Seuraavan cupin voi aloittaa vaikka ensi tiistaina, itse lupaudun taas keksimään noita ottelukaavioita ym. Tai jos joku tuon homman haluaa hoitaa, niin siitä vaan. Ja jos jollain on joitain ehdotuksia/muutoksia seuraavaa cuppia ajatellen, niin heittäkääpä ideanne seuraavaan viestiin.
Ilmoittautumisia sitten vain seuraavaan...
Nyt mukaan ovat ilmeisesti jo ilmoittautuneet:
STRIKER
ronaldo_90
PUMPULI
Raul # 7
pälle
RONALDO