Kirjoittaja Aihe: Zinedine Zidane - La Soluzzión  (Luettu 12754 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
Vs: Zinedine Zidane - La Soluzzión
« Vastaus #60 : 28.02.2024, 17.56.13 »
Madridiin ehkä vielä joskus, mutta seuraavaksi on Kloppon vuoro kesällä 2025.

Kyllä minä näen Perezin pelaavan tällä hetkellä koko sielullaan Xabi Alonso -korttia.

Nyt kun näyttää siltä, että Ancelottia voi pitää vielä kauden verran, ei ole vielä kiire tehdä liikkeitä.

Zidanesta ei oikein ota selvää. Työmahdollisuuksia on varmasti ollut koko ajan, mutta mikään ei tunnu kelpaavan. Kolme vuotta on pitkä aika olla kokonaan pois kuvioista. Haluaako todellisuudessa pelkästään Realin peräsimeen, vai mikä siellä hiertää?

Ranskan maajoukkueen näkisin itse sopivan parhaiten tällä hetkellä. Jos kesän kisoissa käy kylmät, niin koko rahalla Zidanea.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #61 : 28.02.2024, 23.38.20 »
Zizoulla taitaa olla tarkat kriteerit. Englanti ei kaiketi ole mieluisa kielen takia. Ranskassa PSG on kuolannut vuosia herran perään, mutta ainakin vielä Zizou on pysynyt periaatteissaan. Italiassa Juve olisi selvä osoite, mutta Allegri on saanut pitää paikkansa. Toki Juve ei tällä hetkellä se seksikkäin ole saapasmaassa. Ranskan majukin pysynyt Didin hyppysissä ja Zidanen suhde liittoon ei ainakaan parantunut vuosi sitten.

Ei Zidane mitään keskikastin seuraa ota, kuten ei mout ja pepitkää uran ollessa kuuma.

Zidane ei Madridissa tainnut koota ainuttakaan joukkuetta, ei kukaan ole varmaan Moun jälkeen saanut isoa sanavaltaa pelaajista. Niillä pelataan keitä on. Eikös Korona sekoittanut sen viimisen kauden ja tais puolet Castillasta pelailla paluun jälkee edarissa. Esim Peter, joka ei sen jälkeen ole kokoonpanossa ollut (nyt siirtyi Valenciaan)

Kloppo ei tule Madridiin. Ottaisin todennäköisesti mielummin Atleticon pestin.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2024, 23.53.15 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RMadrid

« Vastaus #62 : 29.02.2024, 09.26.50 »
Itse näen Zidanen paluun hyvinkin mahdollisena, ja sanoisin että olosuhteet siihen ovat erittäin mieluisat. Zidane ei ole koskaan rakentanut joukkuetta, mutta tarvitseeko edes? Tässä on nyt puoli-vahingossa rakennettu uuden sukupolven joukkue, varsin pienillä kasvukivuilla (vrt. ManU & Barca) ja nythän meillä on käsissä ranskalais-brasilialainen joukkue, missä jokainen varmasti kunnioittaa ja arvostaa Zizouta. Ei Realissa ole koskaan rakennettu mitään tiki-taka systeemiä, vaan ainoastaan voitoilla on merkitystä ja kun laatu on AAA-luokkaa, managerin tärkeimmäksi tehtäväksi on luoda hyvä joukkuehenki ja saada pojat pelaan parhaalla mahdollisella tavalla. Tässä uskon Zizoun olevan todella hyvä.

Xabi varmasti mielenkiintoinen, mutta onko Realin valot vielä liian kirkkaat valot? Tässä vaiheessa ottaisin ehkä jopa Zizoun, koska on tehnyt 2 stunttia Realissa missä ei tyhjin käsin jääty.

Kuten Màgico kirjoitti, Klopp ei tule Realiin, on niin työväeluokan kundi.

I drink wine and I know things

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #63 : 01.03.2024, 20.45.32 »
Gravesen oli jokin aika sitten jutellut Zidanen kanssa. Tanskalaiselle kertoi seuraavan työpaikan olevan Marseille, Madrid tai Ranskan maju.

Pistetään nyt roposet Marseilleen.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

« Vastaus #64 : 02.03.2024, 10.02.48 »
Zidane todennäköisesti odottaa ratkaisussaan EM-kisojen yli, mikäli Ranska alisuoriutuu, voi ZZ olla puikoissa jo syksyllä.

Oma näkemykseni on että hän olisi jo Ranskan valmentaja ilman Le Graëtin kabinettisuhmurointeja. Ajoi väkisin DD pahville jatkoa ja sai heti perään kenkää - vaikka pelaajien tahtotila oli toinen.

Marseille olisi siitä hieno tontti että nähtäisiin ZZ näkemys joukkueen kasaamisesta ja jos 200 miljoonaa tosiaan olisi käytössä niin Marseille suht väkisinkin nousisi kaliberia suuremmaksi joukkueeksi - mikä tekisi hyvää niin Ligue 1, miksei Champions Leaguellekin.

Eilen vilahti muuten otsikkoja joissa ZZ kosiskeltaisiin nostamaan ManU vanhaan loistoonsa - ja näissä artikkeleissa annettiin ymmärtää ettei Premiere olisi mikään ehdoton no-no Zidanelle.

Niin tai näin, kesällä pyörähtää pitkästä aikaa kunnon valmentajasirkus ja olen koko lailla vakuuttunut että jonkun joukkueen penkin päähän Zidane syksyllä istahtaa.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #65 : 02.03.2024, 12.29.11 »
Pistetään nyt roposet Marseilleen.

Itse olen äärimmäisen skeptinen, että kaiken tämän nirsoilun jälkeen valinta olisi Marseille. Tuollainen julkisesti lausuttu sotakassakin tekee vain sen, että pyyntihinnat karkaa käsistä. Mitään goodwilliä ei pelaajakaupoissa seurat tee, vaikka siellä on Zidane puhelimen toisessa päässä.

Niin tai näin, kesällä pyörähtää pitkästä aikaa kunnon valmentajasirkus ja olen koko lailla vakuuttunut että jonkun joukkueen penkin päähän Zidane syksyllä istahtaa.

Tulee joka tapauksessa mielenkiintoinen sirkus kaikkineen. :peukku_ylos: