Alkaa vaan ärsyttää ku joukkuettani huomattavasti paskemmat jengit on jatkossa ja ite tipuu ekalla kiekalla mikä ei ole taloudellisesti hyvä asia.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2006, 15.39.28 kirjoittanut Raul # 7 »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #288 : 10.12.2006, 17.42.47 »
On tosiaan vaan aika huonossa kunnossa(heikko) toi sun hyökkääjä että kannattaa antaa vaan aikaa siihen että kunto nousee ni alkaa tähdetki nousee ja maaleja syntymään  ;D
Jep. Hyvää kannattaa odottaa  ;)
Aika monella muullakin pelaajat kunnot romahtanut, sitä kestävyystreeni teettää.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2006, 18.39.41 kirjoittanut RONALDO »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #289 : 15.12.2006, 13.51.03 »
On tosiaan vaan aika huonossa kunnossa(heikko) toi sun hyökkääjä että kannattaa antaa vaan aikaa siihen että kunto nousee ni alkaa tähdetki nousee ja maaleja syntymään  ;D
Ja nyt se putosi jo kehnoon  ;D :peukku_alas: Muutenkin tuppaa nuo kunnot  olevan aika alhaalla, mutta ei viitsisi yleiskuntoakaan treenata, kun on laituritreeni käynnissä. Tänään yksi laitureistani nousi mahtavasta loistavaksi  :peukku_ylos: :tuoppi:

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #290 : 15.12.2006, 18.36.55 »
On tosiaan vaan aika huonossa kunnossa(heikko) toi sun hyökkääjä että kannattaa antaa vaan aikaa siihen että kunto nousee ni alkaa tähdetki nousee ja maaleja syntymään  ;D
Ja nyt se putosi jo kehnoon  ;D :peukku_alas: Muutenkin tuppaa nuo kunnot  olevan aika alhaalla, mutta ei viitsisi yleiskuntoakaan treenata, kun on laituritreeni käynnissä. Tänään yksi laitureistani nousi mahtavasta loistavaksi  :peukku_ylos: :tuoppi:

 ;D nuo on nuo kunto jutut aika mukavia.

Vielä joutuu ainakin nyt sen viikon, luultavasti kaks, reenaa pelinrakennusta ku ei vielä kehittyny tuo mun yks keskikenttä loistavaks ja sit ostin sellasen tulevan rahastus pelaajan ku se on 18 v, ja sillä kelvollinen pelinrakennus ja kelvollinen syöttäminen. Kehittyy kohta hyväks pelinrakentajaks ja sit kohta alan reenaa syöttämistä ja sit ku sillä on hyvä pelinrakennus ja hyvä syöttäminen niin siitä saa jo aika mukavasti rahaa...

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #291 : 16.12.2006, 23.30.16 »
Ja nyt se putosi jo kehnoon  ;D :peukku_alas:
Mutta eipä tuo miehen vauhtia hidastanut. Erittäin tärkeä 0-4 voitto tuli ja tuo kyseinen heppu teki kaksi maalia  :peukku_ylos: Tästä se lähtee.
Nyt sain sitten ostettua vara laitapakin, joten jos loukkaantumisia ei tule niin joukkue on tässä  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 17.12.2006, 18.31.00 kirjoittanut RONALDO »

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #292 : 16.12.2006, 23.42.35 »
2 tappiota jo tullut. nyt kun on milli kasassa tän viikon jälkeen ni vois jo ostella pelaajan tai kaks. Onhan tässä yritetty hankkia mutta joku dorka aina menny viemää nenän edestä. keskikentän keskusta kaipaa pelaajaa sillä 33 ja 32 vuotiaat konkarit eivät pysy enää hurjassa 6 divari vauhdissa :(
niin ja Suomen Cupia lähdetään tänäkin vuonna voittamaan kuten edellis vuosinakin. oon nimittäin todella laiska ettimään harkkavastustajaa, että pitää yrittää pyristellä. ens kierroksella on vastassa 5 divari joukkue, tosin se on viime kauden sarja nousija eli on tässä chäännsit yllättää. jos vaik laittas seuran ikonit kentälle nostalgisoimaan!
« Viimeksi muokattu: 16.12.2006, 23.45.13 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #293 : 18.12.2006, 09.53.19 »
Ottaako joku harjoitusmatsin? Haasteita tulemaan Fc mixturelle... :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #294 : 18.12.2006, 13.05.13 »
Ottaako joku harjoitusmatsin? Haasteita tulemaan Fc mixturelle... :pallo:
Viikon päästä voisi Riihimäen Lions-niminen apinalauma haastaa. Huomenna on meinaan meikäläisen joukkueen päätöspysäkki cup-junassa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #295 : 20.12.2006, 13.33.13 »
Jaa, eipä tullutkaan cup-juna vielä päätepysäkilleen. Onnistuin peittoamaan nelosdivarin kärkiporukan kotonan 1-0 oltuani ehkä hieman alakynnessä koko pelin ajan. Senverran makeaa luettavaa on tää otteluraportti, että pakko postata:

Riihimäen Lions - Takapíhan Yritys  1 - 0
   
Päivämäärä:    19.12.2006 kello 20.00
MatchID:    109321870
Stadion:    Riihimäen Lions Arena
Yleisöä:    22900
   
Riihimäen Lions Arena -stadionille saapui 22900 katsojaa. Uhkaavista pilvistä huolimatta sadetta ei saatu. Riihimäen lähti peliin strategisesti 4-4-2-kokoonpanolla. Kokoonpanoon oli valittu: Cagigal - Rouko, Christensen, Carvalhal, Alanko - Häkkänen, Virjonen, Fausto, Zaplana - Söderström, Miliszewski.

Taky aloitti 3-4-3-kokoonpanolla. Kokoonpanoon oli valittu: Ohaka - Syväranta, Pylkkönen, Pohjanvirta - Benjamin, Eerola, Jutikkala, Conejeros - Tiala, Posio, Savikko.

Taky pyrki selkeästi rakentamaan hyökkäykset keskeltä. Maali ei ollut kaunis, mutta jollain tavalla 2. minuutilla annettu vapaapotku meni maaliin asti. Henrique Fausto maalintekijänä otti vastaan Riihimäen-joukkuetovereiden onnitteluja johtomaalin tehtyään. 1 - 0! Katsomossa monet pitivät tuomaria hellämielisenä, kun Riihimäen-pelaaja Paavo Virjonen sai ainoastaan varoituksen. Hän ajoitti taklauksensa aivan päin honkia ja kaatoi vastapuolen pelaajan törkeästi takaapäin, kun ottelua oli pelattu 14 minuuttia. 15. minuutilla Sami-Pekka Syväranta leikkasi sisään oikealta laidalta ja oli jo hienossa maalintekopaikassa, mutta Taky-hyökkäys tyrehtyi sittenkin vastustajan puolustajiin. Teemu Häkkänen sai keltaisen kortin usean paidasta repimisen jälkeen. Koko Riihimäen-joukkuetta kehoitettiin rauhoittamaan otteita. 31 minuutin pelin jälkeen Teemu Häkkänen joutui jättämään kentän polvivamman vuoksi. Valmentajan käskystä kentälle ryntäsi Sifiye Gulwa. Vierailijat eivät hellittäneet tasoituksen haussaan, kun Glenn Pohjanvirta havaitsi yhtäkkiä olevansa kasvokkain maalivahdin kanssa päästyään keskeltä läpi 33. minuutilla. Víctor Cagigal selviytyi kuitenkin tilanteesta mainiolla torjunnallaan. Tatu Posio sai varoituksen pelattuaan palloa vielä vihellyksen jälkeen. Tilanne oli tauolle mentäessä 1 - 0. Taky nosti pallonhallinnan 85 prosenttiin ja hallitsi ottelua.

53. minuutilla vierasjoukkueen Kristjan Ohaka lähes tasoitti ottelun. Valitettavasti Taky-joukkueen kannalta kotijoukkueen maalivahti venyi uskomattomaan torjuntaan. Taky teki melkein tasoituksen, kun Kuisma Jutikkala laukoi kierteisen tykin kohti takakulmaa. Víctor Cagigal torjui kuitenkin pallon kulmaksi. 59 minuuttia. Taky-pelaaja Kuisma Jutikkala sai katsella keltaista korttia 78 minuutin pelin jälkeen. Syynä varoitukseen oli varomaton taklaus. Taky teki melkein tasoituksen, kun Jyrki Tiala laukoi kierteisen tykin kohti takakulmaa. Víctor Cagigal torjui kuitenkin pallon kulmaksi. 82 minuuttia. Taky-pelaaja Alipio Conejeros sai katsella keltaista korttia 88 minuutin pelin jälkeen. Syynä varoitukseen oli varomaton taklaus. Joona Weide otettiin kentälle vaihtopenkiltä, kun Riihimäen-pelaaja Víctor Cagigal loukkaantui ilkeässä yhteentörmäyksessä 89. minuutilla. Taky ohjasi peliä tällä puoliajalla. Joukkue kontrolloi palloa 90 prosenttia ajasta.

Riihimäen-joukkueen dominoivin pelaaja oli epäilemättä Valdisnei Carvalhal. Joona Weide esitti erittäin huonoja otteita. Joukkueen Taky tärkein pelaaja oli Kuisma Jutikkala. Tosin Jaakko Savikko oli peliotteissaan surullisen epäonnistunut. Ottelu päättyi 1 - 0. 

Edit. Seuraavaksi vastassa sellainen rupusakki kuin Southern Stars FC, joka potkii mestaruussarjassa.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2006, 15.11.04 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #296 : 20.12.2006, 22.45.09 »
Tätä fraasia en ikinä uskonut käyttäväni ainakaan julkisesti, mutta ylempään ei voi sanoa kun että LOL... :-[
Eihän tuo nyt oo ees mahollista että seiskan joukkue voittaa nelosdivarin kärkijengin. Tähdetki oli ottelussa suht tasaset, vastustajalla vaan se 15 tähtee enemmän  ;D

E. Fc Mixture haastettu
« Viimeksi muokattu: 20.12.2006, 22.46.41 kirjoittanut Raul # 7 »

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #297 : 21.12.2006, 14.36.24 »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #298 : 13.01.2007, 13.32.33 »
Mahtimelat FC (781424) haastetta?!

Oli muuten tiukka peli Fc mixturea vastaan viimeksi :peukku_ylos:
"Cocaine is one hell of a drug"

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #299 : 13.01.2007, 21.34.35 »
Ja Ht kiinni  :peukku_alas: Ehdin sentään kokoonpanon laittaa  :peukku_ylos:
e. Nyt toimii  :peukku_ylos: