Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141974 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #440 : 10.03.2008, 19.56.49 »
Selasin pari sivua taaksepäin ja vilkaisin keillä on ainakin joskus ollut joukkue HT:ssä.
Nyt jo mukaan ilmoittautuneita siis olisi:                                       
pälle ja PUMPULI

Lisäksi näiltä kaivataan ilmoittautumista (ja tietenkin kaikilta muiltakin, joilla HT:ssä on joukkue):                                       

Raul # 7
RONALDO
Ronaldo_90
E-spel
Juanito
Raulisti
Masatti
riq

Jos teillä siis on jo joukkue, ettekä ole cupissa enää mukana, niin ilmoittautukaapa turnaukseen. Järjestelen jonkunlaisen turnauskaavion, kun /jos ilmoittautuneita on sen verran, että turnaus on järkevä järjestää. Teidän hommaksi jää siis vain sopia ystävyysottelu pelaajan kanssa, jonka olen sille kertaa teitä vastaan järjestänyt. Voin sitten aina päivitellä jotain sarjataulukkoa tänne pelien jälkeen.
Idea olisi että kaikki pelaa yhden pelin kaikkia vastaan, että turnaus ei kestä biljoonaa vuotta. Arvon kotijoukkueen jokaiseen peliin erikseen.          :pallo:
« Viimeksi muokattu: 10.03.2008, 19.59.06 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #441 : 11.03.2008, 14.10.22 »
Ronaldo_90

Mukana ollaan, tosin heittopussina ;)
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #442 : 11.03.2008, 16.27.41 »
Ronaldo_90

Mukana ollaan, tosin heittopussina ;)
Tällähän ei ole periaatteessa väliä, sillä kaikki joukkueen pelaajat saavat silti yhtä paljon kokemusta. Kannattajien tai joukkueen mieliala ei muutu lainkaan vierasotteluiden tuloksista, joten tulokset eivät vaikuta mitenkään negatiivisesti joukkueeseesi. Lisäksi noissa treenipeleissä kannattaa kokeilla erilaisia systeemejä, että joukkue ei sitten ole aivan pihalla kun on vain kolme puolustajaa terveenä.  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #443 : 11.03.2008, 19.27.14 »
Ronaldo_90

Mukana ollaan, tosin heittopussina ;)
Tällähän ei ole periaatteessa väliä, sillä kaikki joukkueen pelaajat saavat silti yhtä paljon kokemusta. Kannattajien tai joukkueen mieliala ei muutu lainkaan vierasotteluiden tuloksista, joten tulokset eivät vaikuta mitenkään negatiivisesti joukkueeseesi. Lisäksi noissa treenipeleissä kannattaa kokeilla erilaisia systeemejä, että joukkue ei sitten ole aivan pihalla kun on vain kolme puolustajaa terveenä.  :peukku_ylos:

Ja kunnotkin pysyy kohtuullisena.

Edit: ei toi omakaan kakkostiimi kovin hyvä ole (paitsi että siellä pelaa Raul ;D )
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #444 : 11.03.2008, 19.40.16 »
Vieläkö kerkee järjestää jonkun kaa harkkamatsin ?
Id on 785804
« Viimeksi muokattu: 11.03.2008, 19.54.11 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #445 : 11.03.2008, 20.16.44 »
Vieläkö kerkee järjestää jonkun kaa harkkamatsin ?
Id on 785804
Lähetin haasteen.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #446 : 11.03.2008, 22.22.39 »
Turpaan tulossa jo 3-0. Paljon pitää parantaa jos meinaan ensi kaudella taistella noususta seiskaan.
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #447 : 11.03.2008, 23.01.48 »
Paljon pitää parantaa jos meinaan ensi kaudella taistella noususta seiskaan.
Itselläni tuo nousu pitäisi olla täysin itsestäänselvyys. Kahden ensimmäisen sarjapelin maaliero on 16-0, eikä tuossa lohkossani pitäisi olla joukkueita joille häviän. Vielä kun on rahaa muutamaan ostokseen, niin seiskassakin pitäisi pärjätä jo ihan mukavasti.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #448 : 14.03.2008, 14.55.44 »
-
« Viimeksi muokattu: 20.09.2014, 23.27.08 kirjoittanut RONALDO »

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #449 : 15.03.2008, 23.22.20 »
 :o HPS Kannelmäki voitti 1-4 vieraissa ja siirtyi sarjakärkeen, vaikka 2 avauskokoonpanon pelaajaa ovat vielä sairastuvalla. Fc Mixture haastettu. Mites on tällä hetkellä osallistujien määrä?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #450 : 16.03.2008, 02.30.30 »
Mites on tällä hetkellä osallistujien määrä?
Pitkän laskennan tuloksena sain osallistujien määräksi viisi. Eli sovitaan vaikka seuraavaan ystävyysotteluun asti aikaa ilmoittautua ja sitten teen pelijärjestykset.
Ilmoittautuneet:   :pallo:
pälle
PUMPULI
RONALDO
ronaldo_90
STRIKER 
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #451 : 16.03.2008, 11.12.15 »
Voisihan sitä itsekin osallistua, eli AC Linnuntie (560393) on mukana.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #452 : 16.03.2008, 12.45.51 »
Striker mikäs olis se ihanteellinen osallistujamäärä, 8 ?
Itse voitin viime pelin 1-6 ja vieläpä pelasin vajaalla joku 30 minuuttia. Maaliero 16-1, en taida kuitenkaan kuulua ysidivariin  :)
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #453 : 16.03.2008, 16.09.05 »
Striker mikäs olis se ihanteellinen osallistujamäärä, 8 ?
No kuudella joukkueella saa jo ihan kivan cupin aikaiseksi. Eli silloin kaikille tulisi 5 ottelua ja mahdollinen finaali ja taistelu kolmannesta sijasta, jos joukkueita tulee samoille pisteluvuille. Tietenkin voittajan voisi ratkaista myös maalieron avulla, mutta mielestäni parempi jos ratkaistaan voittaja sitten finaalilla samaan pistemäärään päädyytäessä.

Periaatteessa aikaa ilmoittautumiseen on vielä reilu viikko, mutta seuraavan ystävyysottelun jälkeen (18.3) teen nuo pelijärjestykset, joten mielellään sitä ennen ilmoittautumiset.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #454 : 16.03.2008, 23.51.18 »
Finaali kaksiosainen?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #455 : 17.03.2008, 16.19.08 »
Finaali kaksiosainen?
Joo. Tuolla voi myös pelata otteluita puolueettomalla stadionilla, mutta en ole ikinä sitä kokeillut. Kaikista ihanteellisin tilannehan olisi jos kaikki pelit pelattaisiin puolueettomilla stadioneilla, joten jos jollain on tietoa miten tuollainen peli järjestetään, niin kertokaa ihmeessä.

Tällä hetkellä siis mennään niin, että arvon jokaiseen peliin koti- ja vierasjoukkueen, mutta finaali on kaksiosainen ja pelataan kummankin kotistadionilla.   :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #456 : 17.03.2008, 19.20.18 »
HT:ssa lukee tämmöistä

"Voit haastaa minkä tahansa joukkueen mistä tahansa maasta (Tietysti vain jos he eivät ole enää mukana cupissa tai sopineet ystävyysottelusta). Voit haastaa heidät pelaamaan kummalle tahansa kotistadionille tai puolueettomalle kentälle. Kun haastat joukkuetta pelaamaan "puolueettomalla" stadionilla, huomaathan että alueet ovat silti voimassa - siis jos pelaatte stadionilla, joka sijaitsee omalla alueellasi, saat kotiedun vaikka joukkueesi olisikin otteluohjelman mukaan vierasjoukkue. Missä sitten pelaattekin, mikä tahansa ulkomaista joukkuetta vastaan pelattu ottelu lasketaan kansainväliseksi ystävyysotteluksi."

