Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141956 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #540 : 01.06.2008, 07.16.54 »
joukkueen toinen järki on pelikiellossa

 ;D ;D ;D
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #541 : 01.06.2008, 14.29.53 »
^ :D

Voitto tuli reilulla 6-1 lukemilla Voitin sarjan vaikka en ollut maalisuhteeltani läheskään paras joukkue. JEE! Tästä HPS Kannelmäki jatkaa nousuaan 7 divariin. Uu jea.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #542 : 03.06.2008, 20.24.13 »
Voi olla siis niin että samalla stadionilla pelataan kaksi ottelua samaa aikaa... :P
« Viimeksi muokattu: 03.06.2008, 23.55.41 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #543 : 03.06.2008, 23.55.04 »
Tänään oli siis turnauksen viimeinen ottelu ja voittajasta ei jäänyt epäselvyyttä. Voiton nappasi Los Royal Galacticos, joka voitti finaalissa vastaan asettuneen FC Real Madrid 06:n jopa 0-8. Turnauksen maalikuninkuuden voitti Brent Miller FC Real Madrid 06 joukkueesta 5:llä osumallaan Onnittelut turnauksen voitosta Los Royal Galacticosille ja Raul # 7:lle, joukkueen managerille.

"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #544 : 04.06.2008, 19.08.17 »
Hää, Los Royal Galacticossilla näytti olevan ykkösmiehistö ;D

Uusi cup alkaen ens viikosta???
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #545 : 05.06.2008, 17.37.16 »
Onko lauantaina mitn pelejä Ht:ssä ?
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #546 : 05.06.2008, 18.12.52 »
Onko lauantaina mitn pelejä Ht:ssä ?
Ainoastaan karsintamatsit on lauantaina. Voisi kyllä tauon aikana olla vaikka 2 harjoitusottelua.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #547 : 08.06.2008, 13.13.06 »
Hää, Los Royal Galacticossilla näytti olevan ykkösmiehistö ;D

Joo ja tää oli täysin vahinko, lähin nimittäin tiistaina aamupäivästä Roomaan ja jäi näköjään kokoonpanot laittamatta. Oli kyllä aika paska vahinko ku niitä nuoria on aika lähellä kehittyä, mut pitää yrittää peluuttaa niitä sit harkkapeleissä...

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #548 : 10.06.2008, 18.03.30 »
Ystävyysottelua tänään  ???  :)
i Hala Madrid !

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #549 : 11.06.2008, 07.35.13 »
En tos hokannu aikaisemmin että siellähän alkaa "oikee" cup ens viikolla
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #550 : 25.06.2008, 19.20.39 »
No, mites lähti muilla kausi liikkeelle?
Itse aloitin 3-2 häviöllä, mutta eipä tuo juuri haittaa. Olin unohtanut tehdä kokoonpanoon pari säätöä ja viime kauden perusteella olen tuota häviämääni joukkuetta parempi. Erittäin tärkeä peli osaltani pelataankin kahden viikon päästä, kun viime kauden sarjakakkonen (itse olin 3.) tulee vastaan, sitä ennen on helppo, rento peli bottia vastaan.
Ainoana tavoitteen sarjavoitto ja nousu yhtä sarjaporrasta ylemmäs.  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #551 : 26.06.2008, 00.03.43 »
2-0 kotivoitto tuli kasidivarissa ja nousua tavoitellaan. Vähän laiskasti olen pelannut kun ei ystävyysotteluitakaan pariin viikkoon ole tullut sovittua, ensi  viikolla monellakin cup ? Ajattelin jonkinlaisen pienen turnauksen pelata jos STRIKER järjestäisi... :)
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #552 : 26.06.2008, 14.52.49 »
Ajattelin jonkinlaisen pienen turnauksen pelata jos STRIKER järjestäisi... :)
Voin järjestää, jos halukkaita löytyy. Ilmoittautumisia vaan, niin ensi tiistaina voidaan mahdollisesti aloittaa...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #553 : 26.06.2008, 15.17.48 »
En oo enää mukana cupissa mut oon jo sopinu ystävyysmatsin... Oisko ens viikolla??
Mut tota Cupista putoomista en oiekin tajuu, vastustaja oli alemmassa divarissa ja sai melkein 10 tähtee vähemmän?? Mut kai se rento peli ja vieraissa pelaaminen vaikuttaa niin paljo

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #554 : 29.06.2008, 15.31.51 »
Voi perkule. Unohin asettaa kokoonpanon  :peukku_alas: 5-0 nokkii ku ei ollu tarpeeks pelaajii.
i Hala Madrid !

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #555 : 29.06.2008, 16.46.19 »
Olipahan hauska käydä kattoo pelin lopputulos, ku olin vaan kattonu et sarjajumboo vastaan peli ja laittanu muuten aikalailla ykköset pelaa mut rento peli asenteeks. Sitten ottelu päätty 10-0 niin vähä aloin ihmettelee et miten voi olla ni sit kävi ilmi et joukkue on botti  ??? Sitä siinä vaan ihmettelen että kutosdivaria jauhan, ni voi jollain onnekkaalla olla ihan mukava ku alottaa HT:n pelaamisen kutosesta ni ei varmaan kovin herkut mielikuvat jää ekasta kaudesta jos nyt saa sen joukkueen ku kuokkaan tulee ihan joka pelissä ;D

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #556 : 30.06.2008, 06.51.40 »
Sitä siinä vaan ihmettelen että kutosdivaria jauhan, ni voi jollain onnekkaalla olla ihan mukava ku alottaa HT:n pelaamisen kutosesta ni ei varmaan kovin herkut mielikuvat jää ekasta kaudesta jos nyt saa sen joukkueen ku kuokkaan tulee ihan joka pelissä ;D
Olisihan tuo melko hauskaa (ikävää) jollekin, mutta tietääkseni on niin, että botit pysyvät botteina, kunnes ovat pudonneet kasidivariin, jolloin joukkue saa sitten uuden managerin.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #557 : 02.07.2008, 10.04.30 »
Ajattelin jonkinlaisen pienen turnauksen pelata jos STRIKER järjestäisi... :)
Voin järjestää, jos halukkaita löytyy. Ilmoittautumisia vaan, niin ensi tiistaina voidaan mahdollisesti aloittaa...

Mukana!!
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #558 : 06.07.2008, 13.00.38 »
Voi perkule. Unohin asettaa kokoonpanon  :peukku_alas: 5-0 nokkii ku ei ollu tarpeeks pelaajii.
Ei jumankauta. Taas. :D :D :D Nyt pitää voittaa varmaan jokainen ottelu jotta nousisin seiskaa...
i Hala Madrid !

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #559 : 09.07.2008, 09.45.19 »
Joko alkais ens viikolla RM cuppi 8)
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim