Kirjoittaja Aihe: Avustajia  (Luettu 8418 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Avustajia
« : 31.01.2006, 12.53.42 »
Noniin. Nyt alkaa näyttää siltä, ettei oikein viime aikoina ole uutispäivitys (saati muut) luonnistanut minulta. Nyt kartoitankin vähän halukkuutta siihen, että kirjoittelisi esimerkiksi otteluraportteja tai uutisia sillointällöin kansan nähtäville.

Jonkinlaista tasoakin edellytän toki, mutta ei silti tarvitse kielitoimiston kautta käydä.

Ja mitä enemmän kirjoittajia tulee, sitä vähemmän yhdelle tulisi hommaa. Niin paljon saa kirjoittaa, kun intoa riittää. Mutta koska palkkaa en valitettavasti pysty mitenkään maksamaan, kovinkaan paljoa en myöskään aijo vaatia.

Uutiset kirjoitettaisiin sitten tuollaisen helppokäyttöisen uutistenjulkaisuohjelman kautta, toiminta on hyvin lähellä esimerkiksi tätä foorumia. Kirjoittaa jutun, otsikoi, valitsee kategorian ja painaa lähetä.

Löytyykö mielenkiintoa?
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

HannuTouru

Re: Avustajia
« Vastaus #1 : 02.02.2006, 13.39.55 »
No kun nyt muutenkin tulee näistä asioista kirjoitettua, niin täytyy sanoa, että jonkinasteista mielenkiintoa itseltäni löytyy.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #2 : 02.02.2006, 13.56.58 »
Itseänikin kiinnostaisi, mutta kouluakin pitäisi käydä..  :-\
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SantiagoBernabeu

« Vastaus #3 : 02.02.2006, 15.20.25 »
Toivottavasti joku/jotkut jaksavat alkaa näitä sivuja päivittelemään. On nimittäin niin hienot sivut, että olisi sääli jos näitä ei kukaan pitäisi kunnossa...  :'(

No eiköhän Juhana löydä oikeat ratkaisut tilanteeseen ja me Real Madrid fanit saadaan taas olla onnellisia että meillä on näin upeat sivustot  :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #4 : 03.02.2006, 11.33.38 »
Itse ehdotan Tourua, asiallinen kirjoitus tyyli ja varmasti panostaisi tuohon päivittämiseen. Vaikka enemmän täällä foorumi puolella pyörii niin olisi kiva lukee uusia uutisia suoraan tuosta etusivulta.

Itsellä ei aika riittäisi päivittämiseen ainakaan tällä hetkellä.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

RONALDO

« Vastaus #5 : 03.02.2006, 14.48.57 »
Sama minäkään en oikeen ehtisi ja Touru täälä paljon on joten hänellä ehkä!? Voisi olla aikaa päivittää etusivun juttuja jne.Toki en tarkemmin Tourun menoista tiedä mutta Touru olisi hyvä :peukku_ylos:
Ei minua toisaalta kyllä haittaisi jos Futurestakin tulisi avustaja  ::)

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #6 : 03.02.2006, 15.20.48 »
Samaa mieltä RONALDON kanssa, mutta myös kova avustaja ois Blanco. Häntä ei vaan ole sivustolla näkynyt.
i Hala Madrid !

RONALDO

« Vastaus #7 : 03.02.2006, 15.24.18 »
Blanco olisi myös hyvä hän tietää paljon Realista ja jalkapallosta muutenkin,
Häntä ei vaan ole sivustolla näkynyt.

Kyllä hän täälä eilen oli  ;) (blanco)siis

STRIKER

« Vastaus #8 : 03.02.2006, 15.32.01 »

el blancohan jo kirjoittelee tänne tai olen ainakin hänen tekstejään lukenut... ::)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Finale

« Vastaus #9 : 03.02.2006, 16.25.27 »
Touru olisi kyllä hyvä valinta. Olisi hienoa saada sellaiset sivut jotka päivittyisivät ainakin pari kertaa viikossa ja ei ollut mikään epäluottamuslause Juhanaa kohtaan, ymmärrän hyvin ettei aikaa riitä kaikkeen.

Itsekin olen vähän kiinnostunut. Etsin tietoa monta tuntia päivässä, mutta kun pitäisi kirjoittaa omia ajatuksia foorumille, niin B:n äidinkieli hyppää esiin. Se on kyllä taito saada ajatukset kirjoitukseksi niin että siitä saa mielenkiintoista.

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #10 : 03.02.2006, 16.32.21 »
itse ehdotan robinhoa sivujen päivittäjäksi, asiallisia juttuja ja muutenkin mukavan oloinen herrasmies (olen selvinpäin ja täysin vakavissani)  :peukku_ylos:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Joni

• El Principe
« Vastaus #11 : 03.02.2006, 19.18.33 »
itse ehdotan robinhoa sivujen päivittäjäksi, asiallisia juttuja ja muutenkin mukavan oloinen herrasmies (olen selvinpäin ja täysin vakavissani)  :peukku_ylos:

Juu, robinhon otteluraportteja olisi huikean mielenkiintoista lukea  ;D

Minusta se riittää, että osaa kirjoittaa selvää tekstiä ja selostaa suht koht puolueettomasti otteluiden tapahtumat. Mutta ottaa kuka tahansa homman vastaan niin hänelle suuri  :peukku_ylos:  Ja Juhanalle ei voi koskaan laittaa liian usein  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006, 19.22.15 kirjoittanut Joni »

