Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4  (Luettu 490984 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

mikko29

Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4
« Vastaus #700 : 23.08.2006, 18.52.14 »
En oikein jaksa uskoa että Milan  luopuisi Kakasata missään olosuhteissa. Ronaldon siirron näkisin sen sijaan suht varmana, ainakin mitä lehdet antaa ymmärtää(aina oikeassa ::)). Jos näin tapahtuu niin mielestäni olisi perhanan tärkeää ostaa uusi kärki(ellei saada Kakaa :P) koska muuten RvN on ainoa vaihtoehto target-pelaajaksi. Hänen puolestaan puhuu tosin se että pysyy suht hyvin terveenä ja on varma 20 maalin mies(ainakin Briteillä).

Kyllä pistää allekirjoittaneen silmissä vihaksi kun ollaan niin sinisilmäisiä sen Beckhamin suhteen...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #701 : 23.08.2006, 19.08.31 »
Becksi kentällä ja huora-Rvn ykköskärki ja viime vuosien Realin paras maalintekijä lähtee. Jos näin käy niin voin lyödä vetoa, että Real ei mitään voita. Alkaa hävettää olla Realin paidassa kadulla kun varmaan jotkuu nulikat alkaa selittää Rvn ja Bex juttui heti. huoh.
i Hala Madrid !

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #702 : 23.08.2006, 19.19.54 »
Itse taidat kuulua siihen nulikkaa sakkiin??

Becksistä oon kyllä aivan samaa mieltä lähes kaikkien kanssa. Paska mikä paska. Mutta " "Huora" Nistelrooy joka on umpi paska ja ei saa mitään aikaan"...... On selkeä parannus Ronaldoon. Helpompi Realin jotain on voittaa kun on pelaaja kärjessä joka keskittyy pelaamiseen. Eikä kelaa mitä ottais mäkissä en kerralla. Ronaldolla ois lahjoja vaikka mihin muta kun kaverin tekeminen on sellasta kun on, niin sen takia en arvosta häntä yhtään.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006, 19.22.13 kirjoittanut Juanito »
Räpmies

Cicinho

"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

RONALDO

« Vastaus #704 : 23.08.2006, 19.53.05 »
ja huora-Rvn ykköskärki ja viime vuosien Realin paras maalintekijä lähtee. Jos näin käy niin voin lyödä vetoa, että Real ei mitään voita. Alkaa hävettää olla Realin paidassa kadulla kun varmaan jotkuu nulikat alkaa selittää Rvn ja Bex juttui heti. huoh.

Huoh  :peukku_alas: siinä tapauksessa suosittelen laittamaan jonkun muun seuran paidan päälle, itse en edes kuvittelisi häpeävän pitää Realin paitaa päällä tuollaisen takia.
Joo mutta sori OT.

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #705 : 23.08.2006, 20.43.50 »
Ihan tässä tuli mieleeni  Ronaldo_90 kannatatko realia sen takia että siellä no Ronaldo vai sen takia että satut pitämään seurasta?
Räpmies

« Vastaus #706 : 23.08.2006, 21.53.29 »
Becksi kentällä ja huora-Rvn ykköskärki ja viime vuosien Realin paras maalintekijä lähtee. Jos näin käy niin voin lyödä vetoa, että Real ei mitään voita. Alkaa hävettää olla Realin paidassa kadulla kun varmaan jotkuu nulikat alkaa selittää Rvn ja Bex juttui heti. huoh.

Jos sinua hävettää kantaa sitä paitaa ylläsi, et voi kutsua itseäsi Realin kannattajaksi.
Keep the Red Flag Flyin' !

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #707 : 23.08.2006, 22.16.58 »
Galliani on juuri tällä hetkellä Madridissa keskustelemassa ROnaldon siirrosta..... To be continued....
Räpmies

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #708 : 23.08.2006, 22.31.35 »
Kannatan seuraa vaikka R9 lähtee ja Rvn on ykköskärki ja Bex kentällä, mutta eikö kukaan oikeasti ole minun kanssa samaa mieltä ? Eikö ketään hävettäisi jos olisit kadulla ja joku sanois et Real on just hyvä ku siel pelaa Beckham ja Nistelrooy.... Siis oikeest ei tee hyvää tommonen joukkueen maineelle eikä kylläkään pelille, sovitaan, että jos kaudella on Rvn ykköskärki ja Bex pelaa avaukses ja Real voittaa mestaruuden niin tarjoan teille kaikille kahvit.
i Hala Madrid !

