Casillas
Cannavaro Ramos
Cici Zambrotta
Diarra/Gattuso/Vieira
Joaquin/C.Ronaldo Kaka Robinho/C.Ronaldo
Ibrahimovic/Adriano Ronaldo
Real tarvitsee ehdottomasti kunnon DMF:n (DefensiveMidFielder), mun lemppari ois Vieira joka mun mielestä sopisi parhaiten Realin pelityyliin. Tosin Diarrassa on myös tulevaisuutta ja Gattuson tulo sallisi muille virheiden teon, maailman paras "paikkaaja". En näe siis minkään vaihtoehtoni olevan huono. Kyllä C.Ronaldo olisi vasemmassa laidassa parempi kuin Robinho ja Joaquin Becksin tilalle. Kyllä mielestäni Raulista on aika ajanut jo ohi, harmi, Ronaldon kaveriksi kärkeen voisi tulla Ibrahimovic, joka osaa pelinteon lisäksi myös maalinteon toisin kuin Raul, mikäli toi Juve tippuu. Adrianon tulo kyllä hitsaisi yhteen tuon jo Brassien maajoukkueesta tutun Adriano-Ronaldo kaksikon, Robinho toimisi Ronaldon vaihtomiehenä niinkuin maajoukkueessakin. Kyllä olisi kova myös toi täällä jo ehdotettu/haaveiltu Gattuso-Pirlo-Kaka keskikentälle, mutta siihen tarvitaan AC Milan tippuminen ainakin Serie C:n. Raulista saataisiin ainakin 15 milj € ja R.Carloksesta noin saman verran, niillä rahoilla saisi ainakin Adrianon.
UNOHDIN LAITTAA TÄHÄN, ET TÄÄ ON VAAN MUN MIELIPIDE, SITÄ PYYDÄN ANTEEKSI. En onneksi päätä näistä asioista