SantiagoBernabeu

« Vastaus #12 : 04.02.2006, 01.33.03 »
Itsekin olen vähän kiinnostunut. Etsin tietoa monta tuntia päivässä, mutta kun pitäisi kirjoittaa omia ajatuksia foorumille, niin B:n äidinkieli hyppää esiin. Se on kyllä taito saada ajatukset kirjoitukseksi niin että siitä saa mielenkiintoista.
En tiedä Juhanan vaatimustasosta, mutta en todellakaan usko, että homma jäisi sinun kohdalla kiinni kirjoitustaidosta. Ja Juhana käsittääkseni hakee nimenomaan uutisten/otteluraporttien yms. kirjoittelijoita, joten noiden "omia ajatuksien" esilletuomisessa ei tarvitse olla mikään mestari. Kolumneissa yms. pitää sitten osata sitä puolta enempi, mutta nehän(kolumnit) ovatkin jo hoidossa El Blancon toimesta.
-------------------

Minusta se riittää, että osaa kirjoittaa selvää tekstiä ja selostaa suht koht puolueettomasti otteluiden tapahtumat.
Nimenomaan näin.
---------------

el blancohan jo kirjoittelee tänne tai olen ainakin hänen tekstejään lukenut... ::)
Kyllähän Blanco kirjoittelee tämän foorumin lisäksi myös tuonne Kolumnit-osioon laadukkaita kirjoituksiaan. Ei ole vaan vähään aikaan ilmestynyt uutta kirjoitusta...  :'(
------------------

Touru olisi kyllä hyvä valinta.
Joo voi olla pilkunviilausta ja pikkuseikkoihin takertumista, mutta eikös Juhana kuitenkin vasta "kartoita mielenkiintoa/halukkuutta"...   Ja jos Juhana saa aikaan päätöksiä yhtä nopeasti kuin näiden sivustojen tonttulakki kyytiä joulujen jälkeen, niin mitään hätää tässä ei ole...  ;)
--------------

Juu, robinhon otteluraportteja olisi huikean mielenkiintoista lukea  ;D
Repesin  ;D :tuoppi: :peukku_ylos:
----------------

Ja itse kannatan sitä, että HannuTouru ja Finale alkaisivat avustamaan Juhanaa. Molemmat kun osaavat kirjoittaa sopivan selkeästi ja myös seuraavat muitakin kuin vain kotimaisia medioita(ja sitä kautta pystyvät tarjoamaan paljon enemmän informaatiota).
------------

Mutta ottaa kuka tahansa homman vastaan niin hänelle suuri  :peukku_ylos:  Ja Juhanalle ei voi koskaan laittaa liian usein  :peukku_ylos:
Niin sama kuin voi vaan olla.

Tässä tämä, ei mulla muuta.

el Blanco

« Vastaus #13 : 04.02.2006, 10.56.06 »
Itselläni ei kyllä ole oikein haluja kirjoittelemaan etusivulle juttuja. Aika alkaa olla kortilla, varsinkin kun kohta alkaa helvetinmoinen pänttäysurakka kirjoituksia varten. HannuTouru olisi varmasti hyvä avustaja, teksti on sujuvaa ja tietoa löytyy. Olisi kyllä kiva jos päivitystä alkaisi taas tapahtua :peukku_ylos:

Ja kyllähän muutkin voivat kirjoittaa kolumneja. Jos vain sen verran taitoa ja halua löytyy ja jotain sanottavaa, niin rohkeasti vaan.

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #14 : 04.02.2006, 21.32.13 »
Njoo, jos kelataan kaukaisemmin, niin itse voisin kyl ihan hyvin kans duunailla sivuston eteen jotain leluarmeijan päätyttyä...  :)

« Vastaus #15 : 16.02.2006, 17.03.13 »
Itse voisin lähteä päivittelemään vasemman laidan nippelitilastoja ja
jos jotain graafisia elementtejä halutaan fixailla tai muuttaa, niin se
onnistuu myös. (Esimerkiksi tuo tonttuhattu olisi jo ehkä syytä saada tuolta pois...) =)

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #16 : 02.03.2006, 23.23.06 »
Jeah, hienoa että vapaaehtoisia on ilmaantunut! Enkä mitään kokopäiväistä duunia tosiaan vaadi, vaan komeaahan se olisi jos joku nyt kerran pari viikossa muutaman uutisen kirjottelisi.

Palailen tässä lähipäivinä astialle  :peukku_ylos:
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #17 : 03.03.2006, 09.50.42 »
(Esimerkiksi tuo tonttuhattu olisi jo ehkä syytä saada tuolta pois...) =)

Samalla tonttuhatulla mennään ens jouluun, eiks niin.

GameSpot

• Vieras
« Vastaus #18 : 30.04.2006, 20.17.31 »
Mulla ainakin aikaa riittäisi, ja kiinnostusta olisi. Vai otetaanko enään avustajia?

« Vastaus #19 : 27.07.2006, 11.50.23 »
Nyt kun sivusto on päivityksen alla, niin nostetaanpa tätä ylöspäin.
Olisi hienoa lähteä uuteen kauteen tasaiseen tahtiin päivittyvien sivujen kanssa,
vaikka sitten niin, että jaetaan vastuuta riittävän monelle aktiiviselle.
Onko avustajia jo ehditty valitsemaan?