"Puolueettomalla kentällä pelatut ystävyysottelut eivät tuota stadionin omistajalle rahaa. Huomioithan myös, ettei kumpikaan joukkue saa puolueettomalla kentällä pelatuista otteluista lippua lippukokoelmaan, ellei ottelua käydä kotijoukkueen maassa mutta eri stadionilla. Tässä tapauksessa vierasjoukkue saa lipun."

Eli Mennään jonkun stadionille ja sanotaan että me tullaan pelaamaan tänne :D Mutta ei makseta stadionin käytöstä ;D
Mutta kuten tuossa lukee se saa kotiedun kumman alueella matsi pelataan ???
Järjestäminenhän on helppoa, kun on haastamassa valikossa on "Koti", "Vieras" ja "Muu"

Kai se on parempi arpoa kotijoukkue :peukku_ylos:

Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #457 : 17.03.2008, 20.31.40 »
Vieläkö kerkee järjestää jonkun kaa harkkamatsin ?
Id on 785804
Olisi taas ajankohtainen.  Nykyää ei kukaa kaveri tunnu tätä pelaavan niin vaikea saada harkkamatseja.
e. Ei tarvikkaa.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2008, 22.43.14 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #458 : 18.03.2008, 22.42.48 »
Realmadridfin.netin Hattrick- turnaukseen osallistuvat joukkueet:


Fc mixture   (STRIKER)
HPS Kannelmäki   (pälle)
Fc Real Madrid 06  (PUMPULI)
Fc Veskan Pato  (RONALDO)
Los BLancos III   (ronaldo_90)
Ac Linnuntie   (Edu)



Ottelujärjestys:

1. kierros
Ac Linnuntie - Fc mixture
Fc Real Madrid 06 - Los Blancos III
Fc Veskan Pato - HPS Kannelmäki

2. kierros
Fc Real Madrid 06 - Fc mixture
HPS Kannelmäki - Los Blancos III
Ac Linnuntie - Fc Veskan Pato

3. kierros
Fc mixture - HPS Kannelmäki
Fc Real Madrid 06 - Ac Linnuntie
Fc Veskan Pato - Los Blancos III

4. kierros
Los Blancos III - Fc mixture
Fc Veskan Pato - Fc Real Madrid 06
HPS Kannelmäki - Ac Linnuntie

5. kierros
Fc mixture - Fc Veskan Pato
HPS Kannelmäki - Fc Real Madrid 06
Los Blancos III - Ac Linnuntie



Turnaus aloitetaan 25.3 ja ottelut pelataan jokaisena tiistaina. Ensimmäinen otteluparissa mainittu joukkue on kotijoukkue. Kun kaikki 5 kierrosta on pelattu, vilkaistaan sarjataulukosta voittaja. Jos kaksi joukkuetta ovat päässeet samoille pisteille, pelataan kaksi osainen finaali, joten kummatkin saavat pelata finaalin toisen osan omalla kotistadionillaan. Jos kolme joukkuetta tai enemmän ovat sarjan päätyttyä tasapisteissä, lasketaan eniten maaleja tehneet kaksi joukkuetta, ja näin he pelaavat kaksiosaisen finaalin.

Edit. Ottelut pelataan normaaleilla ystävyysottelusäännöillä, paitsi mahdollinen kaksiosainen finaali, jossa ottelut pelataan kunnes voittaja on ratkennut. Jos kumpikin joukkue voittaa yhden ottelun finaaliparissa lasketaan varsinaisella peliajalla tehdyt maalit ja enemmän maaleja tehnyt joukkue on voittaja. Jos päädytään jälleen tasatulokseen, katsotaan voittaja varsinaisen peliajan maalieron avulla. Ja jos vieläkin päädytään tasatilanteeseen, ratkaistaan voittaja sen perusteella kumpi on hallinnut pelejä enemmän.


Fc mixture toivottaa kaikille turnaukseen osallistujille onnea ja maalirikasta turnausta.  :pallo:
« Viimeksi muokattu: 18.03.2008, 23.19.05 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #459 : 18.03.2008, 22.56.29 »
Pelataanko ottelut normaaleilla vai cup-säännöillä?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario