Joo. Itse en tätä siirtoa suolaisi heti kättelyyn, vaikka RVN ei lempipelaajiini lukeudukaan. Hinta 15milliä ei päätä hivele ja ikääkin on "vasta" 30 vuotta. Tuo kyllä hyökkäykseen vaihtelevuutta ja tekee juuri niitä maaleja , joilla mestaruudet voitetaan. 30 räkämaalia kaudessa riittää minulle ja pitäisi riittää kaikille jalkapalloseuraajille todisteeksi siitä, että hän on puhdas maalinsylkijä vailla vertaa. 150 maalia 5 kaudessa.
Mitä tulee muihin hyökkääjiin niin en menisi ainakaan vielä siunaamaan Portilloa tai Cassanoa ,Ravihevosta paremmaksi. Cassano voi toki puhjeta kukkaan, mutta maalisaldot ja saavutukset ovat suhteellisen vaatimattomia.
Portillo on oma kasvatti, mutta Dortmundia vastaan tehdyn mestarien liiga maalin lisäksi ei hänenkään tehonsa minua ole vakuuttaneet. Ja pessimistinä uskon, että tämä kausi ei tuo muutosta. Hän ei ole edes juniori enää ikää kun on jo 24 vuotta.
Raulia ja Ronaldoa en halua edes lähteä vertailemaan.Siinä ottelussa RVN lyödään kanveesiin jo ensimmäsien kellon lyönnin aikana.
Minusta hyvä hankinta. Beckhamin viilettäessä oikealla on boksissa hyvä olla yksi pelaaja joka maaleja osaa päälläkin tehdä.
On väärä ajatusmaailma tuomita ja toivoa jonkun pelaajan epäonnistuvan heti kun seuraan liittyy. Minä kuten varmaan jokainen Real madridia ihannoiva janoaa pokaaleita ja glooriaa näiden kyrpävuosien jälkeen. Itse toivon siis , että jokainen pelaaja valkosissa pelaa unelmiensa kauden ja keväällä voimme ilkkua katalaanien kustannuksella. Aiit.