Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4  (Luettu 331001 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4
« Vastaus #220 : 11.07.2006, 16.33.35 »
Mulle maistus tällanen

Casillias

Cicinho   Cannavaro  Ramos   Carlos/Zambrotta

Pirlo/Cesc

Baptista                              Kakà/Raùl                          Robinho

Raùl/Kakà
                                               Ronaldo

Itse asiassa mulla olis vähän samanlainen mutta ei Baptistaa tuonne oikeaan laitaan(tosin mielummin vaikka hän mutta kuhan ei Beckham), ja Cesc myös pois tuosta.
Mones vanha muuten toi Luca Toni nyt taas olikaan?
e.Jaahas eli näköjään on 29  ;) tai viimeistään tänä vuonna täyttää  ;)
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006, 17.05.40 kirjoittanut RONALDO »

raulforever

« Vastaus #221 : 11.07.2006, 17.02.36 »
Mulle maistus tällanen

Casillias

Cicinho   Cannavaro  Ramos   Carlos/Zambrotta

Pirlo/Cesc

Baptista                              Kakà/Raùl                          Robinho

Raùl/Kakà
                                               Ronaldo

Itse asiassa mulla olis vähän samanlainen mutta ei Baptistaa tuonne oikeaan laitaan(tosin mielummin vaikka hän mutta kuhan ei Beckham), ja Cesc myös pois tuosta.
Mones vanha muuten toi Luca Toni nyt taas olikaan?

Toni on syntynyt vuonna -77 eli siitä voi laskea ken osaa! ;D

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #222 : 11.07.2006, 17.41.29 »
Becks jäisi avaukseen melko varmasti, jos Toni tai RvN tulisi Real Madridiin.. ehkä hän jää ilman noitakin herroja.. Onneksi Bayern Munchen on myös Nistelrooyn kintereillä.. He ovat jo ilmoittaneet, että Ruud olisi hyvä lisä joukkueeseensa.. Heidän pitää vain keskustella ensin ManU:n kanssa.. Ruud voi kyllä minun mielestäni lähteä Saksaan..

" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Bablo38

• Vieras
« Vastaus #223 : 11.07.2006, 17.50.16 »
                                                                           Casillas

Cannavaro       Ramos   
                                                   Cici                                         Zambrotta

Diarra/Gattuso/Vieira

Joaquin/C.Ronaldo        Kaka       Robinho/C.Ronaldo

Ibrahimovic/Adriano      Ronaldo

Real tarvitsee ehdottomasti kunnon DMF:n (DefensiveMidFielder), mun lemppari ois Vieira joka mun mielestä sopisi parhaiten Realin pelityyliin. Tosin Diarrassa on myös tulevaisuutta ja Gattuson tulo sallisi muille virheiden teon, maailman paras "paikkaaja". En näe siis minkään vaihtoehtoni olevan huono. Kyllä C.Ronaldo olisi vasemmassa laidassa parempi kuin Robinho ja Joaquin Becksin tilalle. Kyllä mielestäni Raulista on aika ajanut jo ohi, harmi, Ronaldon kaveriksi kärkeen voisi tulla Ibrahimovic, joka osaa pelinteon lisäksi myös maalinteon toisin kuin Raul, mikäli toi Juve tippuu. Adrianon tulo kyllä hitsaisi yhteen tuon jo Brassien maajoukkueesta tutun Adriano-Ronaldo kaksikon, Robinho toimisi Ronaldon vaihtomiehenä niinkuin maajoukkueessakin. Kyllä olisi kova myös toi täällä jo ehdotettu/haaveiltu Gattuso-Pirlo-Kaka keskikentälle, mutta siihen tarvitaan AC Milan tippuminen ainakin Serie C:n.  Raulista saataisiin ainakin 15 milj € ja R.Carloksesta noin saman verran, niillä rahoilla saisi ainakin Adrianon. 

UNOHDIN LAITTAA TÄHÄN, ET TÄÄ ON VAAN MUN MIELIPIDE, SITÄ PYYDÄN ANTEEKSI. En onneksi päätä näistä asioista
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006, 18.47.16 kirjoittanut Bablo38 »

Principe

« Vastaus #224 : 11.07.2006, 17.51.32 »
Mikäli Capello on todella sitä mieltä, mitä edelliseltä sivulta luin, niin kyllä on becksi Realin avauksessa seuraavat kolme vuotta..

Kuinka moni muuten uskoo, että Zizou palaa pelaamaan Realiin vielä yhden kauden, haluaa varmasti paremman päätöksen uralleen. Ja ensikauden Realista kyllä sellainen löytyy.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #225 : 11.07.2006, 17.57.59 »
                                                                           Casillas

Ibrahimovic/Adriano   

Raulista saataisiin ainakin 15 milj € ja R.Carloksesta noin saman verran, niillä rahoilla saisi ainakin Adrianon. 

Vittu oot 12 vuotias ?
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #226 : 11.07.2006, 18.12.38 »
^^ ensinnäkin Raulista ei saa edes 5 miljoonaa nykykunnossaan, toisekseen Adriaanoa ei tarvita lainkaan.. Miksi laittaisit Adrianon ja Ronaldon kärkipariksi? MM-kisoissa nähtiin, että se ei toimi.. Ronaldon ja Robinhon peli toimi paljon paremmin.. Capello on jo sanonut, ettei Raulia myydä.. Hän vertasi Raulia Maldiniin.. Miksi Ibra? Taas kisoissa nähtiin missä kunnossa hän on..

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #227 : 11.07.2006, 18.15.57 »
Ihme, että toi äijä ei viel ehdottanu Owen Crouts kärkiparia ja Rooneyta Zizoun korvaajaksi.
i Hala Madrid !

Bablo38

• Vieras
« Vastaus #228 : 11.07.2006, 18.16.09 »
                                                                           Casillas

Ibrahimovic/Adriano   

Raulista saataisiin ainakin 15 milj € ja R.Carloksesta noin saman verran, niillä rahoilla saisi ainakin Adrianon. 

Vittu oot 12 vuotias ?

Kuin niin????? Vittu ot SÄ 12-vuotias :keskari:. Ainakin toi sun oikeinkirjoitus ei oo ees sitä tasoo. Raul on jo ikäloppu ja kyllä siihen on ollut aika paljonkin kiinnostusta Englannin suunnalta ja jos Mourinho suostuu maksaa R. Carloksesta 10 milj. £ eli noin 15 milj. €, niin antaa mennä vaan.

Bablo38

• Vieras
« Vastaus #229 : 11.07.2006, 18.19.14 »
Onks sulla Ronaldo 90 paha päivä tai jotain. Ihme jätkä. ??? ???

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #230 : 11.07.2006, 18.21.41 »
29 vuotias on ikä loppu sori unohin.. Et kyl oo hirveen älykäs ku sun joukkueessa on Ronaldo, Zambrotta ja Cannavaro, se kertoo jo paljon ja se kertoo siitä, että et tiedä Realista mistään mitään.
e. Zidane oli ikäloppu jo 5 vuotta sitten.. Sori oikeest oot niin vitun järkevä .. Ei ois pitäny väitellä sun kaa.
Se huono päivä tulee kun joku vaihtaa Carlosia ja Raulia Ibrahimoviciin tai paskat kisat/viime kauden pelanneeseen Adrianoon.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006, 18.23.16 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

Bablo38

• Vieras
« Vastaus #231 : 11.07.2006, 18.22.55 »
 Capello on jo sanonut, ettei Raulia myydä.. Hän vertasi Raulia Maldiniin..
Lainaus
Niin eihän se voi heti ensimmäisellä viikolla voi sanoo, että myy Realin ikonin. Katsoisin asiaa vasta 3.8 milloin kaikki pelaajat on kasassa.

Bablo38

• Vieras
« Vastaus #232 : 11.07.2006, 18.29.20 »
29 vuotias on ikä loppu sori unohin.. Et kyl oo hirveen älykäs ku sun joukkueessa on Ronaldo, Zambrotta ja Cannavaro, se kertoo jo paljon ja se kertoo siitä, että et tiedä Realista mistään mitään.

Joo mut milloin viimeks Cannavaro tai Zambrotta on ollut loukkaantuneena puoli kautta milloin ne on pelannu viimeks huonon kauden. Ronaldo nyt on "vähän" liian loukkaantumisherkkä. Se on vähän pelaajasta kiinni, tiedät sä. Väitätkö, että Raul on muutaman vuoden takaisessa "kunnossa", jos niin väität niin sä et tiedä mitään Realista. Cannavaro ja Zambrotta ovat elämänsä "kunnossa".

Bablo38

• Vieras
« Vastaus #233 : 11.07.2006, 18.31.48 »
Arvasin kyllä, että tuleehan tänne vähän vipinää, kun rupee arvosteleen Raulia ja R.Carlosia, jotka molemmat pelas paskan kauden.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #234 : 11.07.2006, 18.32.13 »
Minä jopa väitän, että Raul ei ole 3 kauden päästä loukkaantuneena. Jos joku on saanut puolen kauden loukkaantumisen niin se ei tee siitä paskaa pelaajaa. Monet pelaajat ovat joskus saaneet pitkiä loukkaantumisia.
Toi sun viimeinen viestis kertoo sinusta niin paljon, että en viitsi enää sun kanssa väitellä, älä edes viitsi.
e. Vastaus vielä sun äskeiseen viestiin, eli Carlos mun puolest vois lähtä mut ei mielellään ja kyllä olen sitä mieltä, että Raul pitäs penkittää, mutta ei todellakaan pois seurasta.
Minä voin jopa luvata sen, että jos Capello Raulia myisi niin Raul ei edes futista jatkaisi tai menisi Castillaan tuskin menisi muuhun seuraan.
e2. Ja toi sun allekirjotus kertoo täysin sinusta kaiken olet vain hölmö lätkä fani joka ei tiedä mistään mitään.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006, 18.35.50 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

Cicinho

« Vastaus #235 : 11.07.2006, 18.34.00 »
Ibrahimovic, joka osaa pelinteon lisäksi myös maalinteon toisin kuin Raul, 

Johtaako Raul UCLän maalipörssiä tuurilla. Hyvä tuuri on ollu täytyy sanoa. Raul tekis vielläki pajo maaleja jos sais pelata puhtaasti kärjessä ja ei olis puolta kautta loukkaantuneena.
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

RONALDO

« Vastaus #236 : 11.07.2006, 18.34.14 »
Arvasin kyllä, että tuleehan tänne vähän vipinää, kun rupee arvosteleen Raulia ja R.Carlosia, jotka molemmat pelas paskan kauden.

No Raulin kausi ei kyllä hirveän kauaa kestänyt  ::) Pelasi mielestäni ihan hyvin ennen kuin loukkaantu, teki mm.5maalia la liigassa ja 2 mestarien liigassa.

Bablo38

• Vieras
« Vastaus #237 : 11.07.2006, 18.44.42 »

e2. Ja toi sun allekirjotus kertoo täysin sinusta kaiken olet vain hölmö lätkä fani joka ei tiedä mistään mitään.
Väitätkö sä R. Carlosia sit nopeaksi. Laitapakin pitää olla nopea.

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #238 : 11.07.2006, 18.46.59 »
nyt alko haisemaan pieni trollaus.. provosointi nähtävästi toimii..  :P

RONALDO

« Vastaus #239 : 11.07.2006, 18.47.37 »
nyt alko haisemaan pieni trollaus.. provosointi nähtävästi toimii..  :P

Nähtävästi  :P kovat on kyllä ollu keskustelut  ::)