FICHA TÉCNICA:
1.- Real Madrid C: Gonzalo, Marcos, Verdú, Kamil, Jordi, Szymn, Pedro Marques, Prosi, Salinas, Lionnel, Guerrero y Luis Hernández.
1.- Ibiza: Wagner, Sergio, Juan Castillo, Quique, Ibon Begoña, Germán, Xavi Gracia, Sosa, Bonilla, Matías Alonso y Julián.
Goles:
0-1: min. 15, Matías Alonso de vaselina.
1-1: min. 37, Salinas en el área.
FICHA TÉCNICA:
0.- Real Madrid C: Carrillo, Kamil (Carnero, min. 17), Jordi (Juan Manuel, min. 27), Szymon, Luis Hernández, Omar, Nacho, Román, Menéndez, Montiel y Javi Hernández.
0.- Alcalá: Juancho, Oscar, Mario, Berni, Josué, Manolo, Joselu, Luis López, Rodrigo, Borja y Ángel Camaño.
Real Madrid C pelasi kaksi peliä eilen. Molemmista jäi käteen tasuri. Kuten Castilla, myös C-joukkue on muuttunut melkoisesti viime kaudesta. Ehkä se lupaavin pelaaja tässä nykyisessä porukassa on Guerrero, joka on jo 18-vuotiaana ehtinyt harjoitella Ecuadorin maajoukkueen kanssa.
Real Madrid C 07/08:
Maalivahdit: Gonzalo Gutierrez, Fernando Carillo
Puolustajat: Rubén Darío Verdú, Ángel Menéndez, Borja Gómez, Carlos de Paz, Kamil Glik, Jordi Figueras, Marcos Cerrudo, Luis Hernández
Keskikenttäpelaajat: Pedro Marqués, "Prosi", "Toto", Fernando Guerrero, Samuel Sánchez, Antonio Montiel
Hyökkääjät: Salinas,Román, Lionnel