Kirjoittaja Aihe: Pro Evolution Soccer 6  (Luettu 15462 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: Pro Evolution Soccer 6
« Vastaus #20 : 28.10.2006, 02.59.31 »
Harmi ettei PS2 ja Xbox 360 pelaajat voi ottaa matsia vastakkain, PC ja PS2
välillä tämän pitäisi onnistua. Saataisiin enemmän väkeä tuohon liigaan.
Noh, katsotaan ensin ketkä täältä ovat mukana, voi olla että saadaan tuo 6 jo täältä.

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #21 : 28.10.2006, 14.38.20 »
Mua vastaan voi ottaa ps2 matseja verkos, Touru? RealMadridvsRealMadrid?
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

HannuTouru

« Vastaus #22 : 28.10.2006, 15.42.08 »
Ei oo mulla tuota nettijuttua, jotta tuo onnistuisi.  :-[
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Principe

« Vastaus #23 : 28.10.2006, 19.24.12 »
Kyllähän tuota liigaa voisi ruveta kehittämään :peukku_ylos:. Mukana.
XO versio siis? Mukana olen silloin. Livessä peli on parhaimmillaan, kun pelaa ihminen vs. ihminen.

XO version vähäisyys johtuu Konamin mukaan siitä, että tuo grafiikkamoottori piti rakentaa alusta asi uudestaan, siinä meni siis aikaa. PES7 on sitten täysi sisältöinen ensi vuonna.  :sydän:
« Viimeksi muokattu: 28.10.2006, 19.28.06 kirjoittanut Principe »

RONALDO

« Vastaus #24 : 28.10.2006, 19.44.04 »
Ei oo mulla tuota nettijuttua, jotta tuo onnistuisi.  :-[

Sama  :(

« Vastaus #25 : 29.10.2006, 14.00.57 »
Mukana olis nyt siis:

Finale
Principe

Saan varmaan yhden kaverin lähtemään mukaan tohon, pari tarvittais vielä.

Principe

« Vastaus #26 : 29.10.2006, 20.00.57 »
Mukana olis nyt siis:

Finale
Principe

Saan varmaan yhden kaverin lähtemään mukaan tohon, pari tarvittais vielä.
Saisin kyllä porukkaa mukaan jos haluaisin, mutta eiköhän ihan foorumi porukalla + yksi outsider ole tarpeekis.  ;)

Kertokaas ne teidän gamertagit, Finale ja #10

Ja mites pelattais, varmaan monella ois Real ja Espanja varauslistan ykkösenä? Itte voisin kyllä pelata Interillä, ja maajoukkue puolella ottaa Hollannin. Vai kummilla pelaamme, club / international? Kannatan club joukkueita.  :peukku_ylos:
Ja tietenkään Brasiliaa ei saisi käyttää.

Pelaajien oikeat nimet:
http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=771844
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006, 20.13.48 kirjoittanut Principe »

pälle

« Vastaus #27 : 29.10.2006, 22.16.53 »
tänään pääs kokeilee ekaa kertaa ku tuli  ::) yllätäen  :o synttärilahjaks vaikkasyntärit vasta huomenna onkin. pelasin heti serkun kaa ja pelattii real-barca 1-1, mutta epävirallisesti voitin pilkuilla, ratkaisijana Diego Lopez. Tuntuu aivan erilaiselta kun 5 näin aluksi, kuitenkin huomaa että sama vanha PES edelleen kyseessä :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

« Vastaus #28 : 30.10.2006, 22.07.03 »
Saisin kyllä porukkaa mukaan jos haluaisin, mutta eiköhän ihan foorumi porukalla + yksi outsider ole tarpeekis.  ;)

Optimi tietenkin olisi, että kaikki olisi täältä foorumilta. Ajattelin tosiaan määräksi 6 pelaajaa,
siinä on riittävästi pelaajia, että tulee vähän vaihtelevuutta. Jos taas ottaa liian paljon
pelaajia, niin liigan toimivuus alkaa kärsiä, kun pelejä ei saada pelattua ajallaan.

Ei löydy edelleenkään, mun se uus ADSL värkki makaa edelleen MJT varastossa...

Ja mites pelattais, varmaan monella ois Real ja Espanja varauslistan ykkösenä? Itte voisin kyllä pelata Interillä, ja maajoukkue puolella ottaa Hollannin. Vai kummilla pelaamme, club / international? Kannatan club joukkueita.  :peukku_ylos:

Kuten tuolla aikaisemmin kirjoitin, ajattelin että pelattaisiin pelissä valmiiksi lisenssöidyillä
maajoukkueilla, koska livessä kuitenkin pelataan alkuperäis asetuksilla. (Eikö näin ole?)
Ja taas seurajoukkueet menevät "vanhaksi" tammikuussa, maajoukkueitten kokoonpanot
ovat pitkäaikaisempia.

Ja tietenkään Brasiliaa ei saisi käyttää.

Ei mua kyllä haittaa vaikka joku senkin ottaisi, ei se ole enää tässä pelissä niin ylivoimainen.
Mutta täytyy tota joukkueitten valitsemista tässä pohtia, että miten suoritetaan.

Finale

« Vastaus #29 : 30.10.2006, 22.57.32 »

Finale2, mutta oma tilini on vielä päivittämättä kultaiseksi.

Optimi tietenkin olisi, että kaikki olisi täältä foorumilta. Ajattelin tosiaan määräksi 6 pelaajaa,
siinä on riittävästi pelaajia, että tulee vähän vaihtelevuutta. Jos taas ottaa liian paljon
pelaajia, niin liigan toimivuus alkaa kärsiä, kun pelejä ei saada pelattua ajallaan.

Täysin samaa mieltä :peukku_ylos:.

Mutta täytyy tota joukkueitten valitsemista tässä pohtia, että miten suoritetaan.

Itse olen seurajoukkueiden puolella vaikkakin ne tammikuussa "vanhaksi" menevätkin. Vanhaksi meneminenkin kuitataan kuitenkin sillä, että sama se on kaikille. Seurajoukkueet ovat kuitenkin paljon miellyttävämpiä varsinkin tälläisessä sarjamuotoisessa hommassa.

« Vastaus #30 : 31.10.2006, 06.19.59 »
Itse olen seurajoukkueiden puolella vaikkakin ne tammikuussa "vanhaksi" menevätkin. Vanhaksi meneminenkin kuitataan kuitenkin sillä, että sama se on kaikille. Seurajoukkueet ovat kuitenkin paljon miellyttävämpiä varsinkin tälläisessä sarjamuotoisessa hommassa.

Kyllähän tuokin käy. Tulisiko kyseeseen sitten La Ligan joukkueet, vai saisiko valita seurajoukkuueensa
ihan mistä vain liigasta? Lisenssöityjä joukkueiden pitäisi tässäkin tapauksessa mielestäni olla.

Principe

« Vastaus #31 : 31.10.2006, 20.38.36 »
Kyllä tuo Brasilia on kova joukkue, Adrianolla on karsea kanuuna, ja löytyyhän sieltä Carlos ja Juninho vapareihin. Ja onkos sillä niinkään väliä, jos on muutama hassu pelaaja liikaa joukkueessa, onhan Ranskan joukkueessakin muuan Zizou, mielestäni paljon suurempi "ongelma". Itte ihan vaihtelun vuoksi ehdottaisin Serie A:ta. Mutta kaikki käy.   :peukku_ylos:

Finale

« Vastaus #32 : 31.10.2006, 22.34.38 »
Itte ihan vaihtelun vuoksi ehdottaisin Serie A:ta. Mutta kaikki käy.   :peukku_ylos:

Saisi valita minkä tahansa lisensoidun seurajoukkueen haluaa, niin kenellekään ei tule pahaa mieltä. Real Madrid on ainoa joka joudutaan hyllyttymään liian suuren suosion vuoksi ja jos valitsee Barcelonan niin joutuu aloittamaan kauden -15 pisteestä ;D.

« Vastaus #33 : 31.10.2006, 23.26.26 »
Saisi valita minkä tahansa lisensoidun seurajoukkueen haluaa, niin kenellekään ei tule pahaa mieltä. Real Madrid on ainoa joka joudutaan hyllyttymään liian suuren suosion vuoksi ja jos valitsee Barcelonan niin joutuu aloittamaan kauden -15 pisteestä ;D.

Kyllä nuokin mielestäni saisi olla mukana, voin kehitellä jonkun hyvän arvontasysteemin tuohon,
miten joukkueet määritellään. Tulisi tällainen oikein superliiga, jossa pelaisi kaikki maailman
kovimmat seurajoukkueet, paitsi tietenkin Chelsea ei tule kyseeseen, eikä Etelä-Amerikan timantit.

Principe

« Vastaus #34 : 01.11.2006, 15.36.09 »
Voin kyllä suosiolla ottaa Arsun, ei tuo Real ole niin mast. Kaikki liigat, jokainen valitsee mieluisimman joukkueensa.

Oma valintani: Arsenal

Jos joku haluaa myös Arsun, niin sitten arvotaan.

Principe

« Vastaus #35 : 01.11.2006, 21.52.32 »
Uuu, nyt Livessä hyvä voittoputki, tullu murska voittoja Arsulla, viimesin päätty 4-1 mulle.

Finalelle tiedoksi, verkkokauppa.comista saa halvimmalla noita Gold paketteje!  :peukku_ylos:

« Vastaus #36 : 02.11.2006, 02.44.47 »
Milläs vaikeustasolla pojat pelaa? Ite pelailen tuolla keskimäisellä tasolla, vähän
on vaikeuksia edelleen saada maaleja, en vieläkään pidä tuosta vähän yli
vedetystä (olipa osuvasti sanottu...) vetosysteemista. Toisaalta myöskään
omiin ei juurikaan soi.

Principe

« Vastaus #37 : 02.11.2006, 16.31.16 »
Itte pelaan ML:ää toisiksi helpoimmalla, tuo normal kun on sen tasoinen, että pitää keskittyä jokaiseen peliin ja maalej tulee vähän. ML:ää pelaan aina rennosti ja nätisti. Muita liigoa yms. pelaan normaalilla tasolla.  :peukku_ylos:

« Vastaus #38 : 02.11.2006, 16.38.03 »
Itte pelaan ML:ää toisiksi helpoimmalla, tuo normal kun on sen tasoinen, että pitää keskittyä jokaiseen peliin ja maaleja tulee vähän. ML:ää pelaan aina rennosti ja nätisti. Muita liigoa yms. pelaan normaalilla tasolla.  :peukku_ylos:

Täytyy varmaan itekin nöyristyä ton liigan suhteen ja tiputtaa yks pykälä alaspäin tasoa,
maalien teko se kuitenkin on se pelin suola.

Principe

« Vastaus #39 : 03.11.2006, 16.31.42 »
Nyt alkaa olemaan avauskausi alla ML:ssä. Ajaxilla alotin, tässä avauskokoonpano:
                                         Stekelenburg
Joku1                     Stam                      Heitinga           Joku2
                                   Maduro 
                                              Gago
                                   Sneijder
Rosales                                                                  Rosenberg
                                         Babel

Aikomuksena on hankkia kesällä Robinho, C. Ronaldo, Ramos ja joku 17 v. huippulöytö. Varmaan Rosenbergin pistän C. Ronaldo kaupassa lisukkeeksi, muuten tulee liikaa pelaajia. Mites teillä?