Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Raul #7 bongattu jos sul oli Real Madridin paita päällä
Kaupassani (töölöön K-market) käy jätkä, jolla RMA:n logo tatuoituna jalkaan. Kesällä näin
Lainaus käyttäjältä: Arakorn - 14.11.2008, 14.21.32Kaupassani (töölöön K-market) käy jätkä, jolla RMA:n logo tatuoituna jalkaan. Kesällä näin Onhan se hienoa, että fanittaa Real Madridia, mutta mielestäni tää menee hiukan liian pitkälle
Ihan pakko kysyä, missä on Arina Arena? En siis ollut minä.
Lainaus käyttäjältä: Robben - 12.01.2009, 22.21.58Ihan pakko kysyä, missä on Arina Arena? En siis ollut minä. Oulussa varmaankin?
Ai niin, Hartikaisen bongasin joskus kuukausi sitten, varmasti muistaa kyllä
Pakko kysyä että onko kukaan täällä Espoosta?
Lainaus käyttäjältä: Robben - 18.01.2009, 23.11.19Pakko kysyä että onko kukaan täällä Espoosta?Juuri Otikseen muuttanut tuore espoolainen
Lainaus käyttäjältä: Madridista #7 - 20.01.2009, 11.24.37Lainaus käyttäjältä: Robben - 18.01.2009, 23.11.19Pakko kysyä että onko kukaan täällä Espoosta?Juuri Otikseen muuttanut tuore espoolainen No perkele, tässähän ollaan ihan lährllä. Itse olen Laajalahdesta, eli melkeenpä 'naapurista'. Myös tulee salibandy harkkojen takia pyörittyä siellä päin torstaisin.TKK:lla olet, oletan?
Lainaus käyttäjältä: Robben - 24.01.2009, 16.31.18Lainaus käyttäjältä: Madridista #7 - 20.01.2009, 11.24.37Lainaus käyttäjältä: Robben - 18.01.2009, 23.11.19Pakko kysyä että onko kukaan täällä Espoosta?Juuri Otikseen muuttanut tuore espoolainen No perkele, tässähän ollaan ihan lährllä. Itse olen Laajalahdesta, eli melkeenpä 'naapurista'. Myös tulee salibandy harkkojen takia pyörittyä siellä päin torstaisin.TKK:lla olet, oletan?Siellä kyllä. Missäs joukkueessa muuten säbäilet? Pitäisi itekin alottaa laji taas puolentoista vuoden tauon jälkeen..
Westend Indians Meillä on katsos toimisto siinä hallilla, niin siksi siellä tulee pyörittyä. Mikä ikäluokka sulla kyseessä?