Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141860 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #520 : 30.04.2008, 18.53.18 »
FC Veskan Pato  2 - 3  HPS Kannelmäki[/b]
Oli mun kotiottelu :-[ :-*
Aah, aivan. Asia korjattu...  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #521 : 04.05.2008, 11.11.41 »
Ostin 17v hyvän hyökkäähän 200k toivottavasti tulee erinomainen ennen ku täyttää 18 :) Kannelmäen haaste hyväksytty.
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #522 : 07.05.2008, 02.46.37 »
2. kierros pelattu...


Los Royal Galacticos  2 - 1  FC Mixture
FC Real Madrid 06  6 - 1  FC Veskan Pato
Los Blancos III  1 - 3  HPS Kannelmäki


Ja seuraava kierros näyttää tältä:

3. kierros

FC mixture - FC Veskan Pato
Los Blancos III - Los Royal Galacticos
HPS Kannelmäki - FC Real Madrid 06



Sarjataulukko:

FC Real Madrid 06       6 (9-2)
HPS Kannelmäki          6 (6-3)
Los Royal Galacticos   3 (3-4)
FC mixture                    3 (3-3)
FC Veskan Pato           0 (3-9)
Los Blancos III            0 (2-5)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #523 : 07.05.2008, 09.06.40 »
Whoot?? Voitin siis jonku pelin?? No eihän siinä  :o

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #524 : 14.05.2008, 00.58.22 »
3. kierros on saatu päätökseen. HPS Kannelmäki on siirtynyt cupin johtoon, kun kaksi kierrosta pelaamatta.   :pallo:


FC mixture  3 - 1  FC Veskan Pato
Los Blancos III  2 - 3  Los Royal Galacticos
HPS Kannelmäki  5 - 2  FC Real Madrid 06


Seuraavan kierroksen otteluparit:

4. kierros

FC Real Madrid 06 - FC mixture
Los Royal Galacticos - HPS Kannelmäki
FC Veskan Pato - Los Blancos III


Sarjataulukko:

HPS Kannelmäki          9 (11-5)
FC Real Madrid 06       6 (11-7)
FC mixture                    6 (6-4)
Los Royal Galacticos   6 (6-5)
Los Blancos III            0 (4-8)
FC Veskan Pato           0 (4-10)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #525 : 17.05.2008, 21.21.16 »
Los Blancos III haastettu!


pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #526 : 17.05.2008, 23.23.32 »
Sarjajohto säilyi kolmessa pisteessä niukalla 1-0 kotivoitolla.
Los Royal Galacticos haastettu
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #527 : 20.05.2008, 16.02.31 »
Milloinkohan FC Mixture vastaa haasteeseen ??? Tulee kohta kiirus :)
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #528 : 20.05.2008, 23.51.14 »
Pärkkele tuli tappio
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #529 : 21.05.2008, 00.20.06 »
4. kierros on finito. Sarjataulukon kärkeen kiilasi FC Real Madrid 06, mutta samoissa pisteissä roikkuvat HPS Kannelmäki ja Los Royal Galacticos. Tässä siis 4. kierroksen tulokset:

FC Real Madrid 06  5 - 1  FC mixture
Los Royal Galacticos  2 - 1  HPS Kannelmäki
FC Veskan Pato  1 - 5  Los Blancos III



Ja viimeisen kierroksen tuliset kamppailut tullaan käymään viikon päästä tuttuna pelipäivänä, tiistaina. Ensi tiistaina siis ratkeaa Cupin voittaja. 5. kierroksen otteluparit:
FC mixture - HPS Kannelmäki
FC Veskan Pato - Los Royal Galcticos
Los Blancos III - FC Real Madrid 06


Sarjataulukko:

FC Real Madrid 06       9 (16-8)
HPS Kannelmäki          9 (12-7)
Los Royal Galacticos   9 (8-6)
FC mixture                    6 (7-9)
Los Blancos III            3 (9-9)
FC Veskan Pato           0 (5-15)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #530 : 26.05.2008, 19.43.25 »
Fc Mixture haastettu.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #531 : 27.05.2008, 23.55.29 »
5. kierros on ohi, mutta turnaus ei ole vielä päättynyt. Sekä FC Real Madrid 06 ja Los Royal Galacticos päätyivät samaan pistemäärään ja tarkastuksen jälkeen säännöissä lukee, että tässä tilanteessa pelataan kaksiosainen finaali. Kummatkin joukkueet saavat pelata yhden ottelun omalla stadionillaan. FC Real Madrid 06:n maaliero oli parempi, joten joukkueen manageri PUMPULI saa päättää, missä ensimmäinen ottelu pelataan.
Tällä hetkellä Cupin maalipörssiä johtaa FC Real Madrid 06:n Brent Miller 5 maalillaan, toisena on Los Royal Galacticosin Karri Friberg neljällä maalilla, joten maalipörssin voittokin on vielä täysin avoin.

Viimeisen ja viidennen kierroksen tulokset:

FC mixture  5 - 1  HPS Kannelmäki
FC Veskan Pato  0 - 3  Los Royal Galcticos
Los Blancos III  0 - 4  FC Real Madrid 06

Sarjataulukko:

FC Real Madrid 06       12 (20-8)
Los Royal Galacticos   12 (11-6)
HPS Kannelmäki          9 (13-12)
FC mixture                    9 (12-10)
Los Blancos III            3 (9-13)
FC Veskan Pato           0 (5-18)


---------------------------------------------------------------

Se että tämä menee kahden joukkueen jatkopeleihin tarkoittaa sitä, että muilla joukkueilla on nyt siis turnausvapaata aikaa, jos joku olisi ensi viikolle halunnut uuden turneen aloittaa. Tästä tuli kyllä aika Jenkki/jääkiekko tyylinen loppuratkaisu, mutta näin tuonne sääntöihin olen tainnut kirjoittaa...  :-X
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008, 00.25.29 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #532 : 28.05.2008, 00.21.03 »
Los Royal Galacticosin maaliero oli parempi
:o ??? ::)

Lainaus
joten joukkueen manageri PUMPULI saa päättää, missä ensimmäinen ottelu pelataan.

Pittääpi käydä haastamassa, kun täältä töistä pääsee pois.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008, 00.23.28 kirjoittanut PUMPULI »
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #533 : 28.05.2008, 00.30.33 »
Los Royal Galacticosin maaliero oli parempi
:o ??? ::)
Oho, korjattu.

Pittääpi käydä haastamassa, kun täältä töistä pääsee pois.
Työllesi jossa vietät aikaa mukavasti jalkapallon parissa foorumilla.  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #534 : 28.05.2008, 09.12.47 »
Eli finaali odottaa... Jos vaan PUMPULIlle sopii niin voidaan mun puolesta vaikka pelata sun kotikentällä yks finaali, CUP säännöillä. Saatais näin nopeemmin uus käyntiin. Onko ok??
Vaikka kyllä vähän nuo ´06:n ultrat vähän pelottaakin ni oon valmis vieras haasteeseen ;D
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008, 09.14.34 kirjoittanut Raul # 7 »

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #535 : 28.05.2008, 13.20.36 »
Eli finaali odottaa... Jos vaan PUMPULIlle sopii niin voidaan mun puolesta vaikka pelata sun kotikentällä yks finaali, CUP säännöillä. Saatais näin nopeemmin uus käyntiin. Onko ok??
Vaikka kyllä vähän nuo ´06:n ultrat vähän pelottaakin ni oon valmis vieras haasteeseen ;D
Itseasiassa tehdäänpä näin:

Pelaatte yhden ottelun puolueettomalla stadionilla cup- säännöillä. Jos nyt vaikka PUMPULI haastaa Raul # 7:n, niin painat pelipaikaksi "muu", jonka jälkeen siinä pyydetään stadion ID:tä. Pistä siihen 257800  - tämä on FC mixture arena, jonka kapasiteetti on 23 000 ja joka ei sijaitse kummankaan teidän joukkueen allueella, joten kotietua eivät saa kumpikaan joukkue. Näin yksi ottelu riittää.
Tämä varmaan sopii kummallekin?  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #536 : 28.05.2008, 15.11.35 »
^Haastettu ylläolevien ohjeiden mukaan.
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #537 : 28.05.2008, 15.16.21 »
Työllesi jossa vietät aikaa mukavasti jalkapallon parissa foorumilla.  :peukku_ylos:

Joo :D esim. Sunnuntainakin tuli katottua suorana formulat työajalla ;D


Tosin huono homma kun töistä ei pääse kaikille nettisivuille, esim. hattrickiin >:(
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #538 : 28.05.2008, 16.07.12 »
Rahatilanne on aika heikko(lue nollaluokkaa) joten tässä pitäisi toivoa, etten joudu mihinkään kovimpaan kasidivariin. Eri kasidivareillakin on niin paljon tasoeroa. Oikeastaan mitään vahvistuksia en kaipaa mitä nyt pitäisi löytää tauon aikana joku oikea ryhmitys, nyt on ollut vähän hakusessa. Joku kelvollinen valmentaja tekisi kyllä aika hyvää kun nyt on heikko ja hyökkääjien koulutus on hidasta. Tänään ostin peruspaskan 17v hyvän hyökkääjän ja nyt on 2 hyvää ja 3 kelvollista ( joista yksi loukkaantui eilen muutamaks viikoks) hyökkääjää. Kaikki 17vee.

Parantaako suoritusta se, kun kehitän maalintekoa jos pelaa kolmen hyökkääjän taktiikkaa? Olen pohtinut vaihtaa, mutta toisaalta pitäs tehdä aika paljon muutoksia sitten joukkueeseen ja en tiedä, että jos on esim. 3 keskikenttää niin pitääkö kahen niistä olla laitureita vai ihan normaali keskikenttiä ?

Mielestäni tämä 3-5-2 on oikein hyvä taktiikka, mutta jos tämä maalinteon harjoitus vaikuttaa jotenkin positiivisesti peliesityksiin jos on 3 hyökkääjää niin voisi vaihtaa ja pelaajiakin kehittyisi enemmän kerrallaan. Ei vain pakosti rahat taida vielä riittää.
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #539 : 31.05.2008, 15.27.36 »
Kauden viimeinen kierros tänään. Jos pisteenkin saadaan niin noustaan 1. paikka on varma. Paha vaan että johtava puolustaja ja samalla joukkueen toiseksi paras maalintekijä on loukkaantuneena ja joukkueen toinen järki on pelikiellossa... Tänään taistellaan!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario