No, mites lähti muilla kausi liikkeelle?
Itse aloitin 3-2 häviöllä, mutta eipä tuo juuri haittaa. Olin unohtanut tehdä kokoonpanoon pari säätöä ja viime kauden perusteella olen tuota häviämääni joukkuetta parempi. Erittäin tärkeä peli osaltani pelataankin kahden viikon päästä, kun viime kauden sarjakakkonen (itse olin 3.) tulee vastaan, sitä ennen on helppo, rento peli bottia vastaan.
Ainoana tavoitteen sarjavoitto ja nousu yhtä sarjaporrasta ylemmäs.
