Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 155511 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #300 : 13.01.2007, 23.19.15 »
Kahden tappion jälkeen palattiin takaisin voittokantaan. 5-0 voitto irtosi sarja seiskasta. Otin 31,5 tähteä ja tuo onkin henk.kohtainen ennätys  :peukku_ylos:

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #301 : 14.01.2007, 18.07.32 »
4-2 kotivoitto oli saaliina lauantai-illan ottelusta ja näin ollen voittoputki venyy jo kuuteen otteluun. Joukkueeseen maaleja mättämään ostettu loistava hyökkääjä alkoi vihdoin viimein lunastaa odotuksia tehdessään hattutempun eikä vastuskaan ollut sarjan heikoimpia, mutta rennolla asenteella silti rutiini voitto. Ainut asia mikä huolettaa on puolustuspään pelaajat. Repivät jatkuvasti 2,5-3,5 tähteä per peli ja se on valitettavan vähän. Sama ongelma hyökkääjillä, mutta maalinteko tuntuu sujuvan joten ei syytä huoleen. Oma pää vaan tuppaa välillä vuotamaan tuon puolustus linjan heikkouden takia... Ensi viikolla luvassa tiukka vieras kamppailu sarja kolmosta vastaan ja ainakin tähtien ja menestyksen perusteella joukkue on viime kaudesta parantunut ja huomattavasti...

RONALDO

« Vastaus #302 : 19.01.2007, 21.41.29 »
Laituri nousi erinomaisesta mahtavaan  :peukku_ylos: Tosin kunto kyllä laski heikkoon. Parilla tärkeällä pelaajalla nousi kunnot  :peukku_ylos:

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #303 : 20.01.2007, 21.40.56 »
Mulla nyt kehitty yks pelaaja sillen et kun ostin sen sillä oli kelvollinen syöttäminen ja kelvollinen pelinrakennus, nyt molemmat hyviä. 18v ja annan vielä vähän aikaa olla ku reenaan tota syöttämistä vielä jonkun aikaa, niin jos vaikka kehittys. ja sit vielä 18 vuotiaana myyntiin niin siitä saa aika huolella voittoo. ostin makso 70 tonttua nyt siirtovertailussa keskihinta oli jotain reilu 300 tonnia ja suurin hinta oli yli puol milliä...

Rizzie

« Vastaus #304 : 21.01.2007, 16.29.32 »
Eilen tärkeä 0-1 vierasvoitto ennakkoon paljon kovemmasta vastustajasta. Tällä hetkellä ollaan sijalla 6. ja säilyminen näyttää taas hieman varmemmalta. :peukku_ylos:
"Cocaine is one hell of a drug"

RONALDO

« Vastaus #305 : 21.01.2007, 16.31.37 »
Helppo 1-6 voitto eilen. Sarjassa edelleen neljäntenä. Tavoite olisi kolmanneksi nousta.

pälle

« Vastaus #306 : 21.01.2007, 21.37.39 »
Pitkästä aikaa tärkeä voitto, kun manageri palasi pitkäksi venyneeltä taktiikoiden suunnittelu reissulta. 37 tähteä taitaa olla uus ennätys. 1-0 voitto vto-taktiikalla sarja 3:ta :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #307 : 22.01.2007, 16.38.41 »
PRKL tuli eka tappio!!! sarja kolmosta vastaan ku oli unohtanu käydä laittaa taktiikat. oli kyllä ykkös kokoonpano mut ku kaikki pelaajat aika lailla laitaan suuntautuneita pelaajia ja olin unohtanu laittaa hyökkäys laidoilta niin huonostihan siinä kävi. Ens viikolla sit uusinta matsi mut nyt koti kentällä. pakko voiton paikka. Nyt jaetulla ykköstilalla, tai oikeestaan kakkosena maalieron perusteella. Kuitenkin kakkostila aika selvällä viiden pisteen erolla kolmoseen.

STRIKER

« Vastaus #308 : 23.01.2007, 13.42.18 »
Nyt on myös HT:ssä pelattu tasan puolet kaudesta.  :pallo: Kaksi voittoa tällä kaudella ja siinä ne tämän kauden pisteet sitten ovatkin, tähän mennessä. Tavoite on pysyä sarjassa ja tällä hetkellä se olisi toteutumassa, kun olen pari pistettä putoamisviivasta. Tosin tässähän ehtii hävitä vielä monta peliä. Mutta eiköhän tuolla pysytä ja ensi kaudeksi sitten paljon paremmalla joukkueella liikkeelle...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

« Vastaus #309 : 23.01.2007, 19.25.07 »
Perhana. Nyt kun on pitkästä aikaa harjotusmatsi ni ettii muitakin kun niitä tuttuja 1. kokoonpanon pelaajia. Nyt kun etti noita paskempia pelaajia ni sieltähän löyty 5-6 kehitys kelposta puolustajaa. Ja toi mun 1. kokoonpanon puolustuslinjanhan, joka on mun paras osaalue, oon ite kehittäny omista junnuistani. Olen sangen ylpeä itsestäni :)!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #310 : 23.01.2007, 23.09.26 »
Huomenna kansainvälinen ystävyysottelu länsi naapurimaassa Ruotsissa Los Bluffos nimistä joukkuetta vastaan. Taas lähdetään kakkoskokoonpanolla riehumaan eli turpa reissu tulossa. Toisaalta olis ihan kätevä pelata ykköselläkin ni saisisvat kokemusta, mut ku joukkue ei oikein kestäis loukkaantumisia ni on pakko olla ottamatta risekjä. Tällä viikolla pitää alkaa taas hieman remontoimaan joukkuetta ja huomenna lähtee ainakin nyt alustavasti (vain) yks pelaaja myynttin. Tavoitteena ois saada joku reilu 400 tonnia ja sit viikonlopun pelistä se 100 tonnia niin olis talous plussalla joku reilu 600 tonttua. Sit olis tarkotus hankkia joku kehitys kelponen, mutta kuitenkin jo nyt joku mahtava/loistava pelaaja puolustus päähän. Mutta saa nyt nähä ku en kuitenkaan ihan vielä aio alkaa reenaa puolustusta mut sitä ois vaan pakko vahvistaa.

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #311 : 28.01.2007, 12.32.25 »
Nyt tuli sit koti tasuri ja sarjakärki nyt kahen pisteen päässä, mut silti ollaan nousijan paikalla 5 pistettä kolmosta edellä. Eikä sit tullu kuitenkaan myytyä sitä pelaajaa vaikka tossa äsken sitä uumoilin. Nyt on varaa sit vielä vaikka hävitä yks peli ja mahdollisesti toinen tai sit tasuri ja sit loput voittaa ni olis sarjapaikka kutosessa selviö. Mutta pallo on pyöreä ja pakko se on loppuun asti kattoo ennen kun menee mitään hehkuttaa...

pälle

« Vastaus #312 : 28.01.2007, 18.28.13 »
fc mixture haastettu!

RONALDO

« Vastaus #313 : 28.01.2007, 19.53.57 »
Helppo 7-0 voitto tuli. Sarjassa edelleen neljäntenä.

pälle

« Vastaus #314 : 28.01.2007, 21.01.33 »
kuonoon tuli 5-2. tähtiennätys tais kylläkin tulla

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #315 : 04.02.2007, 11.45.35 »
Huhuh... palattiinhan sitä nyt vihdoin voittojen tielle kahden voitottoman pelin jälkeen ja komea 2-5 vierasvoitto oli saaliina. Samalla myös kai tähti ennätys 38.5. Keskikentän pelaajat kahmivat ihhan mukavat tähdet ku yks sai 5 toinen 4.5 ja kolmas 3.5 tähtee, mut silti keskikenttä oli arvostelussa kehno, siis joukkueen heikoin osa-alue?? Oikeasti ainakin taitojen ja tähtien perusteella ylivoimaisesti paras.
Ens viikolla sit toinen perättäinen vieraspeli ja vastus lienee hieman kovempi ainakin tähtien perusteella, mutta oli viime viikolla pelannut eilen voittamani joukkueen kanssa tasan kotonaan eli en sit tiedä onko kuitenkaan vahvempi. Saa nähdä.

Rizzie

« Vastaus #316 : 04.02.2007, 12.19.39 »
1-2 vieras voitto, neljäs tappioton ottelu putkeen. Ensi viikolla on vielä yksi pakkovoiton paikka säilymisen kannalta silloin vastaan asettuu sarjan seitsemäs johon eroa on nyt 5pistettä, itse olen sarjan neljäntenä. Ensi viikolla voitto ja sarjassa säilyminen on perjaatteessa varmaa!
"Cocaine is one hell of a drug"

RONALDO

« Vastaus #317 : 04.02.2007, 12.28.20 »
Helppo 0-5 voitto. Hyökkääjäni on tehnyt komessa viime pelissä 8 maalia. Vastustajat nyt on ollut mitä ollut mutta kuitenkin.

pälle

« Vastaus #318 : 04.02.2007, 14.00.02 »
tasapeli kotona prk 2pts edellä olevaa vastaan. Ite oon 6. 9 pisteellä. Kolmos sijaan on vielä periaatteessa mahdollisuudet mutta se ei oo enää itestä kiinni, kuitenkin 3 paikalle vaan 6pts! Ja nyt vaan haastetta Fc PoHu:lle jos ei vielä harkkamatsia oo!

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #319 : 12.02.2007, 20.44.53 »
Tuli se voitto nyt sit vieraissa viim pelistäkin numeroin 1-3. Pallonhallinnallisesti ja muutenkin vaikutti olleen melko selvä peli vaikka 1-0 tappiolla alussa oltiinkin. Tän viikonlopun peli on sit mestaruustaistelun kannalta melko merkityksetön sillä, voiton pitäisi olla selviö. Tietysti merkityksellinen jos tappio tulee. Mutta vasta ens viikon peli on sarja ykköstä vastaan. Tällä hetkellä tasa pisteet, mutta toisella parempi maali ero ja sen takia oon kakkosena.