Olen erittäin positiivisesti yllättynyt De la Redin pääsystä maajoukkueeseen. Mies on todellakin paikkansa ansainnut. Toisin kuin Arbeloa ja Juanito. Puhumattakaan eilen taas paskuutensa todistaneesta Reinasta ja katastrofaalisesta Xabi Alonsosta. Itse en ole pitänyt Aragonesia ikinä seniilinä, mutta kuten taas saadaan huomata, niin oikeastaan korruptoitunutta tuo hänen pelaajien valitsemisensa on ja siksi oli jopa ihme, että De la Red mukaan pääsi. Toivottavasti pääsee vielä kentälle asti.
Yksi asia vielä, joka minua huolestuttaa on se, että Ramos ja Capdevila näyttävät pelaavan harjoituspelitkin kokonaan laitapakkeina ja näin ollen onkin sitten epävarmuutta siitä miten kyseisillä paikoilla pystyvät sitten tosipaikan tullen pelaamaan ne pelaajat, jotka heidän varamiehinään kisoihin pääsevät. Tosin tämä menee hienosti tähän Aragonesin logiikkaan, kun ei Arbeloaa laita kentälle edes harjoitusotteluissa ja peluuttaa kokoajan Ramosia ei tarvitse pelätä, että Arbeloan puutteet tulevat näkyviin ja hänet voi ottaa turistina mukaan kisoihin Reinan kanssa.