Cicinho

« Vastaus #709 : 23.08.2006, 22.36.47 »
On se kieltämättä ärsyttävää että jotkut tyypit tietää juuri ja juuri pari seuraa(ManU jne.), mutta Sexy-Bexy on kyllä tuttu. Ja sitten sanoo itseään jalkapallo faniksi.
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #710 : 23.08.2006, 22.37.08 »
Eikö ketään hävettäisi jos olisit kadulla ja joku sanois et Real on just hyvä ku siel pelaa Beckham ja Nistelrooy.... Siis oikeest ei tee hyvää tommonen joukkueen maineelle eikä kylläkään pelille, sovitaan, että jos kaudella on Rvn ykköskärki ja Bex pelaa avaukses ja Real voittaa mestaruuden niin tarjoan teille kaikille kahvit.

Mitenni, mua ei kyl haittais yhtään vaikka Bex syöttäis kaikki RvN maalit.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #711 : 23.08.2006, 22.40.35 »
Ei minuakaan haittais mutta kun niin ei tule käymään, ei minua ainakaan huvita katsoa kun nämä kaksi homoilevat kentällä kun muut yrittävät pelata "alivoimalla" . Ja nuo Rvn takuuvarmat 20 maalia ei kyllä minusta ole niin taattu juttu. Kyllä mies valioliigassa voi tehdä vaikka 75maalia/per kausi, mutta se ei välttämättä riitä 10 maalin ylittämiseen Espanjassa.
i Hala Madrid !

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #712 : 23.08.2006, 22.48.11 »
Ilmeisesti Milan on todella kiinnostunut MArca seuraa neovotteluja kokoajan ja Milan tarjosi 22 milliä joka on erittäin lähellä Realin pyytämään.. (itse olisin kyllä tyytynyt jo noin 15 milliin..) Joten Ronaldo saattaa olla Puna-mustissa ensi vuonna.....   

10 maalin ylittämiseen??... Kuka tahansa terveenä pysyvä keskus hyökkääjä tekee RM:n tasoisessa jengissä 10 maalia jos pelaa aloituksessa. Olen aivan varma että ruud ampuu 20 rikki. Mies on kuitenkin edelleen maailman paras Boxi pelaaja sanoi kuka mitä tahansa.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006, 22.50.27 kirjoittanut Juanito »
Räpmies

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #713 : 23.08.2006, 22.50.11 »
Ilmeisesti Milan on todella kiinnostunut MArca seuraa neovotteluja kokoajan ja Milan tarjosi 22 milliä joka on erittäin lähellä Realin pyytämään.. (itse olisin kyllä tyytynyt jo noin 15 milliin..) Joten Ronaldo saattaa olla Puna-mustissa ensi vuonna.....   
Mutta eikös Ronaldo ollut mielestäsi 4 miljoonan arvonen ainakin niin sun puheistas voi ymmärtää et on ihan hyödytön kaveri.
i Hala Madrid !

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #714 : 23.08.2006, 22.51.44 »
ootko lukennu taas GOAL lehteä ?    ;D  siinähän toi 4 milliä oli.

Kyllä tuolla asenteella ja tossa kunnossa Ronaldo on joukkueelle suurempi haitta kuin hyöty.
Räpmies

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #715 : 23.08.2006, 22.52.39 »
Niin haittahan se on jos on joukkueensa paras maalintekijä.
Oot kyl ihan jumi jätkä  :keskari:
i Hala Madrid !

