Yks paikka koko puoliajalla. Ei tässä parempaan suuntaan olla menossa vastus on vaan satakertaa huonompi. Ei mitään ideaa koko pelissä. Diarra hakee palloa kukaan ei hae seuraavalta tsolta vastaan ja sit annetaan takas pakeille.
Raul oli yössä, kerran tai pari näkyi, mutta ei hän mikään vaara tuolla kentällä ole. Reyes oli hyvä.
Puolustus toimi, mutta eipä se lohduta jos pelinraknetelu on kuin sumusaarten konferenssistä. Jos kyseessä ei olisi Realin peli olisin sammuttanut tietokoneen ja todennut, että hirveetä paskaa.