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #716 : 23.08.2006, 22.57.35 »
Niin totta. Ei prkl en tiiä fudiksesta mitään. Ehkä mun pitäis alkaa kattoa tilastoja eikö peli esityksiä. Kiitti että avasit mun silmät!.  :-\.  Verho on noussut nyt yltäni kiitos!   :peukku_ylos:

Syvimmät anteeksi pyyntöni Ronaldon kritisoimisesta. Hän on selkesäti realin paras ja tärkein pelaaja ja myös uskomaton ammattilainen joka antaa 110% kentällä. Syvimmät anteeksi pyyntöni kaikille    :'(
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006, 23.05.20 kirjoittanut Juanito »
Räpmies

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #717 : 23.08.2006, 23.06.15 »
Millo sanoin, että se on Realin tärkein paras ja tärkein pelaaja ja milloin sanoin, että antaa 100% kentällä ?
Eihän hän anna edes sitä 5%, mutta selvästi maailman paras viimeistelijä hän on. Mitä sitten jos seisoo kentällä, pitääkö hänen juosta kuin päätönkana ympäri kenttää ( Rooney), saamatta mitään aikaiseksi. Syökööt vaikka mäkkärissä pelin aikana ja tulkoot 90 minuutin kohalla tekemään maalin, mitä väliä.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että jos minä menen ja juoksen ja annan kaikkeni kentällä saamatta mitään aikaan olen parempi kuin jätkä joka  nukkuu seisoo ja istuu kentällä, mutta tekee 1-2 maalia ?
Olet oikeasti hölmö.
i Hala Madrid !

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #718 : 23.08.2006, 23.15.58 »
Jaahas, täällähän on saatu kerrankin mähinät aikaan ilman minuakin. ;D ;D

Oletko oikeasti sitä mieltä, että jos minä menen ja juoksen ja annan kaikkeni kentällä saamatta mitään aikaan olen parempi kuin jätkä joka  nukkuu seisoo ja istuu kentällä, mutta tekee 1-2 maalia ?
Olet oikeasti hölmö.

Kysäseppäs samaa vaikka Capellolta, sitäpaitsi Ronaldo nykykunnossaan ei tee niitä maaleja, koska hän ehtii loukkaantua ennen sitä jo. Itse olen siinä suhteessa Calderonin linjoilla, että kyllä sieltä on Kaká tultava vaihdossa, jos Ronaldosta halutaan luopua. Siinäkin suhteessa RvN oli hyvä hankinta, että meillä on strikerin paikalle laadukas mies, mikä mahdollistaa sen, että Ronaldo kuntoutetaan todella kunnolla. Niin, että hän on tosiaan huippukunnossa kun pelaamaan tulee. Tämä kai se on ollut ideana Capellollakin. Molempien ollessa huippukunnossa ovat nämä kaksi (Ronaldo, RvN) La ligan viiden laadukkaimman kärkimiehen joukossa varmasti, keskinäisen paremmuuden saavat herrat ratkoa sitten itse keskenään - siihen en halua puuttua. Joskin tuo kilpailutilanne on sekin yksinomaan hyvä juttu seuralle. Toivottavasti vielä kauden aikana näet pohjattoman Nistelrooy - vihasi tunnelin päässä valoa, tässä sitä ainakin yritin tarjota.

BTW. Kirjoittaessani tätä viestiä van Nistelrooy paukkasi ensimmäisen pelitilannemaalinsa Valkoisille.  :peukku_ylos:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #719 : 23.08.2006, 23.23.59 »
Nyt 2 maalia Rudilta... Enkä todellakaan minäkään erityisesti pidä Van Nisterlrooysta. Mutta Arvostan häntä koska hän sentää tekee töitä. Pelaa niinkuin hyökkääjän kuuluukin.

Se sitten nähään kuka on ykkös hyökkääjä sitten kaudella. Capellon suhtautumisen Ronaldon tyyppisiin pelaajiin se on RVN. Ronnie saattaa olla jo tällä viikolla Milanissa joten katellaan.

.... Joo'o Menit vähän äärimmäisyyksiin tolla heitolla että "jos itse olisin kentällä jouksemassa blaa blaa blaa..." Mielummin vaan näkisin pelaajan joka yrittää loppuun saakka. On kunnon ammattilainen ja oikeesti pelaa joukkueelleen.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2006, 23.25.59 kirjoittanut Juanito »
Räpmies